علم و سلامت

درخواست مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفری وزارت بهداشت از سازمان برنامه

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: در این راستا برای صدها هزار نفر، یک تفاهم نامه اداری و استخدامی جمع آوری کرده ایم که من امیدوارم که باید امنیت مردم را تضمین کنم.

به گزارش تی تی آنلاین بهروز رحیمی در حاشیه سفر به استان همدان با حضور در دانشکده پزشکان اسدآباد اظهار داشت: مدیران دولت رئیسی به ویژه در بیمارستان برای حفظ کرامت، کرامت و سلامت مردم تلاش می کنند. و ایران

وی با اشاره به جهادی عملکرد بهورزان در خصوص واکسیناسیون کشوری و خدمات شبانه روزی، گفت: بهورزان در دو سال اخیر در جریان همه گیری ویروس کرونا جان خود را فدا کرده و آسایش خود را نجات داده و فدا کرده اند. و آسایش برای زندگی هموطنانشان». و همه مردم و وزرا به این فداکاری خود شهادت داده اند و شایسته تقدیر ویژه هستند.

رحیمی با اشاره به اهمیت وزارت بهداشت در سال 1401 گفت: بر اساس دستورات رئیس جمهور، کمیته ما نیازمند تقویت اصول اساسی بهداشت و درمان در کل کشور است. تکمیل و آموزش پروژه های بهداشتی درمانی در سراسر کشور با اولویت اهداء به کشورهای کم درآمد جهت محرومیت زدایی. اجرای این برنامه ها منجر به افزایش شاخص های سلامت خواهد شد.

معاون مدیریت و مدیریت منابع وزارت بهداشت اعلام کرد: نظام سلامت و شبکه سازمانی منطقه تحولات بزرگی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد خواهد کرد. به خصوص در بحث کاهش هزینه های بهداشت و درمان مردم و دولت در میان مدت و بلندمدت این موضوع بسیار بزرگ خواهد بود و ما با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

بهره برداری از آموزشگاه های اسدآباد در آینده نزدیک

وی با بیان اینکه موسسه آموزش پرستاری اسدآباد یکی از مهم ترین و مهم ترین نیازهای این جامعه است، گفت: با ساماندهی طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان اسدآباد پروژه در حال ساخت دانشکده پرستاری را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد و قول می دهم که در آینده نزدیک آماده کار خواهد بود.

وی افزود: این دانشکده با برخورداری از فرصت های آموزشی برجسته، آموزش دانشجویان پرستاری را در اسدآباد بر عهده خواهد داشت و متقاضیان پرستاری بسیار خوبی از سراسر دنیا خواهند داشت.

احترام به اخلاق و حفظ کرامت انسانی

قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه همه ما مسئولیم، تصریح کرد: همه وزرا حال و منزلت و شأن خود را از مردم می گیرند و اگر مردم ناراضی باشند این همه منابع برای ما غیر قابل خدمت و در حکمرانی بی اثر می شود هاله. .

رحیمی افزود: به همه همکاران در واحدهای مختلف بهداشتی، درمانی و اداری توصیه می کنم که کرامت انسانی و اخلاقی را در بین مردم بیش از گذشته رعایت کرده و قانون ارباب رجوع را ترویج کنند تا در نزد مردم کرامت خود را صادقانه رعایت کنند. “همینطور صبر کن.

وی گفت: با همه سختی ها، ناتوانی ها و بعضاً مشکلات موجود باید بهترین آرامش، امید و امید را برای خدمت به مردم داشته باشیم و در هیچ استانی فقر را تجربه نکنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بابیان اینکه نگاه به سلامت در سطح ملی با سایر حوزه ها متفاوت است، گفت: با توجه به اینکه در حوزه ای خاص و مهم به مردم خدمت می کنیم، دنبال کمک هستیم. وزارت بهداشت متنوع است و علاوه بر این، با صداقت و گشاده رویی ممکن است بتوانیم انتظارات خوشایند جامعه را برآورده کنیم.

رحیمی بابیان اینکه کمبود نیرو در وزارت بهداشت وجود دارد، اظهار کرد: با این مجوز 100 هزار نفر به سازمان اداری و استخدامی مراجعه کرده ایم و امیدوارم موافقت های لازم برای ایمنی را بگیریم و مردم در حال جذب ویژه هستند. پرسنل.”

وضعیت تبدیل کارکنان را پیگیری کنید

وی گفت: از نگرانی همکاران در سراسر کشور در مورد تغییر وضعیت و اشتغال و موفقیت در اخذ مجوز اشتغال 100 هزار نفر از سازمان برنامه و بودجه برای وزیر بهداشت در صورت تغییر اطلاع داریم. برنامه 89 روزه شرکت ها نیز در حال پیگیری است.

رحیمی گفت: تلاش داریم در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، متخصص و متخصص جذب کنیم و شواهدی مبنی بر کمبود نیروی انسانی که در وزارت بهداشت داریم و منابعی که در قالب عقد قراردادهای جداگانه برای بخش‌های مختلف است حفظ کنیم. مجوزها و منابع مورد نیاز سازمان برنامه و بودجه جهت تغییر شرایط دستیابی به این موارد با حمایت همه جانبه هیأت مستشاری شورای اسلامی، سازمان های اداری و اداری و معاونت برنامه و سازمان.

به گزارش وب دا، وی با بیان اینکه اعضای هیات علمی در ایجاد آرامش باعث ایجاد آرامش در بدنه دانشجویان و به تبع آن در جامعه می شود، گفت: آتن و اساتید و اساتید ما در کشورمان مسئولیت بزرگی در زمینه آموزشی و آموزشی دارند. جامعه، حتی اگر حقوق آنها در چارچوب قوانین و مقررات ادا نشود، این آرامش که سال هاست در بین دانش آموزان ما ایجاد شده است، برهم می خورد و گاه زیان های جبران ناپذیری را متحمل می شویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا