علم و سلامت

محدودیت واتساپ و اینستاگرام همیشگی ست؟/ جدی ترین حامی طرح صیانت: فیلترینگ کارساز نیست!

به گزارش خبرگزاری تی تی آنلاین، اگرچه حجه الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری به عنوان دادستان کل کشور به شدت از این تریبون ها انتقاد می کند و مانند بسیاری از بزرگان و بزرگان کشور، فضای مجازی را مورد انتقاد قرار می دهد; اما تا امروز هیچ یک از قضات حکمی مبنی بر تعطیلی این دادگاه نداده اند و همچنین پلتفرمی مشابه آنچه قبلا در تلگرام رخ داده است، انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

فیلتر کردن اظهار نظر فعلی شورای امنیت ملی از وزیر کشور نقشه او همین است زمانی اما شرایط در حال حاضر این محدودیت ها را حذف نمی کند. از سوی دیگر، یکی از چالش های بزرگ برای غلبه بر فیلتر کردن یک پلت فرم مشابه اینستاگرام این اپلیکیشن نقش مهمی در زندگی بسیاری از افراد دارد. در جاده و همینطور مرتضی آقای تهرانی مرد شماره یک پایداری است و تعقیب و دریافت خواهد کرد از طرح محافظت کنید وی اخیرا در گفت و گو با فیلترینگ قرمز با بیان اینکه این روش جوابگو نیست، تاکید کرد: فیلتر کردن این پلتفرم ها در شرایطی که زندگی و کسب و کار مردم به آنها گره خورده است، کار درستی نیست.

با توجه به این شرایط و اخبار منتشر شده تا این لحظه می توان گفت در حال حاضر تصمیمی در مورد فیلتر دائمی اینستاگرام و واتس اپ وجود ندارد و همچنین اخبار امروز برای رفع فیلتر گوگل پلی و صفحه جستجوی گوگل چت کنید توسط چندین کاربر اینترنتی در اپراتورهای مختلف گزارش شده است.

4141

دکمه بازگشت به بالا