عمومیکسب و کار ویژه

عکس کیست مویی خفیف

مشاهده عکس کیست مویی و تصاویر واقعی از شکل یکی از مراحلی است که به بیماران در شناخت این بیماری کمک می کند. کیست یا یکی از بیماری های رایج نشیمنگاهی بوده که به دلیل برگشتن موهای زائد به داخل بدن و رشد آنها در قسمت نشیمنگاه اتفاق می افتد. عفونت ایجاد شده در مراحل ابتدایی خود را به شکل یک آبسه در دنبالچه نشان می دهد. که معمولا به شکل زیر است:

مشاهده عکس های در مراحل اولیه بیماری بسیار اهمیت دارد. زیرا در این موارد فرد می تواند از پیشرفت بیماری جلوگیری کرده و برای خود به موقع اقدام کند. در مواردی این کیست ها ممکن است  چند شاخه شده و در بالای مقعد فرد چند ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: ؟

مانند:

عکس کیست مویی پس از عمل با لیزر و جراحی

لازم به ذکر است که در تمامی موارد بهترین و قطعی ترین روش درمانی می باشد. اشعه لیزر IRC یا CO2 به تشخیص پزشک، می تواند کیست ها را با اندازه های مختلف سوزانده و آنها را ریشه کن کند. در کمتر از یک ساعت و به صورت سرپایی انجام می شود

پس از این روش درمانی اگر کیست ها کوچک باشند، روی آنها باز می ماند تا به خودی بهبود یابند و اگر کیست ها خیلی بزرگ باشند، ممکن است پزشک توصیه کند که برای حداکثر یک هفته روی آنها را پانسمان کنید. برای درمان کیست مویی با لیزر کلیک کنید.

شکلی که محل زخم پس از عمل با لیزر دارد:

یا همان جراحی به دو روش باز و بسته از دیگر روش ها برای درمان کیست مویی است که پس از لیزر گزینه انتخابی دوم بیماران یا پزشکان می باشد.

عکس کیست مویی در مراحل اولیه - دکتر قمری | دکتر سید عبدالرحیم قمری

مطلب پیشنهادی:

به طور معمول پس از عمل جراحی محل زخم به دو صورت باز یا بخیه خورده می ماند تا بهبود یابد. که عکس آن به صورت زیر است:

عکس کیست مویی کمر جراحی به روش باز

در اکثر موارد پس از ترمیم محل باز زخم های نسبتا بزرگ و بزرگ، اسکار ایجاد می شود یا در برخی موارد منجر به آوردن گوشت اضافه می شود که عموما برای کسی خوشایند نیست. همچنین زمان دوره نقاهت جراحی به قدری طولانی بوده که باعث شده تا حد امکان افراد از جراحی فرار کنند. لازم به ذکر است که تعداد بسیاری از بیماران ما صرفا از شهرستان برای درمان با لیزر به تهران می آیند.

عکس جراحی به روش بسته

پس از درمان به روش بسته، محل تخلیه شده بخیه زده می شود تا روند بهبودی سریع تر اتفاق بیفتد.

نتیجه گیری

به جرات می توان گفت که طبق مراجعه به عکس ها و روش های درمان، لیزر درمانی به مراتب از جراحی بهتر بوده و علاوه بر دوره نقاهت کوتاه تر، بدون هر گونه عوارض می باشد. به طور کلی از جراحی نیز به صرفه تر است.

 

دکمه بازگشت به بالا