علم و سلامت

سرخک؛ مسری ترین بیماری عفونی است/ واکسیناسیون کودکان‌ را به تاخیر نیندازید

پس از بروز همه گیری تاج در جهان ، روند واکسیناسیون با بیماری های دیگر کاهش یافت ، چالشی برای کشور ؛ اما باید توجه داشت که نیاز به واکسیناسیون در کودکان در این شرایط می تواند خطر بیماری هایی را که من در آن نگه داشته ام افزایش دهد.

به گزارش تی تی آنلاین ، با ظهور تاج ، جهان به یک بیماری همه گیر جهانی تبدیل شده است که بخشی از ایران است. بسیاری از این بیماری است. این اولین وحشت گروه ضد واکسن در برخی از توجهات به خانواده های آنها بود و شبکه های اجتماعی به صورت گروهی در حال گسترش است و از این طریق برای واکسیناسیون کودکان و خانواده های آنها امتناع می شود. بنابراین ویروس تکثیر شد.

سرخچه به طور عمده فوتبال را تحت تأثیر قرار می دهد

واکسن ها؛ مانع سرخک می شود

در همان زمان ، به گفته دکتر زهرایی محسن ، رئیس گروه بهداشت در مقطع کارشناسی واکسینه شده توسط وزارت بیماری ها ، سرخک مسری ترین بیماری عفونی است. اما اگر شما نمی توانید با شریان ویروس کرونا 2 تا 3 کار کنید ، افرادی که او ضعیف نخواهند شد ، صبور هستند ، با سرخچه صبور هستند تا 18 نفر از تماس با انسانهای دیگر ، این می تواند خودش عمل کند. بنابراین باید این بیماری بسیار مسری را در ذهن داشته باشد ، که بزرگترین مانع در برابر واکسیناسیون رایگان است و برای جلوگیری از شیوع ویروس ، پوشش واکسیناسیون بالا نگه داشته می شود.

بنابراین ، 18 ماه و 12 ماه را به خاطر بسپارید تا حوزه قضایی خود را واکسینه کنید. لازم به ذکر است که با روشی که واکسینه می شود ، کودکان ما و بیماریهای آن نگهداری می شود.

لازم به ذکر است که زمان نجات کودکان از تفاوت بین واکسیناسیون است.

طبق کانال تلگرام vebd ، سرخک حتی یک احساس بیشتر است. بنابراین ، واکسیناسیون کودکان و سرخچه را 12 تا 18 ماه و کرونا را به تأخیر نیندازید ، زیرا ظاهر آن از گروه غیرفعال ضد واکسیناسیون است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا