علم و سلامت

فاز بعدی تزریق واکسن کووپارس فردا آغاز می شود

به گزارش شفاف ، سعید کلانتری ، معاون تحقیقات و فناوری ، و همچنین یک م Instituteسسه تحقیقات هپاتیت عمیق و سرم ، در یک مصاحبه تلویزیونی زنده گفت: “اولین بار تزریق واکسن کوپارس ، 13 نفر ، واکسینه شده و هیچ طرف اثرات در 13 نفر ظاهر شده است. ” در مرحله دوم توسط ماماها در بدو تولد واکسن Kupari “در 12 مارس خواهد بود.

وی همچنین به عفونت های واکسنی آلوده ادامه داده است که تاکنون هیچ ، واکسن و مه تزریق نشده است. Rodentia دو هفته پس از تزریق دوم واکسن قابل تشخیص است. قضاوت درباره واکسن Vertebrata زود است.

عدم بروز عارضه ای پس از شروع ، ما را به زمان اصلی واکسن ترغیب می کند. ” از تحویل 120 و افراد از فردا آغاز می شود.

با توجه به موسسه تحقیقاتی سرم و همچنین این موارد ، که پنهان هستند ، به نظر می رسد کمک کننده آنها باشد ، به طوری که واکسن برای تعیین ماهیت مهره در چند مرحله ، به طوری که معاینه بیماران ، و چه زمانی دو هفته تزریق آنتی بادی و ایمنی سلولی بیماران. بعد از آن ، دو روز بعد از چند هفته این اتفاقات رخ داد ، از طرف دیگر ، بار دوم ، تزریق می شود که در 12 مارس ساخته شده است. من انتظار نداشتم که اثر آن در طرف باشد ، دو هفته بعد از بار دوم در سوپ و اثر این اوست که می توانیم بگوییم ، بخشی از مهره ها ، این واکسن نیست.

معاون وزیر تحقیقات و فناوری برای این نیز یک هپاتیت عمیق است ، و م Researchسسه تحقیقات سرم برای آلوده نیز به عنوان کاندیداهای واکسیناسیون “کو گفت” ، واکسن ها از نظر بیشترین کنترل تا 6 ماه دیده می شوند اثرات حتی مرحله اول تزریق می شود ، و پیروزی بر گزارش ، ما هنوز در حال بررسی هستیم.

“من موفق شدم با توجه به کیفیت زمانی که می توانیم با درجه دوم و سوم جفت بگیریم ، برای تاج مرحله تزریق واکسن ساکت بودیم ، اما هیچ چیز وجود ندارد”.

معاون موسسه تحقیقات فناوری و همچنین یک سرم هپاتیت عمیق است و افزود: “دریافت مرحله سوم ، قرنیز استنشاق یا واکسن است یک ماه پس از تزریق عضلانی دوم.” جلال به واکسن می چسبد تا از انتقال آن جلوگیری کند یک مرد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا