علم و سلامت

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار گرفته و ارسال رکورد جدید در کشور ثبت شده است ، این یک شر است که ما باید تعداد بیماران و قرنیز مرگ را افزایش دهیم ، اکنون تاج هر روز است ، بیش از 400 قربانی می گیرد. همین چند هفته پیش ما برای جبران تعداد تلفات از حلقه و یک روز سقوط هواپیما رفتیم و حالا به نظر می رسد هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند و ایرانی ها را داغ می کند.

ایران موقتاً در برابر تاریکی فشرده شده برای روز پاییز و پاییز در قلب مرگبار. در همین حال ، در شهر تهران ، با 14 میلیون نفر جمعیت ، یک کشور اروپایی است و دولت نیازی به توجه ویژه به دولت Glory ندارد.

تهران ، كلانشهر ، و بسیاری از چیزهای دیگری است كه وی از آن خودش است و خصوصیات خاص علت بسیاری از شهرهای آنجا از نظر باروری ، و هر روز تهران شناور اضافه می شود. میزبان گسترده تقریباً در تمام طول شبانه روز ، حتی اکنون با 800000 تا یک میلیون نفر در تهران ، که مردم در استان ها و شهرستانها خدمت می کنند ، مخالف هستند. مرد زمین ، تا آنها بتوانند از نزدیک ، و از گسترش جلال و جلال خدا در دست دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و گرفتن رئیس امور اداری در بسیاری از کارها ، و من پاشنه آشیل جلال خدا در قدرت نیستم.

بیش از 6000 بیمار کرونا در بیمارستان بستری هستند و بیش از 1200 بیمار کاملاً مریض مبتلا به کرونا قلب به راحتی روزها را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، تهران به دلیل تعداد زیاد ترافیک از سایر استانهای تهران ، چهارراه مبادله تاج در کشور محسوب می شود.

طبق کمیته اپیدمیولوژیک بیماری کرونا قلب ، میزان شیوع و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا قلب در کشور بالا بوده و این بیماری در حال افزایش است و در 10 استان سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان مشاهده می شود که ، زیرا دو نفر از استانهای جنوب بودند و در قله های شیب دار خراسان و یزد اخیراً تصویب شده اند.

 و کرونا تهران

امپراطور محمدرضا ظفرقندی ، رئیس نظام پزشکی ، گفت: آمار مرگ حلقوی ، تعداد اعلام شده و ثبت رسمی مرگ روزانه 300 یا 400 اعلام می شود و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت نیز اعلام کردند که این آمار فقط آمار بیماران است و تغییر می کند . این بالاتر از آن است دلیل آن تعداد کشته ها است ، او سه برابر United Covid Medical بدست آورد و مطمئناً یکی از این تعداد در زمینه بررسی ها ، 19 سایت ، و دفن مردم از بیماری عروق کرونا ، به ویژه در بیمارستان ها ، بنابراین ضروری است که هدف این جنگ وحشتناک تعیین شود.

پیش از این ، ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) که آزمایش مثبت می دهند ، مراحل اعلام شده در مورد ایران اعلام می شود ، مانند سایر کشورها ، ما باید تغییراتی را گزارش دهیم که تعداد مرگ و میرها از 1.52.2 باشد. آنها با اعلام اینکه شمارش می شوند ، زمانها را تغییر می دهند.

رکوردشکنی در بیمارستانهای کرونا در تهران ، صدور تعداد مرگ به ترتیب و دیگری تاج 3 هفته

علیرضا زالی ، رئیس ستاد مبارزه با فساد شکوه در تهران ، “جنگ آرایش” را برای همه تنوع اعضای بدن در زمین خواند و گفت ، “و در همه جا بسیاری از چهره های فرسایشی این مرد ، که در کشور ایجاد شده است ، به طوری که بخش زیادی از قدرت و ظرفیت دستگاه های اجرایی اشغال شده اند. ” بود.

زالی گفت: “متأسفانه ، در پایتخت و تغییر نگران کننده از بستری شدن در عروق کرونا ، هشت ماه پس از ترکیدن بستری شدن در کرونا در تهران است. هفته آینده تصمیم گرفتم تاج و پا را صبر نکنم.

رهبر گفت: “متأسفانه ، ترافیک تهران تغییر چشمگیری نکرده است و ترافیک درون شهری و مناطق پرخطر مانند مکان ها ، مراکز خرید ، فروشگاه های زنجیره ای که شناسایی شده اند بیش از حد جمعیت دارند که باید تخلیه شود و یک خطر کلی است.” جلال ستاد استان تهران. .

در حالی که سازمان هواشناسی از آلودگی مداوم هوا ناشی از شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش می دهد ، شیوع و مرگ و میر در حال افزایش است.

بیماران کرونر در بیمارستان بستری شدند

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “مهمترین دلیل درخواست شده توسط کشاورز در تهران ، کاهش گردش خون در مردان است که قادر به جلوگیری از جریان در همان جنس است. و اگر در مراکز شهر و جامعه باید بتوانند زنجیره انتقال بیماری را در یک فرصت مداوم کنترل كنند.

کوهپایه زاده گفت: مقامات بهداشتی می گویند هشت ماه برای مقابله با بیماری عروق کرونا قلب و مرگ و میر ناشی از ویزیت زیاد است و برخی از آنها می توانند به انسان آسیب برسانند اما برای نگهداری ، این دو هفته تأخیر به حفظ نظم کمک می کند. برای ارائه خدمات بهتر بیمارستانها و کلینیک ها را مجدداً تأسیس کنید از طرف دیگر ، مسیر کوچکتر مردم به شهر: شهر برای چنین مردی ، جمع کننده کمتری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که این موضوع همچنین در هنگام برگزاری جلسه ستاد شکوه ملی در روز چهارشنبه مطرح شده باشد و ستاد شکوه تهران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران را داشته باشند.

موسسات درخواست یک کشاورز 2 هفته ای در تهران را دارند؟

کمیته بهداشت و تهران ، شورای اسلامی شهر و ستاد مدیریت بیماریهای شکوهمند تهران: فرمانداری و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، درخواست یک ستاد ملی شکوه کشاورز دو هفته ای را به شورای امنیت ارائه دادند. در آن مورد تأیید شده توسط دستگاههای اجرایی تهران ، از جمله اقدامات خصوصی در دولت بسته خواهد شد مگر اینکه زمان درمان باشد. تحت این طراحی محدودیت های حرکتی برای مردم شهر اعمال می شود و مردم می توانند در این دوره رفتار کنند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت در مجمع نمایندگان استان تهران برای 40 نماینده در استان تهران ، هنگامی که دانستند این مقامات و مجلس توانایی در این جنگ گسترده ندارد ، بر اهمیت پشتیبانی کامل در ستاد شکوه تهران تأکید کرد و گفت: تهران ، با توجه به فوریت سلامت تصمیم گیری ، به طوری که یک تعطیلات دو هفته ای در استان تهران ، با توجه به اقتصادی ، اجتماعی منجر شده است ، و می توان آن را به اندازه کافی برای امنیت خود درک کرد ، و برای ساختن قدرت تهران با یک زنجیره که این است که من شکستن این نجات فقط برای حفاظت از مراکز بهداشتی درمانی است.

علی آتا ، به شورای شهر تهران گفت ، در ادامه توئیته احساس افزایش اضطراب بیماری عروق کرونا قلب نوشت: “متأسفانه ، روند بیماری کرونا قلب در شورا ادامه دارد. در میان همکاران وی ، خانم شهربانو عامان ، یک عضو شورا و کارمندان تعدادی از متخصصان و آلوده به این بیماری. در برنامه شهرداری موفق به ارائه پشتیبانی نشده اند. پیشنهاد قاطع ما در ستاد ملی برای تعطیلات حداکثر دو هفته در تهران.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران ، تهران نسبت به وضعیت و تاج بیماری همه گیر هشدار داد و یادآوری کرد که باید حداقل دو هفته کلانشهرها و تهران را ببندیم ، در غیر این صورت باید منتظر عواقب بد آن باشیم. به منظور قضاوت تاج آینده نگر است ، نه تاج.

رئیس شورای شهر تهران به دو برابر شدن تعداد قالب های قالب ریزی و ساز اشاره کرد و گفت: “شوهر تاج موج جدید تعداد مرگ و میرها را دو برابر کرده است و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. در صورت عدم اقدام موثر برای مهار تاج همسرش ، آذر بر روی سونامی ، و رئیس نژاد بشر برای جلوگیری از فاجعه است.

وقتی شخص برج میلاد

کشاورز در تهران ، از نظر تنظیمی و بیماری عروق کرونا قلب چقدر موثر خواهد بود؟

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا ، گفت: “بدتر؟” فاجعه رخ می دهد. خدا ما را بیامرزد. اکنون اوضاع افتضاح است. ما در بیمارستان های کرونا ، بسیاری از ویزیت ها و بسیاری از بیماری های جدی و مشکلات بیماری بستری می شویم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

“از روز دوشنبه ، اعلام شد که نزدیک در همه جا ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است” ، و با اشاره به نحوه برنامه ریزی چندین شهر ، عضو ستاد شکوه ملی است. در حال اجرا در پایان موضوع به همان سرعتی که ممکن است باشد. اما اکنون آمریکا و اروپا نیز درگیر شدند.

حمید ترش ، و اپیدمیولوژیست و یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، گفت: “گسترش افسارگسیخته تاج اپیدمی در کشور همه را نگران می کند و به عنوان قفل شدن شهر به طور تصادفی و منسجم شناخته می شود تصمیم گرفته است برای کنترل ناشی از اپیدمی اقدام کند. خرید پیشگیری و کنترل روند برای همیشه ادامه دارد ، و هیچ تاثیری ندارد همراه با بیشترین هزینه اقتصادی.

Interrogavit quae bene notum et cogitavit ne et imperium progressio necesse est ut clauditis civitatis iuxta eam Suri ait: “Si sic est actio nisi per II-septimana alto frangitur inque eam mos certus ut brevi-terminus efficaciam, et princeps sumptus-efficaciam.” این خوب است برای همه نیست.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: داشتن برنامه اقدامات کشاورز و قرنطینه کامل ضروری نیست. یعنی اهداف آن و چگونگی تعیین اینکه اجرای عملیاتی است باید مشخص شود. و در عمل عینی ، سازمان ها آمادگی گسترده ای دارند و باید مردم ارائه دهند.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد در شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، معنایی ندارد مگر اینکه حالت قفل داشته باشد و 14 روز دسترسی به شهر بسته شود. اگر در شهر فاقد ترافیک باشد و اثر قفل آن بسیار کم است.

وضعیت شکوه اضطراب در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه های انسانی ناشی از رعایت نکردن دلیل مهم تر ، ایمنی و بهداشت تصور شده است. نیاز به سفر پول است ، لازم است تعاملات عجله چند دقیقه انجام شود و گروه های ارشد با بیشترین رعایت بدن نمی توانند از ماسک استفاده کنند ، مراقب روح مانند برگی که می افتیم. البته ما آنها را هزاران مایل با میلیاردها تومان در اقتصاد قرار خواهیم داد ، فشار فشار تحریم ها است.

آمار نشان می دهد که شرایط بسته شدن تاج شهر در کلانشهرها ، همراه با تهران است تا بسته شود ، و درب مردم را پیچ و مهره می کند ، کلا زحمت می کشد و می ماند و در آینده بررسی همه چیز در نتیجه گیری می شود. مراکز سرپایی و بستری در ورودی کاهش می یابد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا