علم و سلامت

باید بهینه ترین زمان محدودیت ها را اعمال کنیم/حاشیه شهرها یکی از نقاط مهم و آسیب پذیر است

به گزارش شفاف؛ سعید ناماکو ، آموزش پزشکی و وزیر بهداشت ، در یک کنفرانس ویدئویی با صندلی مشترک در شهرهای شورا در سرتاسر شبکه گفت ، امنیت آنها ، وزارت کشور این کار را نمی کند ، اما ما معتقدیم که زندگی او مدتها قبل از این بیماری بزرگترین معضل در دنیای اقتصاد ، مشکلات سیاسی و اجتماعی خارج از سرزمین است ، اما ما برای اولین بار همراه با کشورها با اقتصاد کشور همراه بودیم تا بیماری که مربوط به مدیریت پروتکل ها است را ببینید. در حال حاضر ، در هر صورت ، خدمات ارائه خدمات مردم را تعطیل نکنید.

خطاب به فرمانداران ، بخشداران و فرمانداران بهداشت شبکه در سراسر کشور ، و تأکید کرد: “لازم نیست که آن را به روشی که در بهترین زمان تجویز شده اعمال کنیم و بهترین پاداش برای پرسنلی که در این زمینه خوب کار می کنند به اتمام می رسد ، یعنی دولت در حمایت از کشور این مدیران از سرخ به گاو “زرد و طلایی از زرد به سفید.

وزیر بهداشت گفت: امروز به لطف خدا با موافقت همدلی و راهنمایی های مقام معظم رهبری و تشکیل ساختار جدید ، آن را بهتر از گذشته می کنیم.

وی اظهار داشت: اولین قدم ما کاهش بار بیمارستان ها است ، البته اگر آنها برای کاهش بار بیمارستان ها از طریق ایجاد کنترل از راه دور پروتکل های گسترده تر ، آموزش عمومی و بالاتر از همه ، تشخیص و درمان بیماران-بیماران ، اقدام به بیمارستان ها نکنند.

ناماکو افزود: انتظار ما این است که یک ماهه بتوانیم فرصت های بیشتری برای سیستم بهداشت فراهم کنیم تا بتوانیم به همکاران برسیم که بستری شدن در بیماران بستری را در بیماران بستری بهتر کند و سپس می توانیم به حالت طبیعی برگردیم.

وزیر بهداشت افزود: در روند این مبارزه ، کلانشهرها و اهمیت ویژه آن. حومه شهرها ممکن است با 12 میلیون نفر جمعیت یکی از مهمترین مناطق آسیب پذیر ما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا