علم و سلامت

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

وی افزود: همه افرادی که در کشور واکسن کراون دریافت می کنند تحت نظر هستند و متاسفانه بیش از 85 درصد بیماران فوت شده واکسن تاج را دریافت نکرده اند و موج ششم نگرانی برای افرادی که واکسینه شده اند ایجاد شده است. او گفت.

به گزارش تی تی آنلاین دکتر. بهرام عین اللهی در بازدید از مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: واکسیناسیون و مصونیت از واکسیناسیون کامل نیست و 100 درصد گزارش های مرگ و میر ناشی از واکسن های تزریقی عروق کرونا ویروس است. مراکز تحقیقاتی نشان داده اند که واکسیناسیون یکی از مهمترین عوامل در مبارزه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب است.

وی افزود: یک یا دو سال و صد سال است که این واکسن در ایران برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند سیاه سرفه، کزاز و فلج اطفال و کنترل و ریشه‌کنی بیماری‌ها ساخته نشده است، اما واکسن نیست. این یک کار علمی است. “ایران سابقه طولانی در پزشکی دارد. به عنوان نماینده 2000 عضو هیئت علمی و هشت مرکز تحقیقاتی ، لازم است بگوییم واکسیناسیون برای نجات جان مردم و عزیزان ما ضروری است. انسان مرده است، اما برای اطمینان از ایمنی مردم، واکسیناسیون پوشش زیادی لازم است.

وزیر بهداشت گفت: امروز از وضعیت این خوابگاه بازدید کرده ایم و متأسفانه مشکلات عمده ای در این خوابگاه وجود دارد که قبلاً دانشجویان از مراقبت ناکافی شکایت داشتند ، اما یک اولویت جدی و مهم 13 دولت باید از آن مراقبت کند. مشکلات و دانشجویان. آنها برای ما در اولویت هستند و مورد احترام هستند.

وی افزود: با واکسیناسیون نشان دادیم که در مدت زمان کوتاه و مشارکت جمعیتی در حدود دو ماه و نیم پیش توانستیم بیش از 70 درصد جمعیت را در دور اول واکسینه کنیم و به دنبال آن بودیم. برای دارایی های قابل اعتماد و خوابگاه های دانشجویی برای حل مشکلات». از مردم، خیرین و سایر نهادهای مردمی و جدید تقاضا داریم در این کار خیر و سازندگی مشارکت داشته باشند.

وزیر بهداشت اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران دو هزار و پانصد نفر ظرفیت خوابگاهی دارد که با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه، ظرفیت پذیرش یک هزار نفر را دارد. افراد متاهل در خوابگاه های این دانشگاه نیز مشکل دارند ، اما حداکثر 60 زوج در این خوابگاه نشسته اند ، اما برنامه این است که ساختمان های علوم پزشکی دانشگاه تهران را برای اسکان دانشجویان استخدام کنند. اصلاح وضعیت خوابگاه یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است. به دانشجویان ساکن در خوابگاه فیزیک دانشگاه تهران قول دادم که در هفته های آینده مجددا به این خوابگاه سر بزنم تا ببینم مشکلشان حل شده است یا خیر.

عین اللهی خاطرنشان کرد: می توان بودجه و منابع را صرف پروژه های لوکس و طلا و جواهر کرد، اما اولویت اول بهسازی خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی است و در این صورت تا حد امکان از منابع مورد نیاز تهران استفاده می شود. دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی می کنیم.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به طور نابهنگام واکسیناسیون عروق کرونا ویروس را انجام می دهند و اکثر افراد دو نوبت واکسن دریافت می کنند و اگر دانشجویی بیمار باشد، مراقب جداسازی آنها هستند.

به گزارش وب دا، ادامه می دهد: خوشبختانه با سرعت بالای واکسیناسیون در کشور، وضعیت بیماری بهبود می یابد. امروز تمامی دانشجویان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران ماسک زده بودند. یکی از مشکلات عمده در منطقه ما عدم اطلاع از برخی افراد در حوزه کرونا و واکسن است، اما اکثر افراد واکسینه می شوند زیرا می دانند مقاومت بدن در برابر کرونری افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا