علم و سلامت

دیتاهای جمع‌آوری شده نیازمند به روزرسانی است

تاج و حمایت از مصرف کننده ، این پروژه با اشاره به اینکه وظیفه یادگیری که به روز شده است ، گفت: “تاکنون بیش از 600 نفر در همین وضعیت قرار گرفته و آن را به زبان آورده اند که از این تعداد 70 نفر آلوده و 70 مظنون و سالم مانده اند.” .

دکتر. مرادی هادی رئیس اسکریپت روباتیک و ماشین سازی این مهندسی برق و کامپیوتر ، دانشگاه تهران در مصاحبه با تی تی آنلاین ؛ اعزام در گروه ها برای تحقیق در مورد توانایی جلال در تشخیص سرفه افراد اولیه ، گفت: این منظور به منظور تهیه شده است ، از جوانان خواسته می شود به سایت مراجعه کرده و به چند سؤال پاسخ دهند. سؤالات ساده ای از جمله “سیگار نکشید” یا صدای خود را ضبط کنید و بدون سر و صدای آن را برای 15 تا 20 دقیقه ارسال کنید.

وی با بیان اینکه برای اولین بار ما دوباره مورد توجه قرار گرفته ایم و خط حقیقت صداهای ضبط شده و بیمار و سالم را متمایز کرده و آنها را از صداهای تحریف شده متمایز می کند ، اضافه می کند: “در این پروژه باید به سه دانشگاه و علوم پزشکی در تهران ، شهید بهشتی و ایران “.

وی گفت: “از آغاز این پروژه حداکثر سه هفته زمان خواهد برد.” “کار اولیه (بررسی اطلاعات) و در ماه آینده به کندی انجام می شود ، اما برای نتیجه گیری اطلاعات بیشتر لازم است. “یکی از نمونه های دو هزار حداقل 20،000 مهره.

دکتر. مرادی هشدار داد: پروژه تحقیقاتی در یک جلسه می تواند برای آنها جالب باشد که بدون هیچ گونه صدای اضافی ضبط و ارسال صدا کنند.

وی گفت: بسیاری از دانشگاه ها از جمله دانشگاه کمبریج و کارنگی ملون در حال بررسی موضوع هستند. وی گفت: “البته ، لوزان سوئیس ، که قبلاً داده شده است ، می توان با گروه های مختلفی که همان ادعا را داشتند ملاقات کرد.” این اختیار را داشت ، اما باید اطلاعات به روز شود.

“ما می توانیم آنها را با نصب برنامه کاربران سرفه صوتی کاربران” او مدیر پروژه غربالگری هوشمند جلال “برای آنها ارسال کنیم. این برنامه را می توانید از https://ece.ut.ac.ir/document/70819125/101191994/Cough-0.17-release.apk بارگیری کنید.

طبق اعلام دانشگاه تهران ، همچنین به علاقه مندان به https://ece.ut.ac.ir/article/101190302 مربوط شوید و می توانند برنامه را بارگیری کنند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا