علم و سلامت

در روزهای کرونایی چه تغییراتی در منوی غذایی ایجاد کنیم؟

آفتابنیوز؛

رقیه نجفی طاهر در بالا گفته شد ، اگر وزن ویروس به او تاج داده شود ، علت اصلی بیماری یک بیماری است نه یک بیماری ، مگر با این واقعیت که راهی برای نجات پروتکل وجود ندارد.

نجفی افزود: با توجه به سرعت بسیار بالای حرکت بیماری ، تعدادی برنامه غذایی وجود دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا می شود.

توضیح داد: “اگر زندگی یک مرد ، غذای سالم بر اساس هرم غذایی است ، مانند خوردن سبزیجات ، میوه ها و مغزها در ابتدا و کمی فست فود ، یک سیستم ایمنی قوی.

نجفی توضیح داد: اولین خط درمانی برای افراد برای استفاده از غذاهای سالم است که در بسیاری از موارد نمی تواند از مواد غذایی مانند میوه ها ، سبزیجات ، مرغ ، ماهی و میگو استفاده کند. کردن

همه آنها هشدار دادند که ماهانه 50000 واحد ویتامین 500 مصرف کنند ، اما برای کسانی که به مناطق پرخطر سفر می کنند ، سطح بالاتری از ویتامین 500 وجود دارد ، به این معنی که ویتامین 500 در غذاهایی مانند کبد و تخم مرغ استفاده می شود. “

وی گفت: “و افراد ویروس کرونا از مصرف مکمل های روی و ویتامین مانند 100 500 جلوگیری می کنند و فقط ویتامین هایی را به بدن می رسانند که می تواند خود مرد را تقویت کند.”

متخصص تغذیه ، گفت: استفاده از آن به عنوان شیرین بیان ، مریم گلی و آویشن برای پوشش توصیه شده در آن روز ، بدون نگرانی از داشتن غلظت زیاد ، می تواند زمان بیماری را کاهش دهد.

مصرف روزهای لبنیات نجفی ، “مصرف روزانه لبنیات به جنس بعد از چهار سال توصیه می شود و روزانه سه واحد لبنی دریافت می شود.”

وی گفت: برخی از افراد با مصرف لبنیات در سرماخوردگی ارتباط برقرار می کنند و در طب سنتی پیشنهاد می شود مصرف لبنیات در این روزها محدود شود. اگر اعتقاد ندارید ، همچنین به ملت بسیار بهتر توصیه می شود و من می توانم ، نعناع خشک ، یا ذهن فرشته ، با ماست زندگی کنم. “استرس تمام وقت مورد نیاز بدن خود را به ویتامین ها و سایر منابع لبنی پروتئین نمی گذراند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا