علم و سلامت

توانمندسازی گره کور پیشگیری و مقابله با مواد مخدر/ تعصبات دستگاهی مانع ترمیم اشتباهات است

تی تی آنلاین/ گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با عذرخواهی از حضور جدی اتاق فکر ایسپا جهاد دانشگاهی در زمینه آسیب های اجتماعی گفت: توسعه نتایج این طرح ها ضروری است. کمیته برای اتخاذ تدابیر مناسب با مدیران هماهنگ خواهد کرد.»

عصر امروز طی نشست کارشناسی با حضور مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دفتر خبرگزاری تی تی آنلاین استان گلستان، وی و همکارانش در این کمیته با رئیس جهاددانشگاهی گلستان دیدار کردند. معاون فرهنگی، تی تی آنلاین گلستان و مدیر اجرایی اندیشکده، بررسی شیوع مواد مخدر در لایه‌های مختلف و روش‌های علمی پیشگیری و مبارزه با آن.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه با ارج نهادن به حضور مدبرانه جهاددانشگاهی در حوزه اجتماعی گفت: به نظر ما باید مدبرانه و روشمند مطالب را در دستور کار قرار داد. شیوه زندگی و بیان ما قدم برمی داریم.

مهدی طالبی با بیان اینکه معتقدیم فضای کار باید شفاف باشد، خاطرنشان کرد: شک نکنید که تعصبات سیستمی و فردی مانع ایجاد و اصلاح اشتباهات گذشته است.

برای تاکید بر درخواست ما که دست ما را در عرصه علم بگیرید و با بررسی های دقیق و دقیق می توانید ما را در توسعه مشارکت عمومی، آموزش و افزایش سطح دانش مردم یاری کنید. ادامه داد: برگزاری دوره های تخصصی اعتیاد با محوریت فضای مجازی.

فوریت رویداد در تشریح آراء کارکنان انتخاباتی جهاددانشگاهی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان بر لزوم افزایش کیفیت اطلاعات افراد و رسیدگی به امور پیشگیری و پیشگیری از مواد مخدر در استان تاکید کرد: مواد مخدر را تشریح کرد.

طالبی با اشاره به اینکه قدرت پیشگیری و تدابیر کور است، می افزاید: از آنجایی که نیروها همیشه بیشترین پاسخ را داشته اند، متاسفانه در استان ما به این معضل توجه کافی نشده است.

وی توان لازم را برای خانواده آسیب دیده و خانواده دانست و افزود: دیپلم رشته به معنای تعریف فرآیندی است که می توانیم در دانشگاه به دست آوریم و شیوع و اثربخشی مواد مخدر را کاهش دهیم و به جامعه ایمن بازگردیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با اعلام اینکه استان ما جزو چهار استان فقیر است، افزود: باید محورهای اولیه علمی را برای ورود دانشگاه ها به جهاد و تجمع ایسپا مشخص کنیم.

تولیدات فرهنگی و هنری خلاق باید در دستور کار باشد

رئیس ستاد خیر اندیشی و همدلی جهاد دانشگاهی گلستان همچنین با تقدیر از هماهنگی استانی مبارزه با مواد مخدر مؤسسات جدید به ویژه جهاد دانشگاهی گفت: اگر می خواهید این تولید خلاقانه برای اثربخشی مورد توجه قرار گیرد، در حال تولید هستیم. پروژه های ویژه جهاددانشگاهی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بحث خواهیم کرد.

ابراهیم شهبازی که ما را از نویسندگان بیهوده نمی نویسد، خاطرنشان کرد: ما آماده اجرا و اجرای آثاری هستیم که سال هاست کارشناسی شده اما به دلایل مختلف روی زمین مانده ایم.

به صراحت به دنبال کمیته هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح مستمر همکاری های بین بخشی هستیم، گفت: جهاد دانشگاهی، نهادی نوین برخاسته از انقلاب اسلامی، کمک می کند تا به یکی از جایگاه های رسمی در این امر تبدیل شود. ماموریت هایش.” اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا