اقتصادیکسب و کار ویژه

خرید انواع سرویس روتختی با بهترین قیمت

 قیمت روتختی

قیمت روتختی بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. الیاف استفاده شده در تولید روتختی، دوخت آن و استایلی که دارد در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند. همچنین فروشگاه‌های معتبر قیمت مقطوع و مناسب‌تری برای محصولات و کالای خوب در نظر می‌گیرند. ما در در خدمت شما هستیم تا سرویس روتختی را با بهترین قیمت به شما عرضه کنیم.

انواع روتختی

همانطور که گفتیم، رو تختی‌ها انواع مختلفی دارند. انواع روتختی از لحاظ استایل، دوخت و جنس با هم متفاوت هستند که در ادامه در موردشان صحبت می‌کنیم.

انواع روتختی از لحاظ استایل

در زیر انواع روتختی‌های تولید شده از لحاظ استایل و سبک را بررسی می‌کنیم:

روتختی تک دوزی

در روتختی تک‌دوزی، پارچه‌هایی که رنگ‌های متنوعی دارد به هم تک‌دوزی می‌شوند. روتختی‌های تک‌دوزی در عین سادگی ظاهری شیک و زیبا به اتاق می‌بخشند. این روتختی‌ها می‌توانند از یک رنگ و جنس پارچه تولید شوند.

روتختی گلدوزی

روتختی‌های گلدوزی، به خاطر وجود گلدوزی‌های شیک و زیبا روی طرح، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. پیدا کردن این روتختی‌ها کمی سخت است اما از آن‌جا که سبکی ظریف و زیبا دارند، جستجوی آن‌ها هر چند مشکل باشد باز هم می‌ارزد.

اگر خودتان به مهارت گلدوزی تسلط دارید، می‌توانید روتختی‌های ساده‌ای بخرید و با گلدوزی‌های ظریف و زیبا روی آن‌ها، سرویس خواب‌تان را شیک و منحصر به فرد کنید. برخی روتختی‌ها با چرخ گلدوزی می‌شوند که آن‌ها هم شیک و خارق‌العاده هستند و زیبایی خاصی به محیط و دکوراسیون اتاق خواب می‌بخشند.

روتختی طرح دار

یکی از متداول‌ترین روتختی‌ها که در هر فروشگاهی پیدا می‌شود، روتختی طرح‌دار است. شما می‌توانید متناسب با تم و فضای اتاق، روتختی‌هایی که روی آن‌ها طرح‌هایی منحصر به فرد و زیبا چاپ می‌شود را خریداری کنید.

روتختی چهل تکه

روتختی‌های چهل تکه تمی سنتی دارند اما قدیمی نیستند. این روتختی‌ها با ظاهر دنج خود، فضایی شیک به اتاق می‌بخشند. با خرید روتختی چهل‌تکه، فضایی سنتی و در عین حال خاص و دلنشین به محیط اتاق‌تان می‌بخشید.

انواع روتختی از لحاظ جنس

روتختی‌ها از لحاظ جنس هم با هم تفاوت‌هایی دارند که در توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

روتختی پلی‌استر

اگر سرمایی هستید و تحمل سرما را ندارید از روتختی‌هایی که جنس پلی‌استر دارند استفاده کنید. این روتختی‌ها گرمای بیشتری در خود نگه می‌دارند و دوست افراد سرمایی و دشمن افراد گرمایی هستند. اگر گرمایی هستید بهتر است به فکر تهیه روتختی با جنس دیگری باشید. هر چند روتختی‌های پلی‌استری آنچنان دوست دار محیط زیست نیستند اما مطمئن باشید که با خرید آن‌ها ضرر نمی‌کنید چرا که قیمت گرانی ندارند.

روتختی کتان

این نوع از روتختی‌ها نرمی و لطافت خاصی دارند و پوست در تماس با آن‌ها به راحتی نفس می‌کشد. روتختی کتان راحت است و شستشوی آن دردسری ندارد. این روتختی‌ها دو نقطه ضعف دارند که یکی قیمت گران در صورت بالا بودن کیفیت‌شان و دیگری عمر پایین‌شان است.

روتختی پلی کتان

روتختی پلی‌کتان ترکیبی از الیاف پلی‌استر و کتان است. اگر می‌خواهید از مزایای الیافت کتان و پلی‌استر به صورت همزمان بهره‌مند شوید، از الیاف پلی‌کتان استفاده کنید. این روتختی مقاوم است، ماندگاری بالایی دارد، نرم و لطیف است و برای شستشوی آن دردسر ندارید.

روتختی ساتن

ویژگی منحصر به فرد روتختی‌های ساتن براق بودن‌شان است. ویژگی جذاب دیگر این روتختی‌ها چروک نشدن‌شان است. اگر به فکر خرید روتختی برای سرویس جهیزیه خود هستید، روتختی ساتن پیشنهاد می‌شود. این الیاف برای استفاده روزمره مناسب نیست پس اگر برای استفاده روزمره به فکر خرید روتختی هستید، بهتر است به سراغ روتختی‌های دیگر بروید.

از جمله دیگر ویژگی‌های روتختی ساتن می‌توان به لیز و سر بودن آن، نمای کلاسیک و جذابی که دارد و طراحی منحصر به فردش اشاره کرد. این روتختی‌ها با تور دوزی تزیین می‌شوند.

روتختی ساتن پلی‌استر

ساتن پلی‌استر از ترکیب الیاف پلی‌استر و ساتن به وجود می‌آید. از جمله ویژگی‌های این الیاف می‌توان به لطافت و نرمی و براقیتی که دارد اشاره کرد. روتختی‌های پلی‌استر دوام زیادی دارند و ظاهری شیک و مدرن به اتاق خواب می‌بخشند. شستشوی این الیاف داخل ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است و قیمت بالایی هم ندارد.

روتختی لینن

اگر به دنبال روتختی با الیاف طبیعی هستید، روتختی لینن بهترین گزینه پیش روی شماست. این روتختی‌ها گزینه مناسبی برای فصول گرم سال هستند! نقطه ضعف لینن خاصیت چروک‌پذیری‌اش است؛ همچنین این الیاف مثل پارچه نخی نرم نیست. با استفاده از روتختی لینن در محیط اتاق خوا فضایی دنج به آن‌جا می‌بخشید.

روتختی میکروفایبر

روتختی میکروفایبر الیافی با دوام ماندگار دارد که وزن سبک آن دلیلی محبوبیتش است. روتختی‌های میکروفایبر بافت متراکمی دارند و قابل تنفس هستند. نقطه ضعف الیاف میکروفایبر تولید الکتریسیته ساکن است؛ این ونقطه ضعف باعث می‌شود موی خودتان یا حیوان خانگی‌تان به روتختی بچسبد.

روتختی بامبو

الیاف روتختی بامبو از خود گیاه بامبو تولید نمی‌شود بلکه از ترکیب تفاله بامبو با مواد شیمیایی تولید می‌شود. خاصیت ضد باکتری و ضد آلرژی بودن روتختی بامبو باعث می‌شود تا بین افرادی که حساسیت‌های خاصی دارند محبوب شوند. با استفاده از این روتختی از حساسیت‌های پوستی یا تنفسی خداحافظی کنید. این روتختی دنج و راحت است و لطافت خاصی دارد. هر چند این روتختی‌ها عمر طولانی و دوام زیادی دارند اما با این حال نمی‌توان از نقطه ضعف‌شان که قیمت گران‌شان است چشم‌پوشی کرد.

روتختی ابریشم

سرویس روتختی ابریشم قابل تنفس است و خنکی خاصی دارد. از آن‌جا که این سرویس ضد آلرژی است، برای افرادی که حساسیت دارند پیشنهاد می‌شود. روتختی ابریشم وزن سبک و مناسبی دارد و چروک نمی‌شود. این روتختی نسبت به روتختی‌های دیگر لوکس‌تر است چرا که از الیاف ابریشم در آن استفاده شده اما چند نقطه ضعف دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به الکتریسیته ساکن، قیمت بالا و اُسیب دیدن در زمانی که در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرند اشاره کرد.

انواع روتختی از لحاظ دوخت

روتختی‌ها از لحاظ دوخت نیز انواع مختلفی دارد که در زیر آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

روتختی کاوری

روتختی‌های کاوری ترکیبی از لحاظ‌های بدون طرح و کاور هستند. مزیت این سرویس در راحتی جدا کردن کاور از لحاف است یعنی هر زمان که خواستید می‌توانید کاور را از لحاف جدا کرد و بشویید. مرتب کردن این روتختی‌ها کمی سخت و دشوار است و پس از استفاده نیاز به دقت و حوصله بیشتری برای مرتب کردن‌شان دارید.

در این روتختی‌ها لحاف برخی مواقع داخل کاور جا به جا می‌شود که می‌توانید از بندهایی که داخل کاور وجود دارد استفاده کرده و لحاف و کاور را به هم وصل کنید. روتختی‌های کاوری ظاهر ساده‌ای هم دارند که شاید این ویژگی‌های برای برخی جذاب نباشد.

ویژگی و مزیت ممتاز سرویس روتختی کاوری، قابلیت تعویض راحت آن است. یعنی هر زمان که خواستید، می‌توانید کاور روتختی را عوض کرده و کاوری با طرح جدید به آن اضافه کنید.

لحاف روتختی

لحاف روتختی‌ها قیمت گرانی ندارند و نسبت به روتختی‌های کاوری ارزان‌تر هستند. مرتب کردن سرویس لحاف روتختی نیز آسان است و جزو متداول‌ترین انواع روتختی‌ها به شمار می‌روند. برای شستشوی لحاف روتختی باید به سراغ خشکشویی‌ها بروید چرا که امکان شستشو‌شان داخل ماشین لباسشویی وجود ندارد. نقطه ضعف لحاف روتختی‌ها عدم تعویض دوباره‌شان است؛ یعنی اگر از طرح آن‌ها خسته شدید، باید روتختی جدیدی بخرید.

روتختی پیک

روتختی‌های پیکم پارچه ضخیمی دارند و از آن‌ها می‌توانید به عنوان روانداز در روزهایی که هوا معتدل است استفاده کنید. این روتختی‌ها سنگینی لحاف‌ها را ندارند و با ظهار شیک و منحصر به فردشان، می‌توانند دنج و دلنشین به فضای اتاق خواب ببخشند.

نکات مهم در خرید سرویس روتختی

در انتخاب سرویس روتختی به نکات زیر توجه کنید:

  • چیدمان: روتختی خریداری شده باید از لحاظ طرح و رنگ با چیدمان اتاق، پرده ها، کف‌پوش‌ها، فرش و … متناسب باشد. مثلا اگر محیط اتاق‌تان مدرن است، استفاده از روتختی‌های چهل‌تکه یا گلدوزی پیشنهاد نمی‌شود
  • رنگ: روتختی‌هایی با رنگ تیره فضا را شلوغ‌تر نشان می‌دهند اما این مشکل در روتختی‌هایی با رنگ ساده و ملایم وجود ندارد. اگر اتاق کوچکی دارید از طرح‌های ساده و ملایم استفاده کنید اما اگر اتاق‌تان بزرگ است و وسایل چندانی در آن ندارید، از رنگ‌های تیره استفاده کنید تا اتاق شلوغ تر به نظر برسد
  • سایز: قبل از خرید روتختی سایز تشک و لحاف را اندازه بگیرید تا مبادا روتختی‌های بزرگ یا کوچک بخرید. روتختی‌ها در انواع روتختی یک نفره، روتختی یک و نیم‌نفره و روتختی دونفره ساخته می‌شوند که باید بسته به نوع نیازتان یکی از آن‌ها را بخرید

انتخاب و خرید روتختی مناسب، خواب راحت و آسان

با انتخاب و خرید روتختی مناسب، خوابی راحت و آسان به خود یا عزیزان‌تان هدیه دهید. روتختی‌ها تاثیر زیادی رو دکوراسیون اتاق خواب می‌گذارند پس مهم است که ظاهرشان شیک و خاص باشد. قبل از اینکه برای خرید روتختی به سراغ فروشگاهی بروید، به آلرژی و حساسیت‌های خود دقت کنید! برخی سرویس‌ها از الیافی تولید می‌شوند که موجب تشدید حساسیت می‌گردندد.

اگر در خرید سرویس روتختی بودجه چندان برایتان اهمیت ندارد، به سراغ برندهای معتبر و معروف که از الیاف باکیفیت استفاده می‌کنند بروید. این روتختی‌ها علاوه بر اینکه ظاهری شیک و زیبا دارند، راحتی زیادی در هنگام خواب برایتان به ارمغان می‌آورند. ما در مجموعه ارزانچی مفتخریم انواع سرویس روتختی را با بهترین متریال موجود و با نازل ترین قیمت به شما عرضه کنیم

مشاهده لینک: هرمدر برند ایرانی کالای خواب

https://www.amazon.com/bedspreads/s?k=bedspreads

دکمه بازگشت به بالا