علم و سلامت

قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟

با این حال ، در سراسر کشورهای جهان برای فعالیت اخبار غیربومی محدودیت ها و قوانینی دارند و ما باید آنها را رعایت کنیم ، در غیر اینصورت مجوز فعالیت در این کشورها را اعلام نمی کنید که نمونه بارزی از آن پذیرش قانون ترکیه از طریق فیس بوک است. چند روزی نیست که او در رسانه ها دیده شده است. امروز ، با این حال ، با بررسی محتوای نتایج ترکیه ، منجر به قوانین برخی از کشورها می شود ، و من نوبت سفیران خود را انجام می دهم.

ترکیه – نامزدی قانونی

در چند روز گذشته ، فیس بوک اعلام کرده است که مطابق با قانون است در شورای رسانه ای ترکیه به دنبال کنترل اجتماعی بسیار بیشتر است. طبق قانون پادشاه ، او را که در آن Retiarius و غول آمریکایی ، بوقلمون هستند ، و مطابق با یک قانون ، آن را به خانه خودم و محافظ گرفتم ، به جز مواردی که با توجه به قضاوت فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خارجی برای اعلام هرگونه محتوای ترک ها و دادگستری مورد نیاز است. بنابراین باید از روی سکو ، از متن این زمین حذف شود. این حرکت همچنین شامل یک شبکه اجتماعی اینستاگرام است ، به نظر من این برای فیس بوک طبیعی است. البته ، زمان آن رسیده است هنوز تحت قانون ، گرد و غبار ، و برای ممنوعیت درآمد تبلیغات در ترکیه یک توییتر خود را دارد ، از طریق مجازات.

آمریکایی ها – بیشتر گمانه زنی ها در دنیای اینترنت

هنگامی که دولت ایالات متحده خواستار جریان آزاد اطلاعات به کشتی در جهان است ، اما تا زمانی که این هیاهو در کنگره آمریکا کار می کرد ، اگر آنها شاهد بار سنگین شبکه های اجتماعی و حذف تصاویر از این رویداد بودند تا حدی که حتی رئیس جمهور به ایالات متحده از چهار م componentsلفه پیروی می کند قانون کیفری در فضای مجازی ، که در هر جای دنیا بی نظیر است ، و برخلاف اندازه اجتماعی و جزئیات موضوعات فرعی در سطح جهان ، فضای مجازی را نیز شامل می شود. طبق قانون امنیت سایبری ایالات متحده (2012) ، که شامل 15 عضو است ، اگر شخصیتی که می تواند در فضای مجازی تحت پیگرد قانونی قرار گیرد ، در تضاد با امنیت ایالات متحده است.

اتحادیه اروپا – فناوری در غول ها نفرت انگیز است

اروپا همچنین بر قوانین و مقررات سختگیرانه و در شبکه های اجتماعی حاکم است و هر کسی که از این قوانین پیروی نکند مجازات های سنگینی در پیش رو دارد. یکی از آنها ، که در چارچوب قوانین دیوان عدالت است ، مقاماتی که از متن قانون باید حذف شوند ، این شبکه ها را شبکه های اجتماعی می دانند. دویچه وله ، و نوشتن آن را به عنوان یکی از قوانین جدید به همین دلیل 45 میلیون کاربر است ، زیرا این شبکه ها برای جلوگیری از گسترش استفاده غیر مجاز از محتوا در شبکه ، و ، در صورت لزوم ، و اگر شما همچنین به دنبال IP به جای مردان ، برای قضاوت بر خلاف ، یا علیه تروریست تهدیدها این کشورها تنظیم می شوند. اخیراً ، همانطور که در نامه ها به شبکه های اجتماعی برای رمزگشایی مدنی اروپا از رمزنگاری گفته شده است ، می توان آن را انجام داد ، برای مقابله با تهدیدهای تروریستی و استفاده از کشورهای اروپایی پیام رسانانی که به او بازگردانده شده اند ، خودش می تواند مدیریت کند.

2323

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا