علم و سلامت

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف؛ دکتر. علیرضا زالی ، در حاشیه یادآوری کرد که درک مدیریت ستاد شکوه در تهران و شهرداری و واحد فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت در عرض 24 ساعت ، اما ترافیک شهر ، درصدی از 9 تا 70 درصد را بیان کرد ساعت 4 صبح

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد ترافیک از شمال تهران در جاده انجام شده است ، گفت: همچنین تهران-قم و تهران در جنوب و انتقال ، این تعداد به 70 درصد رسیده است.

زالی ادعا کرد که محدودیت های بیشتر منبع اصلی است ، شرایط مطلوب تر ، او گفت ، آنها سعی کردند برای کمک به نیروی پلیس باید اعمال محدودیت های مداوم بزرگ و شرایط ، سپس ما شاهد شانس بیشتری هستیم. در این راستا ، 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی با تمرکز بر قدرت تلافی جویی در تهران ، این نظارت را تحت نظارت قرار می دهند.

رهبر مدیریت بیماری های تاج در تهران گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در زمینه بیان سن و تشخیص بیماری و کاهش اثرات منطقه ای این بیماری نمی تواند زودتر از 40 روز باشد ، بنابراین ما باید صبورانه منتظر بمانیم.” در روند.

اما تعداد کمی از پیشنهادات ستاد در شکوه ملی

زالی حتی برخی پیشنهادها را به شورای ملی کرونا ، دولت و به ویژه مرجع دیوان عالی کشور ، که بودجه بندی می کند ، اعلام کرد و گفت: “این کلمه در برنامه است تا مشاغلی که ضررهای مستقیم و غیرمستقیم متحمل شده اند شفاف و پشتیبانی شود.

با اشاره به گلایه از امور مختلف ، گفت: بسیاری از کسانی که از بسته های کمک به کسانی که تأخیر داده اند شکایت ندارند. صاحبان چهره با شکوه که تحت تأثیر بوروکراسی های بسیار زیادی قرار دارند.

رهبر تاج هانیبال تاج تهران با بیان اینکه بسیاری از مشاغل در همه مشکلات ، نه ترکیبات قدرتمند آن ، گفت: “این افرادی که هیچ دلیلی برای انساندوستانه ندارند ، باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.”

زالی نگرانی اصلی در تجارت پرداخت درآمد و برگشت چک را بیان کرد و گفت: “در نامه ای به ستاد شکوه ملی و س askedال از اینکه این روش دو هفته را می توان دلیل قانونی ویژه ای برای معاملات تجاری مانند بازپرداخت چک نگه داشت اگر فلفل قرمز بیاورم.

آنها همچنین به مسئله سهولت تأمین اجتماعی اشاره كردند و گفتند: “برخی از آنها برای بررسی وظایف خود و خارج از آزمون مثبت بودن حلقه كه می تواند در معرض خطر باشد ، به آنها مراجعه می كنند.” در این زمینه ، پیشنهادهایی به ستاد ملی ارائه شده است که ما به آن امیدواریم و این یک آزمایش است. زیرا اگر مردی بیمار شود یا با مثبت یا صفر ثابت شود ، بنابراین این وظیفه است که با این بیان رنج ببرد ، نیروی آنها را در سال تمام مشکلات ، استفاده از آنها از بین نبرد و تأیید شود.

وی گفت: “همچنین ، اگر برخی از گروهها با او همراه باشند ، و ما امیدواریم كه پیشنهاد ما Glory National Guard و تصویب نیروی نگهداری قانون وجود نداشته باشد.”

زالی ادامه داد: در بسیاری از دانشکده ها خارج شده است و سایر کالاهای آنها وجود ندارد و نگران ادامه کار وی نیستند ، بنابراین آنها از حالت الکترونیکی درخواست کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا