اقتصادی

تصویب طرح «جهش تولید دانش بنیان» در کمیسیون صنایع

و صحبت در مورد تصویب کمیته جوامع صنعتی و به شورای گفت ، “یک تولید دانش بنیان” ، جلسه امروز کمیسیون برنامه ریزی.

حجت الله فیروزی در مصاحبه با تی تی آنلاین ، با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون انرژی برای بررسی جزئیات “پروژه لورم دانش بنیان” ، گفت: “در این جلسه که نمایندگان دولت در مجلس حضور داشتند مرکز تحقیقات ، چنان خود را نزد وی بسیار محترم می دانستند که در اختیار قاضی ها ، سنا و مقام عالی دادگاه علنی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به این طراحی ، هزینه های تحقیق و توسعه در شرکت ها بر اساس دانش ، به عنوان اعتبار مالیاتی که به آن شرکت ها داده می شود ، به این معنی که مالیات پرداخت شده هزینه های تحقیق و توسعه در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده مردم کنگره فسا ادامه داد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان بقایای رفع موانع تولید تولید و پیشرفت سریعتر این پروژه شناسایی شده است. در داخل مالیات است: 50٪ از درآمد برای واردات ماشین آلات توسعه علم ، شرکت ها باید اختصاص داده شود.

فیروزی اظهار داشت که جهش در برنامه تولید بر اساس دانش انجام می شود و باعث می شود شرکتها در سطح حرفه ای دارای درجه صلاحیت باشند.

همچنین اعلام کرد فعالیت تردید ، لایحه اصلاح قانون در تأمین بخش تعاون به جمهوری اسلامی ایران در نشست امروز با صنایع و دبیر شرکت کمیسیون ، گفت: “با توجه به مشاوره کالاهای اساسی و سایر کالاهای مورد نیاز در زمین برآورده نمی شود توسط بخش تعاون “

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا