علم و سلامت

رازگشایی از نقش کرونا در وابستگی شدید تیم کوک و اپل به چینی ها!

به گزارش خبر اخبار آنلایندر این صورت، اپل برای اولین بار برخی از آیفون های پرچمدار خود را در خارج از چین تولید خواهد کرد، این تغییر کوچک اما قابل توجه برای شرکتی است که یکی از پیچیده ترین زنجیره های زنجیره ای جهان را با کمک مقامات چینی ساخته است.

بیشتر بخوانید:

پایان دعوای موقت با مشاهده «ترویج شیطان پرستی و مطالب سخیف»!

تصاویر بیگانه انگلیسی در مورد ملکه فریاد می زند: او یک رکورد شکن است!

اما برنامه آیفون 14 که روز چهارشنبه فاش شد، نشان می‌دهد که واقعاً چقدر پیچیده‌تر خواهد بود که اپل از چین جدا شود و آیفون از یک محصول طراحی‌شده در کالیفرنیا به محصولی ساخته شده در چین در هر دو طرف تبدیل شده است. .

شرکت های چینی که در هند فعالیت می کنند، همچنان نقش کلیدی در برنامه اپل برای ساخت برخی از آیفون ها در این کشور ایفا خواهند کرد. در چنای هند، تامین کننده تایوانی فاکسکان، که در حال حاضر آیفون‌ها را در کارخانه‌های سراسر چین تولید می‌کند، مونتاژ دستگاه را توسط کارگران هندی با پشتیبانی تامین‌کنندگان چینی همسایه از جمله Lingyi iTech، که شعبه‌هایی مانند دیش و سایر آیفون‌ها دارد، و BYD رهبری خواهد کرد. چین که عملیات شیشه را برای نمایش های برش کنترل می کند.

مبلغ کمک هزینه مهندسان اپل لو رفت!  رشد 50 درصدی کارآفرینی اپل در چین

تاج اپل در مشکل

هنگامی که چین در سال 2020 مرزهای خود را بست، اپل مجبور شد عملیات خود را بازنگری کند و مهندسان مستقر در کالیفرنیا را که برای طراحی فرآیند مونتاژ آیفون های پرچمدار به چین پرواز می کردند، بکشد.

به جای قرار دادن کارمندان در قرنطینه طولانی، اپل در نهایت تسلیم شد و شروع به استخدام مهندسان چینی بیشتری در شنژن و شانگهای کرد تا عناصر مهم را برای محصول پرفروش رهبری کنند.

اپل چگونه به کارکنان خود انگیزه می دهد؟

تیم های توسعه و طراحی محصول این شرکت شروع به برقراری تماس های ویدیویی آخر شب با همتایان خود در آسیا کردند. به گفته این افراد، اپل پس از از سرگیری سفر، تلاش کرد تا کارگران خود را تشویق کند که برای دو هفته قرنطینه و چهار هفته کار به چین بروند و روزانه 1000 دلار پیشنهاد دادند. اگرچه او می توانست تا 50000 دلار بپردازد، بسیاری از مهندسان به دلیل نامشخص بودن مدت زمان قرنطینه تمایلی به رفتن نداشتند.

مبلغ کمک هزینه مهندسان اپل لو رفت!  رشد 50 درصدی کارآفرینی اپل در چین

رشد 50 درصدی کارآفرینی در چین

در غیاب سفر، شرکت کارمندان آسیایی را تشویق کرد تا جلساتی را که زمانی توسط همکاران در کالیفرنیا رهبری می‌شد، رهبری کنند. کارکنان همچنین مسئولیت انتخاب تامین کنندگان آسیایی برای قطعات آیفون آینده را بر عهده گرفتند.

به گفته مردم، شرکت چینی اکنون به طور فزاینده ای از کارگران با دستمزد بالا برای انجام این مشاغل استفاده می کند. بر اساس اطلاعات جهانی که روند استخدام در سراسر جهان فناوری را دنبال می کند، اپل امسال 50 درصد بیشتر از سال 2020 در چین شغل ایجاد کرد. بسیاری از مهاجران گفتند که به عنوان شهروند چینی تحصیل کرده اند.

قیمت دریاچه چین

در بیشتر موارد همه‌گیری، اعتماد چین به بخش تولید اپل پاداش داده شده است. به گفته تحلیلگران، تولید پایدار آن حتی در شرایطی که سایر کشورها دوره های 2020 و 2021 را بسته اند، به اپل کمک کرده است تا بیشترین سهم خود از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد و بیشترین تعداد آیفون را بفروشد.

منبع: نیویورک

227227

دکمه بازگشت به بالا