اقتصادی

با تغییرات ساختاری جدید، رئیس شورای عالی مناطق آزاد از سوی وزیر اقتصاد منصوب می‌شود

سخنگوی دولت گفت: با توجه به تغییرات ساختاری در قانون و قانون بودجه امسال، رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی با حکم وزیر اقتصاد و دارایی منصوب می شود. .

علی بهادری جهرمی، سخنگوی و دبیر هیات دولت در گفت وگو با تی تی آنلاین، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در قانون مأموریت های دائمی ایجاد شده که امسال در بودجه ساختاری اسلامی مورد تاکید قرار گرفت و تکمیل شد. دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد

بهادری گفت: با این تغییرات دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد تجاری – صنعتی از بدنه رئیس جمهور جدا و به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل شد.

مدیرکل دولت در تشریح اطلاعات برنامه ها گفت: با توجه به تغییراتی که در بند بودجه لوایح بودجه 1401 در مجلس اعمال شد، طبق بند (ز) گزارش 18، کلیه دستگاه های اجرایی تصویب شد. مدیریت، ساختار و تشکیلات به دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد تجاری، صنعتی و مالی ویژه در کل کشور توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی.

دبیر هیات دولت تصریح کرد: از اینها لازم بود وزیر محترم اقتصاد و اقتصاد شورای عالی منطقه آزاد منصوب شوند.

بهادری گفت: تغییرات مدیریتی دبیرخانه این شورا با تغییر ساختاری انجام شد و آقای نصرالله ابراهیمی از سوی وزیر محترم اقتصاد به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد. مناطق. .

دبیر هیات دولت ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های سعید محمد در مدت تصدی این مسئولیت گفت: از خدمات آقای سعید محمد همانند گذشته در دولت استفاده خواهد شد.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا