علم و سلامت

ممنوعیت استفاده از تست سریع کرونا در بیمارستان‌ها

به گفته شفاف ، معاون درمان ، سیدمحمدرضا یثربی امپراطور ، مدیر آزمایشگاه های تشخیص پزشکی ، گفت: “استفاده از آزمایش سریع تاج ممنوع در بیمارستان ها ، آزمایشگاه های تشخیص پزشکی و از PCR در این مراکز استفاده می شود.”

وی افزود: از زمان شروع بسته های تشخیص سریع توزیع خارج از حلقه و روی زمین ، فقط در مراكز بهداشتی و مراكز بهداشتی می توان از آنها برای آزمایش غربالگری استفاده كرد و افراد در بیمارستان ها و آزمایشگاه های خصوصی و دولتی خواهند بود.

یثربی تأکید کرد: مهم است که کاربرد این آزمایش غربالگری برای بیماری عروق کرونا قلب باشد. به همین دلیل ، لازم نیست مراکز درمانی و در صورت استفاده ، هشدارها و اقدامات قانونی معاون مدیر و هزینه های درمان.

از سر تا بخش آزمایشگاه ها معاون وزیر فیلم با اشاره به اینکه پاسخ این س canال را می توان در آزمایش 20 دقیقه تعیین کرد ، افزود: “تست منفی برای این مسئله به طور کامل احتمال بیماری فعال را منتفی نمی داند. هر استاندارد معرفی می شود.

که برای انجام این نمونه آزمایش استفاده می شود Yathribi nasopharyngeal بیان شده است. مشکوک به تشخیص سریع بیماران از نظر علائم Covid-19: در تشخیص عفونت بدون علامت در بیماران با سابقه تماس با بیمار Covid-19. (نوع تماس) و اپیدمی در بررسی مشکوک به سران بزرگ جوامع کوچک در بیشتر موارد در این آزمایش.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا