علم و سلامت

زالی خبر داد؛ فوت ۹ تهرانی بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی/ هنوز گزارشی از کرونای ایرانی نداشته‌ایم

به گزارش شفاف ، علیرضا زالی ، رئیس ستاد مدیریت بیماری های شکوه در پایتخت تهران ، در مصاحبه ای با اشاره به آخرین وضعیت تحمیل بار در سفرهای نوروزی ، ارزیابی و قضاوت با توجه به شاخص های مختلف بیماری عروق بیماری کرونا قلب و هدف از آن ، گفت: یک رنگ خاص را می توان تعیین کرد

وی گفت: طبق آخرین بررسی ها ، بیشتر مردم تهران در ایام نوروز به مناطق مختلف كشور سفر می كنند و باعث می شود كه افراد دیگر به یك عفونت در ایالات دیگر منتقل شوند تا Glory به تهران برگردد.

زالی گفت: “در هفته های اخیر جهان و تغییرات مختلفی را مشاهده کرده است ، از آنجا که به آن آسیب می زند ، هیچ اشتباهی در جامعه انجام نمی دهد ، اما جهش های خطرناکی وجود دارد.”

وی افزود: در حال حاضر بیمارانی که در بیمارستانها و تهران 1990 780 بستری بودند در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند شب گذشته با 350 بیمار بستری در بیمارستانهای تهران ، 112 بیمار در بخش مراقبتهای ویژه بستری شدند.

زالی اظهار داشت: شب گذشته 29 نفر و تهران بر اثر بیماری بیماری کرونا قلب فوت کردند. با توجه به توالی و نتایج این مسابقه ، از هر 9 نفر در تهران بیماری کرون جان خود را از دست دادند.

وی گفت: “تحقیقات و آزمایشات هنوز ویروس کرونا در ایران ثابت نشده است ، اما به طور کلی ویروس در جامعه دچار تغییرات مختلفی می شود و آنها باید مراقب باشند.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا