علم و سلامت

کووید شدید، ممکن است توسط آنتی‌بادی‌ها ایجاد شود/جهش ویروس کرونا ترسناک نیست

تی تی آنلاین / کرمان یک دکتر و استاد ایمونولوژی در دانشگاه امپراطور متروپولیتن گفت: “تحقیقات نشان می دهد که آیا یک فرد Covid 19 جدی به بسیاری از موارد ، عناصر و نه کل داستان بستگی دارد.” در معرض خطر بالاتر برای یک کووید جدی از عناصر باشد.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر ربکا فورنس در مورد علل عفونت جدی در افراد مبتلا به کوید 19 گفت: اگر فردی به شکل شدید بیماری کوید 19 مبتلا باشد یا خیر ، به نحوه واکنش سیستم ایمنی بدن به صورت تاج بستگی دارد. اما دانشمندان هنوز دلیل اینكه مردم به برخی علائم عمیق پاسخ می دهند را نمی دانند ، در حالی كه دیگران فقط علائم خفیف همراه با بیماری دارند یا اصلاً ندارند.

دانشگاه ییل مطالعه جدیدی را با اشاره به این موضوع ، اظهار داشت: “این مطالعه که هنوز در بیماران مبتلا به بیماری شرایین کرونا ، بدن ، عناصر ضد” ، مانند آنتی بادی ها تولید نشده ، در روزنامه ها بررسی و منتشر نشده است. و آفریقا به دلیل خشونت آن چیزها در مرد ، رنجی که او را با سیستم ایمنی اعضای بدن خود کتک زدند.

استاد ارشد ایمونولوژی در دانشگاه امپراطور متروپولیتن گفت: “در این مطالعه ، محققان دریافتند كه افراد مبتلا به بیماری عروق كرونر شدید در این چهار عنصر ، یك پروتئین حیاتی است كه فرد باعث هشدار و سلولهای آلوده به ویروس كرونا می شود.” . سیتوکین های کموکاین سرور شامل مواردی هستند که مهمترین سطح شیب دار اتحادیه اروپا هستند که مانع از عمل می شود و بدن را به شدت تشدید می کند. به آرامی

“در اوایل سال جاری ، دانشمندان گزارش دادند كه بیمارانی كه هیچ سابقه بیماری خود ایمنی ندارند ، عناصر موجود در بدن را توسعه داده و در حال توسعه می دانند.” اكلر گفت: در این مطالعات ، آنتی بادی هایی كه هدف هستند ، یافت می شود. و شخصیت های مشابه را در سایر بیماری های خود ایمنی که به طور معمول در هسته سلول پروتئین دارند ، تشخیص دهد. همچنین نشان داده شد که در 19 مطالعه جدی گذشته ، آنچه که نمی تواند آنتی بادی هایی برای اینترفرون ها تولید کند (پروتئین های ایمنی بدن که نقشی اساسی در مبارزه با عفونت های ویروسی دارند).

استاد ارشد ایمونولوژی در دانشگاه متروپولیتن امپراطور گفت: “محققان آنتی بادی هایی را که به خون حمله می کنند ، در بیماران بستری در بیمارستان اینترفرون پیدا کرده اند و دریافتند که آنتی بادی ها ، که می توانند از دیگر کارهای مهم در سیستم ایمنی سلولی باشند.” وی گفت: یافته های آنها نشان می دهد که آنتی بادی ها ویژگی بسیار شایع در بیماران مبتلا به بیماری شریان کرونا شدید هستند.

فورنس گفت: “و بیشتر محققان ییل آزمایشاتی را روی موش ها انجام دادند كه نشان داد وجود این آنتی بادی ها از این بیماری بدتر خواهد بود ، به این معنی كه نمی تواند كمك بزرگی به آنتی بادی ها در انسان كند.” بنابراین بسیاری از عناصر پروتئین های هدف در بیمارانی که مبتلا به بیماری فلوژیا نولا کوید هستند ، و همچنین هیچ چیزی پیدا نکرده اند که محققان برخی از عناصر را در اختیار دارند ، می تواند برای تشخیص بیماری های بیماران جدی کوویید استفاده شود.

وی گفت: “آنچه تعیین می کند سنگین کوید 19 به سختی آویزان شود یا خیر ، از عناصر و نه از کل داستان استفاده می کند.” وی افزود: “این تحقیق نشان می دهد كه آنتی بادی ها می توانند از نظر موجود در معرض خطر باشند.” خطر ابتلا به Covid out شدید. عدم پاسخ ایمنی در انسان آلوده به ویروس كرونا ، یا تولید آنتی بادی های جدید كه پاسخ ایمنی به همسرش را مسدود می كنند.

نثر ایمونولوژی ، دانشگاه سزار متروپولیتن می گوید: “محققان به طور فزاینده ای بر ارتباط بین بافت های شدید بیماری عروق کرونا و پاسخ های ایمنی بدن سالم و متعادل که پروتئین ها را هدف قرار می دهند ، تمرکز می کنند.” تعدادی از پیشنهادات در حضور آنتی بادی برای بیمار ، کوویدیوم به عنوان یک بیماری خود ایمنی در ویروس کرونا می تواند ارائه شود ، اما با درک اینکه چه چیزی برای این امر وجود دارد که حداقل این عناصر وجود دارد ، دانشمندان به درمان های جدید کمک کرده اند. علت بیماری

“دانشمندان هیچ آنتی بادی در بدن مدت طولانی پس از عفونت باقی نمی ماند پاک می شود ، بدون هیچ گونه پاسخ مهم سوال مهم این است که آیا آسیب طولانی مدت ناشی از عضله می تواند برخی از علائم Qovid طولانی مدت را ایجاد کند”. توضیح.

ایكلر در مصاحبه ای با تی تی آنلاین گفت: “گزارش های تأیید نشده نشان می دهد كه یك مسابقه جدید كه به N501Y مسری است.”

وی گفت: “این تغییر معمولاً محدود است و باعث بوجود آمدن تصاویری از خطر بروز ویروس جدید می شود كه از قابلیت های پیشرفته ای از سراسر جهان برخوردار است و در چشمك زدن به طور مداوم تغییر می یابد ، در حال حاضر ظاهر می شود و از بین می رود.” این تغییرات بر توانایی شوهر وی در انتقال یا ایجاد بیماری تأثیری ندارد.

ایده ایجاد شوهر جدید ممکن است باعث جهش فشارها و ترساندن مردم شود ، اما س fundamentalال اساسی این است که آیا دروغ و واقعی وجود دارد؟ چون از کجا آمده اند؟ تی تی آنلاین گفت: “سازندگان جلوه های ویژه سازنده هالیوود ، تغییرات DNA را به چشمگیرترین حالت ممکن نشان می دهند ، اغلب با رنگ های روشن و انفجار ، اما جهش های ژنتیکی نتیجه بسیار مسالمت آمیزی در زندگی واقعی است ، بنابراین با شنیدن یک مرد ،” تاج تغییر خواهد کرد به طوری که خیلی زیاد نگران این باشید که یک تغییر بخشی طبیعی از تغییرات تکاملی است.

وی گفت: “برای درک تغییرات ، ابتدا باید انحراف پروتئین ها در جهان وجود داشته باشد.” “از یک پنجم بدن ما پروتئین است. مولکول های سرور در بدن تشکیل شده اند و حاوی اسیدهای آمینه هستند. یک اصطلاح چتر شامل تمام مولکول های پروتئین و آنزیم هایی است که از روده در ساختار پروتئین پروتئین های سازنده پوست و مو عمل می کنند.

وی گفت: “فقط 20 نوع آمینو اسید برای همه پروتئینهای موجود در زمین قابل استفاده نیست ، كه بسیاری از آنها را نیز می توان با خصوصیات مبتنی بر خانواده مقایسه كرد.” به طور متفاوتی طبقه بندی می شود. مواردی از بار مثبت ، بار منفی ، بزرگ ، كوچك و اختلافات ظریف تر

وی با بیان اینکه با ترکیب این 20 نوع اسید آمینه و سایر م institutionsسسات و مقادیر موجود می توان مجموعه ای خیره کننده از پروتئینهای بسیار متفاوت را در اهداف خود از طریق ارگانیسم زنده ایجاد کرد ، افزود: همانطور که می توان حدود 20 نوع آجر لگو را نام برد. برای ایجاد بسیاری از آنها استفاده می شود از 20 نوع آمینو اسید نیز می توان برای 6 میلیون نوع مختلف پروتئین استفاده کرد.

“RNA یا در مورد ویروس کرونا ، RNA ریبوزومی ، مجموعه ژنتیکی دستورالعمل هایی که ارگانیسم نشان می دهد آجرهای لگو است ، و اینکه چگونه پروتئین های مورد نیاز برای زنده ماندن باید تغییر کنند” و نوع دستورالعمل بر این تعداد تأثیر می گذارد یا طبقه ای که در آن اسیدهای آمینه باعث تغییر پروتئین می شوند ، که همچنان توانایی اصلاح خواص پروتئین را دارد.

وی گفت: “بیشتر تغییرات منجر به تغییر کامل در خصوصیات پروتئین نمی شود.” “در حقیقت ، تغییراتی که باعث تغییر در خصوصیات پروتئین می شود بیش از تقویت آن ، و تنها به دلیل مزایایی که دارد ، تغییر می کند.” یا تفاوتی ایجاد نمی کند) در DNA.

سزار ، دکتر ایمونولوژی دانشگاه متروپولیتن ، گفت: “هیچ بحثی در مورد اینکه” آخرین مرد که همیشه در ویروس باقی مانده است “وجود ندارد ، این مرد را کاملا انسانی جهش یافته می داند. برای زندگی جدید ، راحت تر و سریعتر از هر فضیلت ناشناخته باقی مانده است. یا نیاز به تغییرات گسترده ، نتایج تصادفی و غیر قابل پیش بینی است.

ایکلر گفت: “ما هیچ موردی نداریم. با این حال ، این واقعیت که ویروس به عنوان مضر یا قابل انتقال شناخته شده است انگلیس اخیراً ویروس کرونا را در جنوب شرقی شناسایی کرده است.” “این یعنی فقط چه تغییری.” رونوشت در ssp. در حالی که شما SARS هستید ، جمعیت نسبت به نژاد بشر برای 2-Cov تغییر کرده است ، به محض اینکه میزبان وی در اواخر سال 2019 به استان ووهان در چین نرسیده است ، در حال حاضر بیش از 13000 مورد از این تغییرات ایجاد شده توسط 100،000 SARS ، جمعیت Cov. 2. حتی پیدا شده است.

وی گفت: “برای ویروس تنوع ژنتیکی قابل توجهی طول می کشد.” “2-Cov SARS هر ماه تغییری در تغییرات نسبتاً کند ایجاد می کند ، اما تغییرات کلی در تاج ویروس دو برابر کمتر از تعداد تغییرات شش مورد به طور همزمان توسط ویروس آنفلوانزا است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا