علم و سلامت

آغاز واکسیناسیون ۷۵ سال به بالاها از شنبه/ راه‌اندازی ۱۰ مرکز خودرویی واکسیناسیون در تهران

از مرکز مدیریت شبکه در وزارت بهداشت ، از ورود محموله جدید واکسن در پایان هفته خبر داد و گفت: “با ورود محموله جدیدی از واکسن ، جمعه یا شنبه واکسیناسیون 75 سالگی اعلام می شود. ”

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر صادق تبریزی اظهار داشت: وضعیت واکسیناسیون علیه مرز از 7 ماه مه 1400 ، یک میلیون و 656 هزار نفر در کشور واکسینه شده اند که بیش از 80 سال 420 هزار نفر بوده است. ما 80 میلیون در کشور 1،100،000 نفر داریم که 420،000 نفر واکسینه شده اند تا در این مدت رفتار کنند. در زمینه واکسیناسیون افراد بالای 80 سال ، طبق مشاوره ادامه خواهیم داد و با توجه به تهیه واکسن ، که طی دو هفته آینده انجام نمی شود ، با سرعت بیشتری جابجا می شویم و مایل هستیم ، این اظهار داشت که ظهور خدا ، زیرا ما باید دقیق را مشاهده کنیم.

وی افزود: “این واکسن برای افراد بالای 80 سال در کشور کافی است. “برای مردان 75 ساله ، به واکسن منتظریم که در روز پنجشنبه یا جمعه با دوز 1.5 میلیون رخ دهد و واکسیناسیون 75 سال به بالا را جمعه و شنبه اعلام خواهیم کرد.

تعداد واکسیناسیون در پایگاه های کشور تبریزی گفت: “علاوه بر پایگاه های واکسیناسیون که ما حدود 494 واکسیناسیون اضافه کردیم ، مجموعاً با واکسیناسیون 1868 تیم واکسیناسیون است که شامل مدارس ، سالن های ورزشی و غیره است. در پایتخت تهران ، مراکز واکسیناسیون منظمی که دارای بیش از 50 مرکز واکسیناسیون 48 321 تلفیقی از تیم ها هستند و پیش بینی می کنند این تعداد در مراکز واکسیناسیون یکپارچه شوند. . خیلی بیشتر ، بنابراین ، آنها دو ارابه او را رفتند ، مراکز ، طبق عادت ، درب مراکز ، و از آنجا که او هشت ساله بود ، و آنها به 10 مرکز نمی رسند تعداد مراکز.

وی گفت: “ما 75 تا 80 سال داریم ، حدود 840،000 نفر در كشور حدود هفت نفر به طول می انجامد ، بنابراین ما پیش بینی می كنیم كه آنها را واكسین كنیم.” متن برای این دو روز ، سوال اول برای ما است ، سلام. gov.ir را ثبت کنید و دو روز بعد ، آنها یک شرکت پیامکی متحمل رنج می برند ، و این برای واکسیناسیون برای آنها قابل تعیین نیست. بعد از افطار ، استانها و کار تیمهای واکسیناسیون خدای ما هستند. امیدواریم که بعد از افزایش سرعت ماه رمضان و کمی کار کردن.

به گزارش کانال تلگرام vebd ، تبریزی در حدود زمان واکسیناسیون افراد 60 ساله گفت: “اگر منبع واکسن در زمان وقوع باشد ، که امیدواریم این اتفاق بیفتد ، پیش بینی می کنیم که 10 میلیون واکسن را در اواسط ماه ژوئن دریافت کنیم ، که وارد می شود. “با هم ، ما واکسن پاستور کبراکت را دریافت می کنیم ، و تا پایان ماه ژوئن ، و سپس باید بگوییم؟ آیا ما باید علاوه بر خارجی داخلی واکسن که واکسنی است که آنها نداریم ، ادامه دهیم. خیلی سریع به واکسیناسیون می رسم
پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا