علم و سلامت

در نشست تجاری و فناوری ایران در سوریه مطرح شد؛ ایران محدودیتی برای تبادل تجاری و فناوری با سوریه ندارد/دیپلماسی فناوری را با کشور‌ها گسترش می‌دهیم

به گزارش شفاف ، سورن ستارا ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، در مراسم افتتاحیه دومین نشست صنایع دستی و فنی 40 شرکت ایرانی و گروه فناوری عطرها ، با اشاره به آنچه در 6 سال گذشته پیش از ایران بود ، گفت: شما می دانید ، مرکز بزرگ ذخایر نفت و گاز. ما بزرگترین ذخایر هیدروکربن را در جهان داریم. اما آنچه در چند سال گذشته اتفاق افتاده ظهور نیروی انسانی متخصص در شکل گیری ظرفیت جدید توسعه دهنده نفت و گاز از کنار کلاس سنتی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه گفت: امروز بیش از 40 شرکت مبتنی بر دانش در این همایش شرکت می کنند و این قسمت کوچکی از اتفاقاتی است که در ایران در حوزه فناوری رخ داده است. امروز ایران بیشترین استارتاپ در زمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه فناوری نانو ، بیوتکنولوژی ، هوا فضا ، سلول های بنیادی و سایر فن آوری های پیشرفته است.

آینده اقتصاد به ظرفیت های ایران برای جوانان بستگی دارد

بنیاد ملی رئیس نسل جدید دانش ، مطابق بیانیه ، فن آوری ، شرکتهای جوان و خلاق تحصیل کرده ای است که نیروی انسانی را در ایران توسعه می دهند: “مرد جوان و شرکتها آینده اقتصادی ایران هستند” ما تهدیدهای بین المللی تحریم های اقتصادی و مانع انعطاف پذیر هستیم. این چیزها در جایی که آموزه جوامع موجود در آن وجود داشته باشد ، متولد می شوند تا اینکه او باید نسل جدیدی از بازارهای صادرات بین المللی را داشته باشد.

Sattara در فروش شرکت های ایرانی در دانش بیش از 12 میلیارد دلار رسیده است. این اقتصاد سنتی بازار ، و وارد ایران شد. نفت ، گاز و پتروشیمی رشد اقتصادی چشمگیری را تجربه کردند. من امیدوارم که این گروه حق ایجاد پیوند بین دو طرف ، ایران و سوریه ، برای افزایش مبادلات علمی و فناوری بین دو کشور را داشته باشد. ایران از طریق مبادلات سوریه بار تجارت و هنر را ندارد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به خانه نوآوری و فناوری ایران در سوریه تأکید کرد: “ما خانه های کنیا چین را ساخته ایم و خانه های سوم در سوریه باز شده است که مرکز آن است فردا خواهد بود.” امیدوارم که این یک کار برای کمک به توسعه مبادلات تجاری بین دو کشور و فناوری ، پایگاه دانش در این زمینه باشد.

دولت ها پل ارتباطی بین فناوران هستند

ستارا همچنین گفت که کار دولت ایجاد پل ارتباطی بین اساتید و دانشجویان است ، شرکت های فن آوری و تولید کنندگان قادر به یافتن یکدیگر در کشورهای مختلف و تبادل علم و فناوری با یکدیگر هستند. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به دنبال توسعه جنگ فناوری است.

وی گفت ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، به مفهوم مهارت های فناوری در قالب جدید دیپلماسی فرستاده شده است ، وی گفت ، “این مفهوم را به دلیل پشتیبانی فنی در جهان ایجاد کرده اند و امیدوارم این کنفرانس کالاها را در حداقل ، ایران بین سوری ها و فن آوران. ” من از شما دعوت می کنم که به گفته این شرکت ها و یک تاریخچه قوی در ایران ، به ایران بیایید و به علم بروید.

هنر ، هنر برگزار کننده دومین اجلاس سران سوریه ، ایران

به گفته یک شرکت و گروه فناوری سوریه ، دومین نشست ایران با هدف ایجاد فضایی برای ارائه محصولات در خاک ایران برگزار شد. نمایندگان ایران از علم، بر اساس شرکت های تحویل اولین همراه هیاتی را برای درک بهتر روز اقامت در محیط کسب و کار کشور سوریه در یک جلسه چهره به چهره با گروه های سوریه از تکنولوژی برابر است. این جلسات در همکاری با معاون رئیس جمهور از علم و فناوری و نوآوری و صندوق رفاه برگزار شد.

در جلسات وی در سوریه و ایران ، از جمله دیگر دستاوردها و چالش های حضور این شرکت ها ممکن است خود را برای بازار صادرات پیدا کنند.

اولین نشست حضوری بین 40 شرکت دانش بنیان ، فناوری و تحویل ایرانی که در ژوئیه هر سال برگزار می شود ، همزمان با برگزاری نمایشگاه T سوریه برگزار می شود. خیمه ، و دانش جوامع ملی در 15 کشور ، مطابق جوامع طرف های علاقه مند ، در دیگران غیر از اینکه آنها تحمل می کنند.

به این ترتیب ، مدیران با توجه به ایجاد جامعه ای از حوزه های مختلف ، هیئت نمایندگی ایران را همراهی می کنند. شرکت های بزرگ صادراتی در زمینه های مختلف مانند تجهیزات پزشکی “،” دارو “،” برق و الکترونیک “،” مواد پیشرفته “،” تجهیزات پزشکی “،” فناوری اطلاعات و ارتباطات “،” ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته “،” بیولوژیکی “کشاورزی “و” خدمات تجاری سازی “برای دیدار با جاده متحد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا