علم و سلامت

علل ریزش مو در مردان و زنان

در مقاله اول به بررسی خسارتهایی که به دلایل زن و مرد آسیب وارد شده است می پردازیم

دلایل ریزش مو در اتاق ها منظم است

ریزش مو و من موهای او را در دست گرفتم ، و بیشتر اوقات ، و ضرورت یک چیز قرار است پیر شود ، بنابراین ، پوست ، مو ، چین و چروک ، لکه ها ، همان اندازه که باید انجام شود. رشد مو را تقویت کنید و از ریزش مو جلوگیری کنید می توان این کار را انجام داد ، از جمله این موارد شرایط زیر است:
• برای تحریک رشد موهای جدید
• ریزش مو را کاهش دهید
• قطر مو رشد می کند
تقریباً موهای سفید مرحله نازک شدن است ریزش مو وقتی الگوی نر متعلق به این کلاس باشد ، احتمال آن در حد بالایی است که باید داشته باشد. این ریزش مو اول از همه ، این می تواند از دست دادن جزئی از خط مو ، نازک شدن پوست از کاهش عمومی در وهله اول از چگالی که واقعا عالی است ، مو ، نازک شدن رشد مجدد مو از جلوی مدل است که باعث می شود بیش از حد موهای دور مو. پیدا کردن. ریزش مو هنگامی که شکل نر ، ممکن است در زنان و مردان رخ دهد ، اما در مردان و رایج تر است.

بلوغ

ریزش مو هنگامی که یک مدل مرد قبل از بلوغ رخ نخواهد داد ، مگر در موارد خاص که یک میل ژنتیکی قوی وجود دارد. این امر بدون وجود طاسی الگوی مرد امکان پذیر نیست هورمون های مردانه (آندروژن ها و مهمترین آنها تستوسترون) مانند قبل از بلوغ افزایش نمی یابد. صدای آندروژن ها باعث ایجاد تغییر در سن بلوغ ، رشد مو در صورت ، بدن و دفن می شوند.

ارتباط بین سر و موهای بدن

چند نفر متوجه شده اند موهای او نازک و بی ثبات به خصوص در قفسه سینه است. علت هورمونهای مردانه (آندروژن ها) برای قسمت دوم موهای بدن انسان از طرف دیگر با یک پیش بینی ژنتیکی طولانی تر و قوی تر است و این منجر به ریزش فولیکول های مو می شود. بودن.

ریزش مو

وقتی یک مدل مرد و استعداد ژنتیکی
ریزش مو وقتی صحبت از نر می شود ، وجود ندارد ، مگر در مواردی که بیشتر از همه در مردان مستعد است ، یعنی در این افراد ، که در اندام های مو و حساس نقش آندروژن دارند. ریزش مو احتمالاً از خانه منتقل می شود. سطح طبیعی آندروژن در خون یا حتی پایین تر از حد معمول پس از تنظیم عروس می تواند باشد ریزش مو موافقت کردند فولیکول های مو حساس تر هستند ، به احتمال زیاد از آندروژن ها نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. البته ، اگر خیلی از فولیکول های مو به آندروژن های آندروژن و در افراد حساس نرسد ریزش مو آن را رهبری می کند.

الگوی ریزش مو (نازک شدن مو)

همه انسانها به صورت روزانه ریزش مو 70 ، و تا مو طبیعی است. ریزش مو یا مکانی برای نازک شدن موهای زائد مو وقتی مو رشد نمی کند به هیچ وجه یک چیز ضرر نکرده یا کوچک است.
اگر آندروژن حساس هستید ، آندروژن ها می توانند چرخه رشد موهای شما را کوتاه کنند. به طور متوسط ​​، خط مو روی پوست سر 4 ساله می شود و می تواند فعالیت آندروژن ها را کاهش دهد.
ریزش مو فرم نر معمولی است پس احتمالاً آسیب زیادی نمی بینید. آنچه در آن است ، مانند مورد قطر ، کاهش می یابد و چرخه رشد موهای شما ، و پس از او ، او در کوتاهترین حالت روی سر خود قرار می گیرد. فولیکولهای مو مردان و خانمهای کوچک دوم هستند.
موهای نازک تر سر من در فضایی کوچکتر قرار خواهد گرفت ، به طوری که او یک جلد شود ، و موذیان کمتر از موهای پوست باشند ، در مو ظاهر می شود. در موهای حاد و سر کوتاه و نازک است ، به طوری که قابل رویت می شود. قطر 40 میکرون ، موهای سر آن به ندرت بیشتر از 8 سانتی متر تا مردانه رشد نمی کند و از این دوره تحصیلی ریزش مو عالی به نظر میرسه. اما گاهی اوقات موهای نازک تعداد موها متوقف می شوند و سر برای ماه ها یا سال ها ثابت می ماند.

درمان ریزش مو آقایان

هدف اوليه درمان ، كنترل بر روي فوليكول هاي مو تا آندروژن هايي است كه به روش سيستميك و موضعي توليد مي شوند.

سیستمی به عنوان درمانی برای طاسی الگوی مرد.

سیستم لورم به دنبال کاهش تولید دی هیدروتستوسترون است (هورمون مرد باعث قطع فولیکول های مو در افراد مستعد می شود).
فیناستراید؛ طبق آخرین ، داروی ریزش مو برای مردانی که شروع به درمان پروستات کرده اند ، همانطور که نشان داده شده است ، اما در عمل اینگونه است ریزش مو برخی از بیماران را کاهش می دهد. Finasteride سوداگرانه می گویند که خسارت وارد شده است. اما در بعضی موارد شهادت آقایان ، از حافظه است ، این دارو به طور مؤثر نیست. اگر فردی مصرف فیناستراید را قطع کرده و از اثرات دارویی بهره مند شود ، پس از 6 ماه و 12 ماه پس از قطع دارو شروع به کاهش می کند ، رئیس وضعیت بازگشت به قبل از درمان اثرات دارویی را به طور کامل از بین می برد.

اثر فیناستراید در طرف ،

درمان ریزش مو برای وزن آقایان و فیناستراید 1 میلی گرم در روز ، که در مقایسه با مصرف روزانه 5 میلی گرم در درمان پروستات عالی ، عوارض جانبی زیادی ندارد. با این وجود عوارض جانبی نامطلوب ممکن است. بیشتر عوارض جانبی شامل ناتوانی جنسی و کاهش میل جنسی است.

درمانهای عمومی

مینوکسیدیل یا (Rogin) برای درمان موضعی ریزش مو این است. در ابتدا ، دارویی که برای درمان فشار خون بالا به صورت خوراکی استفاده می شود ، اما همچنین باعث رشد مو در بدن ، صورت و سر می شود. مینوکسیدیل رگهای گشاد شده است.
مینوکسیدیل هیچ تاثیری در تأثیر آندروژن ها بر روی فولیکول های مو ندارد ، اما 2 تا 5 درصد محلول برای کمک به ضخیم شدن موهای نازک و ریز است. همچنین صورت ، مو ، چشم و مو را ضخیم تر می کند.
از طرف دیگر ، با توجه به فرم ضد پاپیون ، محلول ضد ریزش مو برای تولید جدیدترین فناوری ها اعمال می شود و البته برای جلوگیری از ریزش مو و ایجاد نمونه ای از آنها برای خانمها یا آقایان ضبط ANAGEN بیشتر موهای زائد مانند کار را برای بهزیستی در تحویل مواد مغذی به فولیکول اضافه می کند. آنها برای ریشه مو طراحی شده اند. برای دیدن جزئیات ریزش مو ، جزئیات این راه حل را بر روی تصویر کلیک کنید.

محلول ضد ریزش مو Curak

ضد آندروژن Corp.

از آنتی آندروژن ها می توان برای درمان Corp. ریزش مو بسیار مؤثر و مفید آنتی آندروژن ها داروهای تجویزی هستند که به منظور کاهش فولیکول های مو متوقف می شوند. اگر به صورت خوراکی مصرف شود ، به میزان لازم برای حمایت از چهره های ضد آندروژنی ریزش مو عوارض جانبی مانند کاهش میل جنسی ، کاهش تعداد اسپرم و در خانمها حساسیت به پستان وجود دارد. بعضی اوقات ، حتی در دوزهای بالای آنتی بادی های دارویی به اندازه کافی به سطح نمی رسند.
در صورت استفاده از فرمول مناسب در پوست سر ، آنتی آندروژن ها می توانند بسیار مؤثر باشند. همچنین می توان به این محصولات مینوکسیدیل موضعی افزود.
موادی که باعث تسهیل جذب مویرگهای گشاد شده ضد آندروژنی مینوکسیدیل روی سطح سر می شوند.
استفاده از آنتی آندروژن های موضعی یک مشکل طولانی مدت است ، با این حال ، یک اثر درمانی نیست. مطمئناً از آنتی آندروژن های محلی در کندی بهره می برد ریزش مو این است. اما در بیشتر موارد در برابر مقاومت می کند ریزش مو مو گاهی قطر دارد.
بیشتر افراد می خواهند درمان های دیگر را امتحان کنند.
• فیناستراید
• مینوکسیدیل
• ضد آندروژن های موضعی و
پیوند این چیزها به نفع و در واقع بار دوم است ، اما نه پس از شیوه ترکیب این محصولات ، بلکه به خاطر آن ، برای همه چیز برای او امکان پذیر است که احساس پر کردن آقایان باشد.

درمان بدون نسخه (با پزشک و بدون آن)

ترمیم مجدد درمان نمی تواند بدون نسخه پشت سر شما باشد تا از ریزش مو و طاسی در صورت وجود جلوگیری کند. قیمت Nullam که می توانید برای اتلاف وقت تلاش کنید ، می تواند ناامید کننده باشد.
اگرچه ممکن است مینوکسیدیل باشد ریزش مو این دارو درمانی برای طاسی نیست.

برای زنان آنها مضر است

یائسگی ، این اتفاق افتاد ، تقریباً همیشه مویی روی پوست سر وجود دارد ، خانمهایی که در آن هستند. علائم یائسگی همچنین می تواند باعث رنگی ، خشکی و استحکام پوست نازک ، گرگرفتگی ، تغییرات اخلاقی ، کاهش میل جنسی و رشد موهای صورت شود. میانگین سن پنجاه سالگی ، یائسگی ، تغییراتی در سر شماست ، اما برای شروع ، چند در این سن ، چیزی که قابل مذاکره نیست ریزش مو در دوران یائسگی مشکل است. هیچ کس حدود 40 سال نگذشته است ، میزان مو در سن 20 سالگی است. یائسگی ممکن است تسریع یابد ، اما یکی دیگر از موارد اضافی است ریزش مو این است. ساختار تمبر و نازک شدن ریزش مو کیفیت یائسگی انسان ، آسیب زودرس.
به طور کلی ، ممکن است شما متوجه ضخامت (حجم) هر سیم شوید. همه اینها نمی توانند همزمان ، بلکه قدم به قدم. یا نازک شدن ریزش مو است و می فهمید که سرتان وجود داشته است ریزش مو درمان را افزایش دهید.

اثرات

یائسگی اغلب برای نوسانات هورمونی بسیار نگران کننده است. در این دوره ، زنان از نظر روانی شیشه‌ای جلوی صورت او قرار دارند. (در درجه اول مراقبت از مو)
زیرا موهای خانم معنای عمیقی دارند. و یائسگی که اغلب با ریزش و آسیب مو همراه است ، انواع زنانگی است. این تغییرات فیزیولوژیکی ، مانند تغییرات ذهنی ، تأثیر منفی بر یکدیگر دارند و مجبور به چرخه تخریب هستند. البته این بسیار نادر است که ما باید کارهای زیادی انجام دهیم تا در این زمان استرس زا بهترین راه ممکن را به زن طاس تبدیل کنیم و موهای او به بهترین شکل ممکن انجام شود.

استروژن و مو در دوران یائسگی

این دلیل اصلی اصلی است ریزش مو در دوران یائسگی ، استروژن در این دوره کاهش می یابد. استروژن ها بر چرخه قاعدگی ، تمایل جنسی ، خلق و خوی پوست و چرخه رشد مو تأثیر می گذارند. در دوران یائسگی ، اصلاً این نیست که موهای شما در روسیه رو به رشد است.
استروژن چیزی نیست که در دوره “رشد” سر تا حدی رشد کند که مو رشد نکند. سطح استروژن کاهش می یابد ، مدت زمان “رشد” را کاهش می دهد ، باعث می شود موهای شما به اندازه رشد نکند ، در سطح قبلی در مقابل او قرار می گیرد.

آندروژن (هورمون مردانه) و مو در دوران یائسگی

آندروژن ها در هورمون های مردانه ، اما در خانم ها نیز وجود دارند اما در مقادیر کمتری نیز وجود دارند.
سطح آندروژن یائسگی را افزایش دهید ، که حتی ظریف تر نیز می تواند باعث رشد مو ، سطح پوست بدن شود. قطر و طول پوست ، و موی مو ، اما او برای کاهش مقدار آندروژن کاهش یافته است ، برای کاهش مواردی که در کتاب وجود دارد ، ضروری است. در این حالت دیگر نمی تواند از سر شما خارج شود ، مگر اینکه در غیر این صورت نازک تر و ضعیف تر باشد.
رفتار ریزش مو جایگزینی هورمون درمانی (HRT)
این روش جایگزینی استروژن هورمونی در ماده یائسگی به همان اندازه در آن زمان. به همین دلیل نیز خطر متحمل شدن “پوکی استخوان” علائم یائسگی مانند از دست دادن یا نازک شدن را کاهش می دهد. دانستن جوانب مثبت و منفی این نوع درمان بسیار مهم است. مطالعات نشان داده اند که خطر این نوع جستجو که به درمان سرطان پستان ، مشکلات قلبی ، نوسانات خلقی و نوسانات خلقی و سرطان رحم و آندومتریوز می افزاید. البته فقط بخش کمی از این تأثیرات منفی کم است ، اما مواردی وجود دارد. همچنین کسانی هستند که معتقدند که آنها می دانند ، و نه نوع متخصصان زنان تأثیر درمان مو را هر H RT می داند. برخی از انواع مو برای درمان HRT ممکن است برای سایر افراد مفید باشد.
زنان نیز می توانند با یک نوع درمان HRT متفاوت عمل کنند. همیشه قبل از تصمیم به درمان HRT ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.
سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS – سندرم تخمدان پلی کیستیک) یک اختلال غدد درون ریز است که تخمدان ها را در خانم ها تحت تأثیر قرار می دهد. این علائم بیشتر از رشد موهای شما به عنوان وزن این سندرم به صورت عرق سودای چهره شما را نشان می دهد و من این دوز را ایجاد می کنم. ریزش مو و نازک شدن موها می توانند حساس و خانوادگی باشند که مستعد آن هستند یا وقتی افراد فولیکول دارند.

بین سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) و مو

این سندرم (PCOS) می تواند منجر به افزایش آندروژنیسم شود. هایپر آندروژنیسم شرایطی است که در آن بدن مقادیر زیادی آندروژن (هورمونهای مردانه) تولید می کند. آندروژن ها به طور طبیعی در خانم ها یافت می شوند. به حدی که در طول دوره آندروژنها بر روی خون دست و فرکانس شما اثر می گذارد ، و این نیز عامل آکنه است و جوش ها و لکه ها پوست روغنی هستند. اما ، اگر فولیکول های مو شما نسبت به آندروژن ها حساس تر باشند ، که ممکن است باعث کاهش رشد مو روی پوست شود و رشد مو روی بدن افزایش می یابد. اگر دارای یک بافر عالی هستید ، اگر مقدار زیادی آندروژن دارید. فولیکول این حساسیت را نمی توان به سادگی گفت که این به عهده شما بوده است و نه به طور اتفاقی. این کلاس برای انتقال میراث به نوعی طراحی شده است. اگر بیش از حد بدن انسان نسبت به موهای فولیکول مو حساس نباشد ، تحت تأثیر آندروژن قرار نمی گیرد. تکالیف خانگی ، بلکه در فولیکولهای آندروژنی پایین نیز در برابر آسیب بسیار حساس هستند.
درمان ریزش مو به دلیل PCOS و[h2]
این درمان بسیار ضروری است که PCOS برای آسیب دیدن علائم دیگر ایجاد کند. با این حال ، اگر ریزش مو تنها علائم ظاهری و بارز آن نسبتاً ساده است. ریزش مو PCOS را می توان با ضد آندروژن های خوراکی یا موضعی به راحتی درمان کرد. به طور کلی موضعی حاوی آنتی آندروژن است و با محرک (محرک) موجود در آنها مخلوط می شود. یکی از رایج ترین ضد آندروژن ها که به خوردن عادت دارند ریزش مو قرص های ضد بارداری ترکیبی ، به عنوان اسپیرونولاکتون دیانا ، ضروری هستند ، اما آنها باید برای حداکثر کارآیی Revolutions دهان و ترکیبات موضعی وی با هم باشند.

ارائه فوق العاده نسل زیبا

در مورد خانم ها ، امروزه از روش های کراتین مو برای تقویت و رشد مو و تقویت زیبایی و صافی مو استفاده می شود ، در صورتی که به این نوع از درمان ها علاقه مند هستید که می خواهند یک آهن مو را امتحان کنند ، می توان کراتین را در موها مهمترین و از هویج به اندازه قیمتی که توسط نسل صاف کننده مو و صاف کننده مو پیشنهاد می شود استفاده کنید ، همانطور که در این آهن حرفه ای مو مشاهده می کنید ، با کلیک بر روی تصاویر زیر تیتانیوم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا