ترموستات های Netatmo در یک نگاه

علاوه بر تامین کنندگان اصلی ترموستات های هوشمند و کنترل کننده های گرمایش، برندهایی مانند Netatmo تمایل به سقوط دارند. ترموستات های Netatmo نه تنها حق وجود خود را دارند، بلکه مزایایی را نسبت به رقبا نیز ارائه می دهند. بنابراین در این مقاله شما را با ترموستات های شرکت فرانسوی آشنا می کنیم.

ترموستات هوشمند Netatmo

اولین مورد ترموستات هوشمند  است که برخلاف بسیاری از ترموستات های رادیاتور، می توانید به جای بخاری در هر نقطه از خانه خود قرار دهید. شما یا ترموستات اتاق هوشمند را به کابل های موجود وصل می کنید و ترموستات دیواری خود را تعویض می کنید. یا می توانید آن را آزادانه در اتاق قرار دهید و از آن به عنوان مکمل ترموستات رادیاتور هوشمند Netatmo استفاده کنید. به طور خاص، در نظر گرفتن عایق بندی خانه و دمای بیرون برای محاسبه زمان بهینه برای گرمایش، ترموستات هوشمند Netatmo را به یک گزینه خرید معتبر تبدیل کرده است.

طراحی یک چشم نواز واقعی است بدون اینکه خیلی پر زرق و برق باشد. با حلقه های رنگی مختلف، تقریبا می توانید لبه شفاف این بلوک را بدرخشد. همچنین کاربردی: می توانید ترموستات هوشمند Netatmo را با چرخش 90 درجه تنظیم کنید و از نمایشگر در حالت عمودی یا افقی استفاده کنید.

حداکثر سازگاری برای خانه هوشمند شما

به هر حال، ترموستات هوشمند Netatmo با انواع دیگ های بخار سازگار است، چه با گاز، نفت یا چوب. پمپ های حرارتی و سیستم های گرمایش از کف نیز می توانند با ترموستات اتاق ارتقا یابند.

همچنین یک تجربه دلپذیر: ترموستات های Netatmo با هر سه دستیار صوتی، دستیار گوگل، سیری و الکسا سازگار هستند. هنوز هم فقط می توان به محصولات رقیب امیدوار بود. با این حال، آنچه ترموستات هوشمند Netatmo با رقبا مشترک است، عملکرد طبقه بندی پنجره های باز یا افت دمای عمومی و واکنش بر اساس آن است. از زمان به روز رسانی 2020، این ویژگی در Netatmo نیز نصب شده است.

Netatmo Heizkörperthermostat

ترموستات رادیاتور Netatmo گزینه مناسبی برای رادیاتورهای کلاسیک است. شما چندین گزینه برای ادغام ترموستات رادیاتور دارید. یا با یک کیت استارت شروع می کنید که از قبل شامل پل مورد نیاز است. کیت استارت در فروشگاه تینک ما با تعداد مختلف ترموستات موجود است. به این ترتیب می توانید بلافاصله تمام رادیاتورهای مهم خانه خود را بپوشانید.

از طرف دیگر، اگر قبلا ترموستات هوشمند نشان داده شده در بالا را دارید، می توانید ترموستات های جداگانه را بدون پل اضافه کنید. سپس ترموستات اتاق ترموستات رادیاتور متصل به آن را مستقیما کنترل می کند. این باعث می شود ترموستات رادیاتور Netatmo هم یک راه حل ابتدایی و هم افزودنی ایده آل برای سیستم گرمایش Netatmo موجود شما باشد.

کلیپ ترموستات هوشمند youtube

ترموستات Stilvolles-طراحی

اتفاقا ترموستات رادیاتور Netatmo توسط فیلیپ استارک طراحی شده است که مسئولیت طراحی مناطق زندگی جدید در کاخ الیزه فرانسه را نیز بر عهده داشت. در هر صورت ترموستات شیک است. سیلندر شفافی که از طریق آن می توانید نمایشگر دیجیتال دما را بخوانید قابل توجه است. برای تنظیم دما، سیلندر را بچرخانید. درست مثل اینکه از ترموستات رادیاتور معمولی کار می کنید.

حالت های سازگار خودکار و همه کاره

در اینجا نیز می توان اتاق ها را قبل از ورود به آنها با استفاده از توالی های زمانی از قبل گرم کرد. کف کاشی کاری سرد حمام اکنون متعلق به گذشته است، به لطف عملکرد سازگاری خودکار، دمای بیرون و خواص حرارتی خانه شما نیز هنگام گرمایش در نظر گرفته می شود. به این ترتیب با ترموستات رادیاتور Netatmo به طور موثر گرم می کنید.

همچنین می توان از یک دکمه سریع برای انتخاب راحت چندین حالت پشت سر هم استفاده کرد. به عنوان مثال، حالت راحتی به رادیاتورهای اتاق هایی که در آن نیستید اجازه می دهد تا خنک شوند. به این ترتیب در انرژی و هزینه اضافی نیز صرفه جویی می کنید. می توانید ترموستات ها را از طریق فرمان صوتی از طریق سیری در برنامه Apple Home، از طریق الکسا و از طریق دستیار گوگل نیز در برنامه Google Home کنترل کنید.

Die Netatmo-App

برای اینکه بتوانید محصولات Netatmo را در خانه هوشمند خود ادغام کنید، به برنامه مناسب نیز نیاز دارید. در اینجا شما می توانید بین برنامه Home + Security و برنامه Netatmo Energy یکی را انتخاب کنید. پس از دانلود برنامه مورد نظر خود، می توانید شروع به تنظیم ترموستات کنید.

محصولات Netatmo در زمینه ترموستات های هوشمند هنوز از نظر تعداد کاملا قابل کنترل هستند، اما کیفیت آن در تمام طول خط قانع کننده است. البته می توانید تمام محصولات نشان داده شده و سایر دستگاه های Netatmo را در فروشگاه tink ما پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا