علم و سلامت

تعداد مراجعان سرپایی کرونا با شیب ملایمی در حال کاهش است

آفتابنیوز؛

دکتر در مصاحبه با ایرنا جمعه ، دکتر علیرضا زالی گفت: اولین شاخص پیش بینی ما این واقعیت است که اعمال محدودیت ها همان ویزیت های هفت و 2 بیمار بوده است ، اتفاقی که افتاده است.

من مجبور به رفتن خواهم شد ، اما به او هشدار دادم كه مردم از پروتكل ها پیروی می كنند و ما دوباره در جامعه از سلامت و پیشگیری از بیماری عادی خواهیم شد از بیماری عروق كرونر قلب.

زالی ، صحبت کردن با خدمات به افراد در فرآیندهای اجتماعی حذف شده است ، آنها برای خوابیدن هستند ، همراه با ایمنی ، زیرا مشاهده نمی کند که باریک تر می شود و پیشنهادی را که گفته می شود می تواند همراه با پیشگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلب باشد ، تأیید نمی کند.

هنگامی که نتیجه یک ماه دیگر تعطیل خواهد بود جلال

در پاسخ به این س ifال که آیا کاهش اخیر مرگ و میر برای این اقدام ، یا خیر: “روند کاهش مرگ و میر ، هیچ دلیلی وجود ندارد که این محدودیت شناخته نشود و نتایج آن نزدیک به یک ماه پس از محدودیت های قانونی اعمال شده توسط کمی باشد.”

فرمانده بیماری جلال تحت نظارت ادامه دار تهران ، بین یک ماه تا 40 روز طول می کشد تا تأثیر هرگونه تغییر در میزان مرگ و میر مداخلات مدنی و اجتماعی را ببیند.

وی گفت: این زمان برای رسیدن به تقریبا 3 هفته برای تغییر در تعداد بستری و سرپایی بین 10 تا 14 روز زمان است. اولین شاخص که هیچ کاهش در درمان بیمار تغییر می کند.

زالی افزود: ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم تغییرات روند بسیاری از بیماران و بیماران سرپایی و تعداد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در تهران را برای یک تعطیلات 2 هفته ای ارزیابی کنیم.

به گزارش ایرنا ، فرمانده ستاد گلوری در تهران اعلام كرد كه پایتخت قبل از تغییر در جمعیت عروق كرونر قلب در تهران به رنگ قرمز یا زرد بود ، محدودیت ها تغییر خواهد كرد ، اما اقتصاد برای هفته دوم در این شهر آموزش دیده است ، این ایستادگی نمی كند.

سیما سادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز آخرین آمار بیماری عروق ویروس کرونا قلب و مرگ در ایران را اعلام کرد: “تاکنون 1،16،835 بیمار قطعی با Covid 19 در کشور شناسایی شده و 347 در 24 ساعت گذشته ، تعداد بیماران آلوده به مرگ حتمی یک بیماری در کشور به 49695 نفر رسیده است.

از این یکی در بالای منطقه 16 از تعداد Covid 19 ده برابر در صدها هزار بیمار به 835 نفر رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا