علم و سلامت

لزوم جذب نیروی جدید پرستاری همراه با آموزش مستمر و آماده سازی

دانشیار تصویرگری انسانی و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تأکید بر لزوم آموزش مداوم پرستاران گفت: این درست است که نقصی دارد اما کادر جدید باید مرحله آشنایی و ادغام و از این طریق ، نه تنها برای ثبت نام کافی نیست ادامه استخدام و آموزش باید دست به دست هم داده و آماده باشد.

دکتر. علی درویش پور در گفتگو با تی تی آنلاینوي به خصوص جريان اصلي پرستاران با تاكيد بر اين س questionال كه ايران و پرسنل و كمبود پرستار در جهان چيست ، گفت: “افتخار در اين بيماري نتايج ملموس تري است ، آنها بيشتر بيمار مي شوند و نياز به توجه دارند. با اين حال ، بيماري هاي ديگر قبلاً وجود داشته و هنوز هم وجود دارد. از طرف دیگر ، در چنین شرایطی ، حدود یک سوم پرستاران فعال در کشور به بیماری دیگری مبتلا شده اند.

وی افزود: “ما 195 مدرسه پرستاری در کشور داریم ، اما این مسئله با گلوری اتفاق افتاده است ، ما چگونه تحصیلات پرستاری را گذرانده ایم؟” ما نمی دانیم که چیزی در دانشکده های پرستاری وجود دارد و تا به امروز این کار آموزش منابع اختصاصی پرستار کرونا در بحران نبوده است. مادران آموزش دیده و شیرده نیاز به فعال دارند که این امر نیز به منابع مالی و انسانی نیاز دارد.

این نشان می دهد که اقدامات برای جبران ناکامی در بدست آوردن پرسنل وی انجام می شود ، و می افزاید: “البته مبادا فراموش کنیم که قبل از استخدام برای پرستاری حرفه ای درجات مختلفی وجود دارد.” آشنایی با زندگی و می خواهید تازه باشید. از این طریق ، نه تنها برای ثبت نام کافی نیست ادامه استخدام و آموزش باید دست به دست هم داده و آماده باشد. 2.5 در شرایطی که این عدد در منطقه تقریباً 0.8 باشد ، نیازی به پرستاری نیست. در بیمار ICU ، که اساس کار در محور مراقبت از نیاز آنها به پرستار است.

او اضافه کرد: حتی در دوره بحران نیز لازم نیست که پرسنل پرستاری پیر شوند و نیاز به پرستار جامعه ما را افزایش می دهد. محبوبیت همه این موضوعات در این زمینه است. مشاغلی برای چهره های بیشتر metus hendrerit rutrum metus از زمین ، و همچنین از تأثیر بسیار زیادی نیز باید به آنها توجه کنیم و اختصاص دهیم. اگر یک پرستار می دانید که برای آنها سود است که ممکن است از نظر ایمنی شخصی خودشان باشد. بنیانگذار خطر مدرن بریتانیایی ، مگر اینکه شما بدانید آنچه در این زمینه مهم است این است که ، اگر یک ویزا ویژه به دنبال جذب پرستار باشد. مهاجرت افزایش می یابد ، جایی که تقاضا برای بهتر وجود دارد و مهم است که شرایط کار پرستاران وجود دارد.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصویرگری پرستاری انسانی و مامایی در کشورهای پیشرفته به عنوان یک حرفه مستقل در نظر گرفته می شود و اجازه صلاحیت حرفه ای را داده است. این که مادران شیرده و به درخواست خانواده خودمان ، آن را دریافت نکرده ایم ، ماهیت کار ده نفر کمتر است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا