استان ها

قیمت بیتکوین به بیش از ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

در گفتگو با آنا مطرح شد؛

قیمت بیتکوین به بیش از ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

یک کارشناس رمز ارز گفت: پیش بینی من این است که از اوایل تابستان سال جاری، ارزش جهانی بیتکوین نسبت به دلار افزایش یابد. در همین راستا پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین به قیمت‌های بالای ۱۰۰ هزار دلار برای هر واحد نیز دست یابد.

 عباس آشتیانی کارشناس رمز ارز درگفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روند قیمت رمز ارز‌ها را پیش بینی کرد و گفت: ما طی چند روز آینده پدیده هابیت بیت کوین را در پیش خواهیم داشت. طی این مرحله نرخ تولید رمز ارز بیتکوین نصف خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این مورد بدیهی است که عرضه بیتکوین نصف خواهد شد. این در حالی است که تقاضا برای این رمز ارز در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: شایان ذکر است که تقاضا برای این رمز ارز از سمت صندوق‌های قابل معامله در ایالات متحده و همچنین صندوق‌هایی که به دنبال تصمیم ایالات متحده در بورس کشور‌های دیگر تصویب خواهد شد افزایش خواهد یافت؛ از این رو افزایش قیمت رمز ارز بیتکوین قطعی بنظر می‌رسد.

آشتیانی ادامه داد: تصویب صندوق‌های قابل معامله رمز ارز بیتکوین به خصوص در انگلستان دور از ذهن نیست. بدیهی است که هر کالایی عرضه آن نصف شده و تقاضای آن رو به افزایش باشد، با رشد قیمت شدیدی مواجه خواهد شد.

این کارشناس رمز ارز تاکید کرد: پیش بینی من این است که از اوایل تابستان سال جاری، قیمت جهانی بیتکوین نسبت به دلار افزایش یابد. در همین راستا پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین به قیمت‌های بالای ۱۰۰ هزار دلار برای هر واحد نیز دست یابد.

وی ادامه داد: در کشور ما نیز حدود ۵ سال است که مسئله رمز ارز‌ها در بین عموم مردم شناخته شده است و بیش از ۱۲ میلیون نفر بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با این موضوع درگیر هستند و این موضوع تاثیر گسترده‌ای بر روی سبد درآمدی آنها خواهد داشت.

قیمت بیتکوین به بیش از ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

بیتکوین باقی رمز ارز‌ها را نیز متحول می‌کند

آشتیانی گفت: طبیعتا زمانی که تقاضای عمومی از سمت‌ای تی اف‌ها به بازار بیتکوین فشار می‌آورد، فروشنگان خصوصی نسبت به فروش رمز ارز در اختیار خود اقدام می‌کنند. دور از ذهن نیست که سرمایه حاصل از این فروش به سمت دیگر رمزارز‌های موجود در بازار میل کند.

وی تصریح کرد: از این رو بعد از دوند افزایش قیمت بیتکوین و با اصلاح روند افزایشی و یا اصلاح آن ما شاهد تغییر قیمت دیگر رمز ارز‌ها خواهیم بود

بیتکوین در ایران قانونی می‌شود؟

این کارشناس رمز ارز تصریح کرد: بنظر می‌رسد که در سال جاری روش‌های خود تنظیم گری و ارائه جمعی از الزامات، جایگزین مجوز‌های سفت و سخت در حوزه رمز ارز بشود. با توجه به تغییراتی که در مجلس شورای اسلامی در جریان است، به احتمال زیاد از سمت مجلس ما شاهد قانون گذاری نخواهیم بود، اما الزاماتی از سوی دولت ارائه خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا