علم و سلامتکسب و کار ویژه

رسیدن به سلامت پزشکی با حداقل هزینه

 

  1. فناوری را به برنامه تناسب اندام خود اضافه کنید

نمی توانید یک دوست تمرینی پیدا کنید؟ آن را عرق نکنید. به جای آن به مربی فیتنس دیجیتال فکر کنید. ابزارهای پوشیدنی مانند ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند می توانند قدم های شما را بشمارند و ضربان قلب شما را کنترل کنند. اکثر مدل ها حتی فعالیت قلب و عادات خواب شما را اندازه گیری می کنند. بهترین متخصص رژیم غذایی

 

آیا شما یک اسپیکر هوشمند مانند الکسا دارید؟ سپس شما از قبل به مربی شخصی خود دسترسی 24 ساعته دارید. این دستیارهای صوتی واقعاً می توانند به شما در مدیریت سلامتی خود کمک کنند. به تمرینات ورزشی سریع و موثر قلبی و تقویت کننده مرکزی فکر کنید. به احتمال زیاد، برنامه های ورزشی مورد علاقه شما روی بلندگوی هوشمند شما قرار دارند. بسیاری از این تمرین‌ها به شما امکان می‌دهند سرعت خود را تنظیم کنید، استراحت کنید و موسیقی خود را انتخاب کنید. ایا سرطان روده کشنده است و این تمام نیست. بلندگوی هوشمند شما همچنین می تواند شما را در جلسات مدیتیشن هدایت شده راهنمایی کند.

 

اگر یک اسپیکر پوشیدنی یا هوشمند در دسترس یا بودجه شما نباشد چه؟ برای مشاوره می توانید به تلفن خود اعتماد کنید. برنامه های تناسب اندام بسیار خوبی برای تقریباً هر برنامه ورزشی که فکرش را بکنید وجود دارد. بسیاری از این برنامه ها رایگان هستند و گزینه های تمرینی را با تجهیزات کم یا بدون تجهیزات ارائه می دهند.

 

  1. هداف تناسب اندام را تعیین کنید که واقعاً به آنها خواهید رسید

جوی توصیه می‌کند: «اگر مبتدی هستید، تمرینات تناسب اندام را آسان کنید تا زود خسته نشوید». “با اهداف کوچک واقع بینانه شروع کنید و به طور تدریجی نوار را برای خود بالاتر بگذارید.”

فرض کنید هدف شما این است که بیشتر صبح ها 30 دقیقه بدوید یا پیاده روی کنید.

  • با 10 دقیقه پیاده روی در اطراف محله خود شروع کنید.
  • همانطور که سطح تناسب اندام شما افزایش می یابد، می توانید سرعت خود را برای پیاده روی سریع افزایش دهید.
  • به سرعت خود ادامه دهید تا زمانی که به آهسته دویدن ادامه دهید.
  • به یاد داشته باشید که شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. برای جلوگیری از لغزش و سقوط در هنگام یخبندان پیاده روها، آن را ایمن و آهسته بازی کنید.

 

  1. برای یک تمرین زمستانی مطمئن برنامه ریزی کنید

ورزش در فضای باز می تواند مفید باشد، ماهیچه ها و استقامت شما را به روشی جدید به چالش بکشد. اما مراقب باشید و به یاد داشته باشید:

  • مسیرهای یخی و پیاده روها خطر آسیب بیشتری را به همراه دارند.
  • برای تمرین خود به ساعات روز پایبند باشید تا بتوانید به راحتی یخ را در مسیر خود مشاهده کنید.
  • در صورت افتادن و نیاز به تماس تلفنی با خود تلفن یا ساعت هوشمند خود را همراه داشته باشید.
  1. ورزش را وارد روز خود کنید

هنوز برای وارد شدن به حالت تمرین کامل آماده نیستید؟ مشکلی نیست. هنوز هم می توانید ورزش و فعالیت بدنی را در روز خود بگنجانید. در اینجا چند راه ساده برای تناسب اندام در طول روز آورده شده است. اگر در حال حاضر بیشتر این فعالیت ها را انجام می دهید، شروع خوبی دارید:

  • 5 یا 10 دقیقه بعد از بیدار شدن در صبح برای انجام حرکات کششی وقت بگذارید.
  • در زمان استراحت قهوه یا ناهار قدم بزنید.
  • هر زمان که می توانید از پله ها بالا بروید.
  • اگر در اطراف زندگی می کنید از محل کار به خانه بروید، یا اگر از خانه کار می کنید در پایان روز به پیاده روی سریع بروید.
  • به هم ریختگی خانه خود را تمیز کنید و چندین بار از پله ها بالا و پایین بروید.
  • بیرون با حیوانات خانگی یا بچه های خود بازی کنید.
  • کمی کشش روی میز در محل کار یا دفتر خانه خود را امتحان کنید.

جوی می‌گوید: «برای انجام هر اقدام کوچکی که شما را فعال‌تر می‌کند، تلاش آگاهانه انجام دهید. “این چیزهای کوچک همیشه جمع می شوند!”

 

  1. در تصمیمات سال نو خود استرس نداشته باشید

جوی می‌گوید، بسیاری از افراد وقتی زودتر از مسیر تمرین خود خارج می‌شوند، دلسرد می‌شوند. اما فعال بودن یک تعهد مادام العمر به سلامتی شماست – نه یک راه حل سریع.

بنابراین، اگر یک تمرین را حذف کردید، نگران نباشید. نتایج قابل مشاهده ممکن است زمان ببرد. فقط روز بعد روال خود را دوباره انتخاب کنید. به تلاش برای افزایش انگیزه و متابولیسم خود ادامه دهید. بهترین متخصص لیپوساکشن

او می‌گوید: «ما نمی‌توانیم همیشه در تمرینات خود منظم بمانیم و این کاملاً خوب است. “به یاد داشته باشید که عادات سالم برای ایجاد زمان نیاز دارد. اما تا زمانی که به تلاش خود ادامه دهید، در نهایت نتیجه خواهد داد.”

دکمه بازگشت به بالا