عمومیکسب و کار ویژه

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا چیست؟

شرایط شرکت در برنامه شهروندی اقتصادی کشور دومینیکا

اقامت دومینیکا در مواجهه با متقاضیان برنامه شهروندی اقتصادی خود سخت‌گیری زیادی نمی‌کند و تنها چند چیز از شما می‌خواهد.

شرایطی که برای شرکت در برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا اجباری است این است که شما حتماً باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید و هیچ سابقه کیفری نداشته باشید.

اگر این دو شرط درباره شما صدق کند، قدم بعدی این است که از بین نمایندگان رسمی یک نماینده برای خود انتخاب کنید تا در مسیر دریافت تابعیت دومینیکا همراه شما باشد. دلیل این که انتخاب یک نماینده الزامی است این است که دولت دومینیکا از شما نمی‌خواهد به این کشور سفر کنید یا در مصاحبه‌ای شرکت کنید. پس یک نماینده نیاز است که به‌عنوان رابط بین شما و دولت دومینیکا قرار بگیرد. توجه داشته باشید که دولت تنها پرونده‌هایی را بررسی می‌کند که توسط یکی از نمایندگان رسمی خود سابمیت شده باشد.

مورد دیگری که برای شرکت در این برنامه الزامی است این است که باید در یکی از گزینه‌های اعلام شده توسط دولت دومینیکا سرمایه‌گذاری کنید. دلیل این اصرار دولت دومینیکا برای اینکه متقاضیان حتماً در گزینه‌های تایید شده سرمایه‌گذاری کنند این است که دولت می‌خواهد اولاً بر بخش‌هایی که سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد تسلط داشت باشد و دوم با این کار دست کلاهبرداران را از سرمایه شما دور نگه دارد.

اولین گزینه موجود در این برنامه کمک بلاعوض به دولت دومینیکا است. در این گزینه شما باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به دولت اهدا کنید. در این گزینه سرمایه شما برنمی‌گردد و شما عملی شبیه به خرید انجام می‌دهید.

در گزینه بعدی که با نام خرید ملک شناخته می‌شود، دولت از شما می‌خواهد حداقل ۲۲۰ هزار دلار آمریکا در یکی از پروژه‌های مورد تأیید سرمایه‌گذاری کنید. این پروژه‌ها معمولاً پروژه‌های ساخت هتل و استراحتگاه‌هایی هستند که توسط شرکت‌های بزرگی مانند هتل هیلتون اداره می‌شود و هدف دولت از قراردادن آنها در برنامه، توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

کنکاش، نماینده رسمی دومینیکا در ایران

خب حالا که با روند سرمایه‌گذاری در دومینیکا و هزینه‌های آن آشنا شدید، احتمالاً یک سؤال برایتان باقی مانده که همان آشنایی با نمایندگان رسمی و ایجنت‌های دولت برای ارسال پرونده و مدارک است.

است. مجموعه تیم کنکاش بعد از مشاوره و ارائه جزئیات، بررسی شرایط و سرمایه‌ای که دارید، بهترین مسیر برای اخذ پاسپورت و سرمایه‌گذاری در دومینیکا را به شما پیشنهاد داده و کار را شروع می‌کند تا در مدت‌زمان چند ماه و در واقع کمتر از یک سال بتوانید صاحب یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان شده، بدون ویزا به بیش از ۱۴۴ کشور جهان سفر کرده و در نهایت شانس بالایی برای دریافت ویزای توریستی ده‌ساله کانادا و آمریکا داشته باشید.

چرا دومینیکا؟ مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا چیست؟

پیش از آشنایی با دو روش اصلی سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت این کشور بیایید با آشنا شویم و ببینیم که در میان ده‌ها کشور دیگر چرا باید دومینیکا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم.

پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا در مدت‌زمان کوتاهی یعنی تقریباً به نتیجه تقریباً قطعی می‌رسد و نیازی نیست که شما چندین سال منتظر نتیجه پرونده باشید. از طرف دیگر این فرایند مستقیماً به اخذ پاسپورت منجر شده و دیگر شما وارد دوران اقامت موقت و درخواست مجدد برای پاسپورت بعد از چند سال نخواهید بود و از همان اول دارید.

پاسپورت دومینیکا یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است که با داشتن آن می‌توانید به جهان از جمله تمامی کشورهای پیمان شنگن و بریتانیا بدون نیاز به اخذ ویزا و کاملاً آزادانه سفر کنید. همچنین دولت دومینیکا سخت‌گیری بسیاری روی روند سرمایه‌گذاری دارد تا اعتبار پاسپورتش را حفظ کند، در نتیجه با تمامی متقاضیان مانع محکمی بر سر راه کسانی است که قصد پول‌شویی و کلاهبرداری دارند و یا در لیست تحریم بین‌المللی هستند و می‌خواهند از دومینیکا پاسپورت بگیرند

چرا پاسپورت دومینیکا؟

اطلاعات مهم دریافت پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا

برای ۲ راه وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه و تعداد افراد وابسته خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

در این روش، شما مبلغ مشخصی را به اهدا می‌کنید و در قبال آن، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنید.

 

سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تایید شده دولت

دومین روش، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت است که شامل هتل‌ها، اسپاها و ویلاها می‌شود. در این روش باید ۲۲۰ هزار دلار آمریکا را در یکی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید برای دریافت درخواست بدهید. احتمالا می‌دانید که در حال حاضر پروژه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا وجود دارد، اما بهترین انتخاب است. با توجه ‌به اسم‌ و رسم این پروژه می‌توانید از آینده آن مطمئن باشید، سود خوبی از این سرمایه‌گذاری به‌دست آورده و از سهام‌داران برند بزرگ و معتبر هیلتون شوید و در نهایت را به‌‌دست آورید.

کنکاش، نماینده فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا در ایران

تنها نماینده فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا در ایران است. ساخت این پروژه که یکی از پروژه‌های تایید شده دولت دومینیکا است، در ژانویه سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی است.

این مجموعه همان‌طوری که از نامش پیداست، یک هتل ساحلی با بهترین امکانات است که با چشم‌اندازی بی‌نظیر به طبیعت دومینیکا بنا شده و خدماتی از جمله اسپا، ماساژ، انواع استخر، سالن ورزشی، سالن همایش، کلاب و … را در اختیار مهمانان قرار خواهد داد.

این هتل شامل سوئیت‌‌های فول‌امکانات یک و ۲ خواب و ویلاهای یک، ۲ و ۳ خواب است. سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون دومینیکا خرید سهام غیرقابل‌تقسیم در کل پروژه است. به این ترتیب، یکی از سهام‌داران شده و از مزایای بی‌شمار این سهام‌داری استفاده می‌کنید و از همه مهم‌تر را برای خود و خانوده به‌دست می‌آورید.

منبع: youtube.com

چرا کنکاش؟

کنکاش به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت مهاجرتی در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه، تجربه، اطمینان و تخصصی که شما در این امر خطیر نیاز دارید را فراهم می‌کند.

طی ۲۰ سال، پاسپورت دومینیکا باید حداقل ۲ بار تعویض شود، زیرا مدت اعتبار این پاسپورت برای بزرگسالان ۱۰ سال و برای کودکان ۵ سال است.

چه چیز بهتر از اینکه بدانید شرکتی که از طریق آن پاسپورت دومینیکا را دریافت کرده‌اید، هنوز بعد از ۲۰ یا حتی ۳۰ سال فعال است؟ به این ترتیب، می‌توانید خدماتی که در آینده به آنها نیاز پیدا خواهید کرد را از همان شرکتی دریافت کنید که از سال‌ها قبل به آن اعتماد داشتید.

کلام پایانی

تا اینجا درباره (Dominica Passport)، مزایا و شرایط دریافت آن صحبت کردیم. ، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه‌ای با مقامات دولت، نماینده‌های برتر دولتی و وکلای مجرب با روش‌های کاملاً امن و قانونی شما را در مسیر اخذ پاسپورت دومینیکا همراهی می‌کند و تجربه دلپذیری را برای شما در این امر خطیر فراهم می‌کند.

برای شروع پرونده همین امروز با تیم کنکاش تماس بگیرید و اگر هنوز نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، حتماً در ادامه به سؤالات متداول که پرتکرارترین سؤالات متقاضیان و سرمایه‌گذاران است، نگاهی داشته باشید

منبع : rangedevelopments.com

دکمه بازگشت به بالا