علم و سلامت

ایمنی‌زایی ۸۰درصدی واکسن “کووپارس” و آغاز تولید انبوه آن در کشور

سخنگوی موسسه Rop در آزمایش بالینی پروژه واکسن Koopars روند آزمایش بالینی واکسن و همچنین مراحل انجام شده در تولید ارسال شده را توضیح داد.

در مصاحبه با تی تی آنلاین ، دکتر فرمانده محمد حسین فلاح مهرآبادی موسسه کوپارس نیز با اشاره به اتمام دوره دوم در آزمایش بالینی واکسن ، گفت: بر اساس گزارشی که دو هفته پیش از سازمان غذا و دارو ارسال شده است و ما برای سومین بار در انتظار پروتکل های بالینی هستیم تا اعلام شود. ” هفته آینده ، ما در اسناد جلسه هستیم و انشاءالله این شانس ورود به دوره سوم است ، زیرا ما وارد دوره سوم می شویم و طبق برنامه ریزی های انجام شده ، آزمایش بالینی هفته اول سپتامبر انجام می شود.

وی افزود: برای سومین بار ، ما دو سناریو را در نظر می گیریم که با توجه به شرایط جامعه و در گروه های سنی مختلف و شغلی وارد کارآزمایی بالینی می شوند. یکی از توصیه های کمیته اخلاق و سازمان غذا و دارو تأیید کرد که واکسن (که اکنون به مردم تزریق می شود) در واکسن ها و واکسن های کوپارس تعیین شده است تا ارتباط دو واکسن مورد مطالعه مشخص شود. ما در این سالاد به حدود 48000 داوطلب نیاز داریم. در صورت تأیید سالاد ، واکسن مورد تأیید وزارت بهداشت است.

وی افزود: به گفته یک گروه تلویزیونی و گروه دوم واکسینه می شوند تا واکسینه شوند و میزان عفونت در هر دو گروه را برای تعیین اثربخشی واکسن بررسی می کنند که حدود 27000 نفر به داوطلب نیاز دارند. ‘

فلاح مهرآبادی ادامه داد: ما واکسن خاصی نداریم اولین تلویزیون است و هیچ واکسنی که به منطقه تزریق شود و دارای تأییدیه سازمان بهداشت جهانی باشد در مطالعه گنجانده نمی شود. در حال حاضر ، دو واکسن Sinofarm Astraznica ، مطالعه ما واجد شرایط است ، اما هنوز مشخص نیست FDA می تواند ارائه دهد. واکسن ها و واکسن های تأیید شده به صورت تصادفی داده شده و آنچه او نمی داند واکسن تا پایان مطالعه داده شده است.

تأکید بیشتر: در حال حاضر ، سومین بار است که در استانهای تهران و البرز اجرا می شود و سازمان غذا و دارو در صورت رضایت از مطالعات می تواند به استانهای دیگر نیز تسری یابد.

گزارش تجزیه و تحلیل اولیه ما 80 درصد ایمن سازی را نشان می دهد. خوشبختانه هیچ عارضه جانبی جدی در بین افراد مورد مطالعه گزارش نشده است و نتایج رضایت بخش بوده است. در دوره اول و دوره دوم 133 ، 500 تزریق می شود.

تولید انبوه یک واکسن برای کوپاری تأکید کرد: “ما ماه تولید انبوه را آغاز کردیم و 400000 دستگاه کمی تولید شد ، طی یک فرایند کنترل کیفیت در سپتامبر این سازمان در سازمان غذا و دارو ثبت نشده است و ظرفیت تولید به یک مورد منجر می شود. “بالا یک میلیون دوز است.

وی گفت: “برنامه ما تولید 15 تا 20 میلیون دوز واکسن در پایان سال است.” از آنجا که زمان موفقیت آمیز بودن آزمایش واکسن ژل هیدروژن تعیین می شود ، تولید تزریقی تکرار نمی شود. مرحله سوم تا زمانی که مرحله دیگر نباشد. برای تولید کنترل فرآیند ، زمان بر است و مهمتر از همه ، تولید آنچه در حال حاضر است و می بینیم.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا