اقتصادی

تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی تا پایان سال جاری

مجلس شورای اسلامی گفت رئیس کمیسیون اقتصادی موضوع ثروت ، اما بیشتر ارز ، برای تأمین کالاهای اساسی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

در مصاحبه ای با محمدرضا پورابراهیمی ، فرمانده تی تی آنلاین ، با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی بعد از ظهر امروز (سه شنبه) ، می گوید: “بر اساس گزارش ها ، پس از تصمیم دولت ، موضوع منابع اما بیشتر ارز برای تأمین کالاهای اساسی همچنان ادامه دارد. در پایان امسال. “

وی با بیان اینکه تعامل بین وزارت صنعت ، معدن و تجارت و کمیسیون اقتصادی ، می تواند منجر به کاهش قیمت شود ، افزود: اما جلسه امروز مشکلات و مشکلات موجود در سیستم اتحادیه مورد بررسی شما قرار گرفت و قرار بود طی 10 روز آینده در یک اتاق جلسات مشترک در مدارس کشور تصمیم گیری شود. و به وزارت بازرگانی و وزارت بازرگانی داخلی و سکوت ارسال شده است تا فقط خلأها را پر کند خلاصه تعهدات طبقه ، و غیره ، برای اصلاح قانون.

پورابراهیمی با هشدار و فعالیت های مشترک در وزارت صمت و بانک مرکزی ، افزایش ظرفیت صادرات کشور از طریق محل پاکسازی را در دستور کار قرار داد که بر اساس آن نیمه دوم سال شاهد جهش صادرات غیرنفتی خواهیم بود.

رئیس وظیفه اقتصادی مجلس گفت: انتظار می رود منابع ارزی کشور در مقایسه با نیمه اول سال افزایش یابد که به معنای بهبود تراز تجاری ایران و تأمین منابع کالاهای اساسی و منطقی سازی قیمت است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا