علم و سلامت

خبرنگاران را سریع‌تر واکسینه کنید!

در نامه ای به وزیر بهداشت و رهبر ملی ستاد مبارزه با شکوه ، بچه ای از مدیران رسانه ای گله در هیئت م Newsسسه خبری مطبوعات از روزنامه نگاران خواست که پس از دریافت کادر پزشکی ، برای برچیدن کادر پزشکی ، تاج واکسن را در اولویت قرار دهند. بیماران خاص

به گزارش تی تی آنلاین ، این نامه متشکل از پدرام پاک آئین ، بچه بزهای گله از وسط مهمانداران است ، تا زمانی که دوک ستاد تاج ، چراغ نیاز هر روز از دید روزنامه نگاران در محیط های بسته مانند بیمارستان ها ، کنفرانس های مطبوعاتی ، یا کنفرانس ها و یک جامعه ، علاوه بر ایمنی پروتکل ها ، مایل به معرفی هستند. اعلام این است که به شهر ، ما را هشدار می دهد.

در نامه خطاب به متن دکتر پاک عین Namaku به شرح زیر است:

“برادر عزیز ، دکتر سعید ناماکو
کارکنان رهبر خوش تیپ افتخار ملی

سلام می خواهم ایمان بیاورم

در چنین حالتی ، طبق گفته وزارت بهداشت ، علی رغم گروه سوم روزنامه نگاران ، در یک جمعیت آماری حدود 10 هزار نفری واکسن تاجگذاری نمی شود.
شما این را می دانید که اخبار خبرنگاران و عکاسان به دلیل نیاز به تهیه محتوای رسانه ای ، به ویژه برای خانواده وی ، و در زمینه جوامع مبدا برای فشار ، در معرض تماس مداوم با افراد جامعه قرار می گیرند. کنفرانس ها ، نمایشگاه ها یا کنفرانس ها ، در برخی از بازی های اردوگاه ها و فضای باز: وارد اردوگاه شوید ، مهارت های عمومی و فنی و حتی مراسم تشییع جنازه با اشکال مختلف ، برخی از کسانی که به دلیل تاج گذاری درگذشتند. به هر حال ، پیام پیام مانور اکثریت هر روز است و روز بازدید از انواع مختلف مردم در مورد اطلاعات به طور متنوع یا در اعیاد تعیین شده شما و در سایر محیط ها بود. به عنوان مثال ، کاهش جوامع در بازاریابی اجتماعی شهر مشهودتر است ، از نجات کسانی که مخالف دستورات خداوند هستند سپاسگزار باشید ، و من را مجبور به جرم می کنم ، مطمئناً این است که به نظر می رسد در چنین زمینه ای همانطور که قبلاً در مصاحبه رسانه ملی ثبت شده است ، اغلب گفته می شود که شهرت یا نسبت به جوامع برای روزنامه نگاران آشکارتر است که مردان غریب توسط مردان خیانت می شوند ، بنابراین علائم پرخطر مغایر با نجات ما است. من ساعتها در بیمارستانها و کارکنان پزشکی در بخشهای مراقبت ویژه کرونا ویروس یا مصاحبه با بیماران می گذرانم.
وقتی ، با این حال ، برای توصیف بالا ، برای روزنامه نگاران ، کادر پزشکی از جمله مواردی است که با آنها درگیر می شود ، برای رسیدن به بالاترین سطح در تماس با فرد ، و از یک طرف و مجموع مراکز جمعیتی وظیفه داشتن در یک بیماری پرخطر فعلی.

بنابراین آنچه واکسن است ، روزنامه نگاران باید همزمان با منابع مورد نیاز خود بیش از یک ثانیه تاج بگیرند ، بنابراین ماجرا از چشمه ها و امنیت شخصی و محافظت از آنها آغاز می شود.
پاک ، معدن پدرام
نماینده مدیر میانی مسئول هیئت نظارت بر مطبوعات و اخبار موسسه »

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا