اقتصادی

شرکت استان مرکزی در رویداد اینوپروم روسیه

تی تی آنلاین/مرکزی دستیار رئیس کل سازمان توسعه تجارت در امور تجارت با روسیه گفت: رویداد اینوپروم در استان اسوردلوفسک روسیه برگزار می شود که محور اصلی این رویداد نوآوری در صنعت است و با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، ارتباط این استان با استان اسوردلوفسک و حضور در این رویداد پیشنهاد شده است.

مهدی کلانتری هرمزی دوم اسفند در کارگروه توسعه صادرات استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به مشخصات استان ها و با هماهنگی وزارت کشور، برنامه بر این است که بتوان ارتباطی بین برخی استان های کشور با برخی مناطق روسیه برقرار کرد.

وی افزود: در اولین مرحله استان اصفهان با استان سن‌پترزبوگ روسیه ارتباط برقرار کرد و در مرحله دوم، استان مرکزی با توجه به صنعتی بودن برای ارتباط با استان اسوردلوفسک در روسیه پیشنهاد شده است.

دستیار رئیس کل سازمان توسعه تجارت در امور تجارت با روسیه تصریح کرد: در استان اسوردلوفسک رویداد اینوپروم برگزار می شود که محور اصلی این رویداد نوآوری در صنعت است.

وی ادامه داد:  پیشنهاد می شود یک هیئت رسمی، یک هیئت تجاری و شرکت های صنعتی به صورت یک پاویون از استان مرکزی و به نام جمهوری اسلامی ایران در این رویداد حضور داشته باشند. انتظار بر این است که ۷۰ درصد از پاویون با پشتیبانی استان مرکزی تشکیل شود.

کلانتری، تولید دیجیتال، اتوماسیون صنعتی و رباتیک و فلزکاری را از موارد مدنظر در این رویداد برشمرد.

وی ادامه داد: روسیه بازار سختی دارد اما باید از این فرصت به شکل ویژه برای تعامل اقتصادی با این کشور استفاده کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا