علم و سلامت

ایران و اندونزی تجریبات خود در مقابله با ویروس کرونا را به اشتراک گذاشتند

در طول کنفرانس ویدئویی ، با حضور مدیر عامل یک سازمان بیماری های خونی ، ایران و جمعی از مدیران وزارت بهداشت ، ایران است ، به خصوص در زمینه اقدام و سازمان تشخیص خون که با یک افتخار سرو کار دارد ، در بین وزارت بهداشت اندونزی مشترک است.

به گزارش تی تی آنلاین به نقل از تی تی آنلاین ، کنفرانس ویدئویی دیروز با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد و بحران بین المللی از وزارت بهداشت اندونزی و همچنین مدیرکل و مدیر کل نژادها و واحد تشخیص خون و مدیرکل وزارت بهداشت و مدیر مؤسسه پاستور برگزار شد. این دو کشور تجربه خوبی در زمینه زنجیرها ، کروناویروس دارند.

در ابتدای گفتگو ، دکتر اتهامات مربوط به اقدامات کنترل بیماری وزارت بهداشت اندونزی ، Quaid 19 ، بر لزوم همکاری جهانی به ویژه در کشورهای در حال توسعه و همچنین همکاری های دو جانبه بین ایران و اندونزی تأکید کرد.

وی گفت: “این مبارزه برای اولین بار در شکوه مکزیک بود که قبلاً در آن کشور گزارش شده بود.”

دکتر. ادعاها اظهار داشت: وزارت بهداشت اندونزی که در آن اولین گزارش جهانی برای جلوگیری و کنترل امنیت جامعه در سه حوزه بهداشت عمومی ارائه شده است ، که از همکاری سیاسی دولت با سنگ معدن های خصوصی و تجاری ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولین عفونت کروناویروس در اندونزی ، در تاریخ 2 مارس سال 2020 گزارش شده است. پس از این روز ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرد که این بازرسی در 31 مارس ، مدیریت سیاست ملی ملی و فاصله اجتماعی تجهیز آزمایشگاه است. آزمایش مگر اینکه مستقر شود ، بیمارستان از نظر ظرفیت برای تختخوابهای اضطراری ، تجهیزات لازم جهت رعایت بهداشت شخصی و ماسک زدن آن بهترین روش درمانی را ارائه می دهد.

دکتر. ادعاهای مداوم در نظر گرفته می شود که بخشی از این هزینه ها توسط بخش های دولتی و خصوصی تأمین شده است “فعالیت های مهم اطلاع رسانی عمومی در زمینه های مختلف و به روش های مختلفی انجام می شود ، و آزمایش های بالینی از همبستگی در منطقه مدیریت و درمان بیمار”. این هم اتفاق افتاد

اسدی لاری ، مدیرکل وزارت بهداشت و به خلاصه ای از فعالیت های ایران داده و توضیح داد: جنگ برای جنگ تاج با پرونده های بیمار شناسائی می شود و تأکید کرد: این طرح ها در سطح ملی و کابینه کنترل آغاز می شود.

وی افزود: “دفتر مرکزی تاج با هدف کنترل یک دستورالعمل مرکب آغاز شده است که افتخار همه دین یکسان را فراهم می کند.”

با اضافه کردن تعداد گزارش بیماران ، در ماههای اخیر شرایط وی که در نظر گرفتن کشور ، شهر و مکانی است که در جهت محافظت از تلفن ، سانسور در کارخانجات خود ، کارکنان مراقبت های بهداشتی و عموم مردم باید بیمار را تشخیص داده و معالجه داده ها را در شبکه انجام دهند.

پروتکل هوشمند حذف شده است و شروع به تدریج فعالیتهای مختلف اقتصادی ، مشارکت مدیریت تحقیقات و بهداشت بیولوژیکی در محاکمات همبستگی تحت نظارت WHO است.

سپس دکتر پیمان عشق ، مدیرعامل سازمان تشخیصی خون ایران ، فعالیتهای سازمان سنجش خون را که از تاج و مرد اصلی به دو صورت رها شده است ، تشریح و عنوان کرد و گفت: انتقال خون به عنوان یک اهدا کننده معمولی ، تلاش برای ایمنی اهدا کنندگان و بهبود نظرسنجی های انجام شده است. آگاهی عمومی ملی برای ترغیب مردم به اهدای خون بین اقدامات سازمان تشخیصی خون ایران.

وی خواستار تحقیق و استفاده بالینی در معالجه بیماران با مراقبت پلاسمائی از بیماران در حال بهبودی از کوویید 19 مطرح شده برای تمرکز بر اقدامات خلاصه شده ارزیابی ارزیابی خون سازمان و نتایج خوبی برای این پروژه شد.

وی همچنین پیشنهاد کرد با ایران ، ونزوئلا همکاری کند و تجربه را به اشتراک بگذارد ، جذب کند و پلاسمای خون تبخیر شود.

به گزارش وبگرد ، آخرین بخش از کنفرانس ویدئویی ، رئیس انستیتوی پاستور ایران ، و به طور خلاصه به ذکر مجموعه این سه قدرت و کورو ویروس در ابتدا اشاره کرد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا