علم و سلامت

موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات

به گزارش شفاف ، مقامات پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) قصد دارند اوایل هفته آینده یک بیمارستان 20 تختخوابی متشکل از کادر پزشکی وزارت بهداشت و خدمات مربوطه در محل پارکینگ افتتاح کنند. پزشکی تأسیس کند

می سی سی پی و گفت که دولت فدرال از مقامات ایالتی خواسته است “کشتی بیمارستان” را برای نیروی دریایی ایالات متحده بفرستند ، که در مارس 2020 در منهتن لنگر انداخته است تا فشار بیمارستان را به یک مرکز درمانی برساند. با توجه به تعداد بالای بیماران کرونری ، که نمی خواستند.

از فرستاده و همکاری بین کارکنان پزشکی فدرال می سی سی پی و تعدادی دیگر از مقامات ایالتی استقبال كردم وقتی كه فرد قول داده بود به عنوان یك ابزار م toثر برای مبارزه با این مشكل فاقد ویروس كرونا استفاده كند.

کارولینای شمالی ، می سی سی پی ، فلوریدا ، و ما آنها را در یک نمونه جدید مشاهده کردیم. نمونه مواردی که در دو هفته گذشته به افزایش افکار از بسیاری از آنها اشاره کرد ، هر روز در دریا کافی است ، این رکورد باید در معرض می سی سی پی به منظور بدست آوردن زهره ها.

بر اساس آمار 500 ، 1871 کودک در جمعه گذشته در سراسر ایالات متحده بستری شدند که بیشترین تعداد از ابتدای بیماری است.

روز پنجشنبه ، 1578 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان می سی سی پی بستری شدند ، این بالاترین رقمی است که سال پاندمی را آغاز کرد.

طبق داده های رسمی ، بیش از 90 درصد تخت های ICU ، بیمارستان های می سی سی پی مشغول هستند.

و شیوع نرخ پایین واکسیناسیون افزایش موارد بستری ، بیماری و مرگ عروق کرونا قلب است و ایالات متحده مجبور به کنترل برخی از سیستم های پزشکی است.

به گزارش رویترز ، طی دو هفته گذشته این ایالت شاهد جهش 142 درصدی در بیمارستان ها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا