علم و سلامت

فریب رنگ آبی شهرها را نخوریم/ تجمعات شب یلدا زمینه ساز پیک بعدی نشود

تی تی آنلاین/ گلستان رئیس جمهور گلستا برای پرهیز از نیاز به مجموعه های شبانه در یلدا گفت: فریب کاهش آمار کرونری ایالت ها با رنگ آبی را نخواهیم خورد.

علی محمد زنگنه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه جلسه سپاه تاج و تخت استان گلستان با اشاره به تزریق بیش از 2 میلیون و 417 هزار سی سی واکسن در استان گلستان گفت: خارج از این عدد یک میلیون و یک است. 300 هزار نفر اولین دوز واکسن را دریافت کردند و حدود یک میلیون و 70 هزار نفر هر دو دوز را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه یکصد هزار نفر از شهروندان گلستانی یک سوم را ریخته و نسبت به دوز اخطار داده اند، افزود: شاید همه استان های استان در شرایط آب تاج باشند اما باید مراقب بود فریب نخوریم. با این شرایط آبی.”

بخشدار گلستانی با تاکید بر پرهیز از تاج‌نشینی‌های شبانه عزیز خانواده یلدا، خاطرنشان کرد: اگرچه این دیدارها برای ما لذتی گذرا دارد، اما همچنان می‌تواند راه را برای تاجی جدید با اوج جدیدی هموار کند. جهت و سرعت گسترش زیاد است.

زنگنه از بستری شدن 203 بیمار کرونیان در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: از این 45 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 18 بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی وصل شده اند که در 24 ساعت گذشته تنها یک مورد فوت در استان به ثبت رسیده است. “

لزوم تکمیل سریع و تداوم آن تاکید بر واکسیناسیون داخلی و خارجی ولگردها است: می توان پروتکل های ایمنی را در اختیار جامعه قرار داد.

فرماندار گلستان با اشاره به تلاش شهید سلیمانی برای تقویت سیاست در قالب واکسیناسیون، ارتقای پروتکل ها و اطلاع رسانی مناسب برای افزایش مصونیت جامعه تصریح کرد: در حال حاضر 180 هزار نفر دوز اول دریافت کرده اند. آنها دریافت واکسن دوم را گزارش نکردند و به دلیل وجود داده های آنها، نیاز به توسعه آمار محاسبه شده در سراسر ایالت وجود دارد و باید تزریق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا