علم و سلامت

لزوم تزریق دُزسوم واکسن برای کنترل اُمیکرون/اطمینان خاطررانندگان حمل ونقل در فازدوم سامانه امید

معاون امنیتی و انتظامی رئیس‌جمهور تهران، نیاز به واکسن جدید Omicron Pv را حاوی دوز سوم کرونا تایید کرد.

به گزارش تی تی آنلاین، نایبی در پایان جلسه ستاد فرماندهی سپاه در تهران به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: ستاد مبارزه با کرونا استان به طور منظم در حال برگزاری است. با ورود Omicron جدید به منطقه، اقدام واکسیناسیون منازل در کل استان تهران در این جلسه تکرار شده است. در هفته های گذشته مراکز واکسیناسیون ارائه شد.

وی ادامه می دهد: برای مقابله با این کار جدید، همچنان بر لزوم تزریق منوی تذکر و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک تاکید می شود. لذا از شهروندان تقاضا داریم هر چه سریعتر نوبت سوم را به مراکز تزریق کنند. در مرکز، سبدی از تمام واکسن های موجود در کشور وجود دارد که ممکن است در تزریق یک سوم دوز برای مهار این بیماری و احتمالاً عبور از اوج نقش داشته باشد.

سفیر صبح امروز در این باره گفت: «تعداد بسیار کمی از موارد رقابت جدید در منطقه شناسایی شده است و افراد مبتلا و همچنین افرادی که با آنها وارد شده اند تذکر داده شده اند و هوشیاری زیادی در این زمینه به کار گرفته شده است. موضوع.” در استان تهران به دلیل رواج واکسن دوز سوم، خطر تشدید جزئی ابزار جدید وجود دارد، اما شهروندان باید مراقب باشند و با پرهیز از مقررات، در استفاده از اقدامات بهداشتی و ماسک احتیاط کنند.

امید برای تحقق سیستم پیشنهادی در فصل دوم گفت: قطعا انجام این هدف می تواند با کاهش ابتلا به این بیماری تاثیر بسزایی داشته باشد. بر این اساس در زمان اجرای این طرح حمل و نقل در محدوده شهری و برون شهری دنبال خواهد شد. در همین راستا در بحثی پیرامون دفاتر مدرسه، اینترنت تاکسی ها و همچنین گروه های تاکسیرانی، داده ها به سامانه امید ارسال شد و در صورت ثبت نشدن واکسن های تزریقی برای آنها پیامک ارسال شد. امیدواریم در اجرای این طرح در امید به حمل و نقل عمومی کارآمد اعتماد شود. از آنجایی که مدیران روزانه با بسیاری از افراد جامعه ملاقات می کنند، این تقویت می تواند گام موثری در مدیریت بیماری ها باشد.

معاون استاندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر شباهت علائم سرماخوردگی و موسیقی جدید به Omicron به ویژه در بین دانش آموزان مبنی بر اتخاذ تصمیمات جدید یا محدودیت های جدید، گفت: علائم مشترکی بین سرماخوردگی و Omicron وجود دارد. نتایج قطعی هنوز به دست آمده است.” بنابراین در صورت احراز اتفاقات جدید، شکایت در ستاد تاج ملی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد اما محدودیتی برای دانشجویان ایجاد نشده و تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است. انجام شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا