علم و سلامت

بهبودیافتگان کرونا می توانند یک دوز واکسن تزریق کنند

نتایج این مطالعه نشان داد که آنها به ویروس کرونا آلوده شده اند که نیاز به تزریق دوز واکسن دارد.

با توجه به تی تی آنلاین ، این مطالعه نشان داد که مردم ، و شرم آور ، آنها باید کسی را که مقابلش واکسن کرونا ویروس تماس داشته ستایش کنند وقتی که عضله یکی از محلول ها باشد ، سطح باید برابر باشد یا بیشتر از ، مردی که دو دوز واکسن دریافت کرده یا آن را مصرف کرده است. و آلوده بودند.

محققان می گویند در مطالعه اولیه جدید ، به نظر می رسد افرادی که قبلاً به ویروس کرونا آلوده شده اند ، عوارض جانبی شایع تری مانند خستگی ، تب و درد عضلانی پس از اولین دوز دارند. شرایط مشابه شرایطی است که در هنگام دریافت دوز دوم واکسن در موارد ارادی دیگر انجام می شود.

در مجموع 109 داوطلب در مطالعه واکسیناسیون شرکت کردند ، از این تعداد 41 نفر سابقه قبلی داشته اند که به ویروس کرونا آلوده شده اند. همچنین ، واکسن دریافت شده از نوع و شدت بیماری ذکر نشده است.

وی قبلاً در 9 تا 12 روز اول پس از واکسیناسیون با ویروس کرونا ویروس کرونا نسبتاً کم آلوده نکرده است و قبلاً در طی چند روز پس از واکسیناسیون با سطوح بالا ، ویروس آلوده نکرده است. آنتی بادی های آنها به سرعت افزایش یافته و 10 تا 20 برابر بیشتر می شود.

با این حال ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها توصیه می کنند که افراد در ایالات متحده واکسینه شوند یا اگر عضو کوید 19 داشته باشند ، هنوز عضله مشخص نیست که این محافظت تا چه زمانی ادامه دارد. پیدا کردن.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا