علم و سلامت

تولد ۱۰ نوزاد مبتلا به کرونا در نیشابور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا از مادر در ویروس کرونا متولد شد اما متأسفانه دو نفر از آنها فوت کردند.

آفتابنیوز؛

در مصاحبه ، محسن از نان فطیر ، نژاد گفت: “وقتی احترام مردم و ایجاد سلطه بر افراد شریر ، و” سلطه بر مردم در رگ های عروق کرونا ، متوقف شده است: در حالی که در اینجا منظور افرادی نیست که در مردم هستند ، شما باید ایمنی پروتکل ها را دنبال کنید: در پایان باید محدود شود که آنها با همان مشکلات روبرو هستند ” .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه فقط تعداد بیماران بستری در بیمارستان در 13 فوریه که حدود 240 نفر به 200 نفر کاهش یافت ، ادامه داد: در طی پروتکل های ایمنی مشاهده روند رو به کاهش مطمئنا بیماران را تحت تأثیر قرار می دهد.

فراخوان همکاری کارشناسان پرستاری در بیمارستان 22 بهمن نیشابور و تأکید کرد: ما در نیشابور کسری زیادی داریم زیرا زیرساخت ها و نیروهای بزرگی که خواستار همکاری هستند آمد و ساختمان معاون وزیر بهداشت اصلاح و تغییر کاربری داد. در حال حاضر وضعیت و عدم اعتماد به بحران زمستان از زیر بنای خوبی در کرونا برخوردار هستیم.

عظیم نژاد ، افزود: از ابتدای شیوع بیماری ، ویروس بیماری عروق کرونا کمیک 10 کودک در مادری مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب متولد می شوند ، اما متاسفانه دو نفر از آنها فوت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا