علم و سلامت

علت ازدحام در مراکز واکسیناسیون / بدون نوبت‌ مراجعه نکنید

معاون علوم بهداشتی ، دانشگاه علوم پزشکی ایران ، چهره به چهره با توجه به عدم وجود مراکز واکسیناسیون طنز برای ویزیت ، وی گفت: “بیشتر آنها برای بار دوم تزریق واکسن فعلی هستند ، بنابراین باید از افراد خودداری شود بطور غیر ضروری بازدید از مراکز آنها ممکن است به عنوان پیام متنی در آن زمان ارسال شده باشد و این مرکز باید وجود داشته باشد.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر بابک اشراطی “از ابتدای این هفته ، یک سری واکسنهای Glory نگهداری می شود که همه هزینه ها نگهداری می شود ، اما متأسفانه بسیاری از افراد ، که به طور کلی دوز دوم واکسن هستند ، و افراد دوز اول صف را دریافت کرده و پیامک ارسال می کنند ، از آنجا در مرکز این اعلان تعداد زیادی از فضاهای واکسیناسیون وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر ، قبل از اینکه برای تعداد زیادی از مراکز واکسیناسیون صف بکشیم ، این روند را متوقف کرده ایم. به دلیل گرما ، و به دستور کمترین قضاوت آرام برای رسیدن به پروتکل های خانواده من است ، از طرف دیگر کسانی که به دنبال واکسیناسیون مراکز نیستند. بیشتر واکسن های فعلی به منظور داشتن کسانی که بار دوم هستند ، تزریق می شوند. به همین دلیل لازم است که از مراکز خودداری کرده و از این کار خودداری کنند ، زیرا در صورت جستجوی وی نمی توانند پیام متنی ارسال کنند و از طریق آن کانال هایی را بازدید کنند روز

اشراطی می افزاید اما لذت تزریق شده از قبل. به محض اینکه سیستم salamat.gov.ir برای ثبت نام ها به ما مراجعه می کند و ازدحام فعلی را کاهش می دهد. سپس تمرینات را انجام دهید ، و پیام های متنی برای آنها ارسال می شود. در حال حاضر ، بیشتر واکسن ها چیزی تزریق می کنند ، و 70 سال و زمان دیگر.

وی افزود: منطقه تحت پوشش ایران تا دانشگاه علوم پزشکی ، حدود 125000 نفر در انتظار واکسن هستند. به طور کلی ، در اوایل صبح ، که اولین بار ایستادن خود را در ماه مه انجام داد ، دومین بار دوز است که در زمان آن داده می شود ، و احتمالاً او که تقریباً از اواسط 5 ماه مه تأخیر می کند ، با توجه به روزهای واکسن ، غذای شیرین و دوم مصرف شد. تقریباً تمام هیدروژن Sinofarm یک واکسن است.

معاون علوم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران تأکید کرد: 15 روز پس از تزریق دوم ، به حداکثر ایمنی واکسن می رسد. از طرف دیگر ، این یک اطلاعات دقیق در مورد واکسن ها نیست ، با این حال ، تأثیر آن از: و به این ترتیب ، در جای خود ، در سرزمین پروتکل ها برای سلامتی بسیاری از موارد ، واکسینه می شوند. از آنجا که بیش از 50 درصد تحت صلاحیت پروتکل های خود و گروه هدف آنها واکسینه شده است. به همین دلیل ، استفاده از سلامت پروتکل های شخص پس از ریختن در واکسن مهم است.

وی گفت هنوز وزن اطراف محل تزریق دور اول است و دوز دوم و اولین و دوم ممکن است محل تزریق را تغییر دهد ، واکسیناسیون از آنجا که ما از مراکز کوچکتر مانند مراکز تمرکز نقل مکان کرده ایم. در چنین حالتی ، بار دوم ، دوز واکسیناسیون باید در محیط دیگری تجویز شود ، حتی در نمونه دوم ، وسط توسط دانشگاه ها ارائه می شود و از نظر وزنی در وسط علوم پزشکی تحت پوشش ، اولین تزریق بنابراین اگر برای مثال ، آنها برای اولین بار چنین کارهایی را انجام داده اند که اگر بیشتر از اینها در مرکز ایران باشد ، تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ، شهید بهشتی کسانی که چنین نمی کنند ، وزن یک لذت ، تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی ، در مرکز همان ، هرچند که او ، دست هر کس برای هر کس است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا