اقتصادی

هشدارها برای ترخیص کالاهای اساسی جواب داد

معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پس از سوگند یاد شده ، و اولتیماتوم های صادره از گمرک و سایر مقامات ، به نظر می رسد روند ترخیص کالا در انبارهای بندر تسریع شده و از نظر لحظه ای مشکلی ندارد.

به گزارش تی تی آنلاین: این یکی از مشکلات اساسی در این زمینه بود ، صاحبان چیزهای خوب در ماه های اخیر ، که در کالاها به عنوان ترخیص کالا از گمرک پیش نمی رود ، این واقعیت که بسیاری از آنها کالای اصلی ذخیره شده در انبار گمرک بودند و توسط نهرهای او زندگی می کردند. Hac de re consuetudines magistratus, et aliorum reus agencies erant edita numerosis monitis ultimatums ad importers quod owners de bonis: nec heri mehrdad Jamal Arvanghi – Technical Deputy of Consuetudines – dixerat autem defectum ad opportune patet quod quispiam egredi bona post unum mensem ab loading licentiam eam می توان به عنوان نام کالاهایی که آنها در پارک هستند در نظر گرفت و در سمت راست یک نسخه از گزارشی ارائه می شود و یک دستور به مقامات وجود دارد.

فرهاد منتصر کوهساری – معاون وزیر امور اقتصادی بندرها و بندرهای کنار سازمان – آخرین وضعیت بندر ترخیص کالا از گمرک تی تی آنلاین از انبارهای خود کشور و فرآوری کالاهای اساسی. یا یک حرکت ترخیص ، آن فرآیند اکنون تسریع و بهبود یافته است.

وی افزود: در حال حاضر بدون شک تخلیه بار در حال بارگیری کالا در بنادر و زمین و 3.7 میلیون تن کالای اساسی است که هم اکنون در آن فروشگاه ها وجود دارد.

به گفته معاون امور اقتصادی پنج بندر ، سازمان بندری و دریانوردی و بیشترین حجم کالاهای اساسی توسط بندر امام خمینی 2.7 میلیون تن و پس از آن دروازه های شهید رجایی و امیرآباد و موجودی حدود 460،000 تن و 280،000 تن است. تعداد زیادی چیز وجود دارد و عمده آنها شامل جو ، ذرت ، گندم ، روغن دانه روغنی و خام است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا