عمومیکسب و کار ویژه

معایب آبسردکن رومیزی

سایت تعمیرات تخصصی تعمیر کولر آبی و تعمیر انواع کولر، این مقاله در مورد مشکلات کولر آبی می باشد. کولر آبی ابزار مفیدی است، به خصوص در هوای گرم، اما تصور نکنید که هر محصولی کامل است. کولر آبی دستگاهی است که نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارد، با این حال برخی از مشکلات رایج در کولر آبی وجود دارد که برخی افراد با آن مواجه هستند. مادر بتا سرویس هستیم تا با 5 مشکل کولر آبی در مورد این مسائل بحث کنیم. ما با شما در میان می گذاریم و راه حل های سریعی برای این مشکلات و دستورالعمل های نحوه عملکرد آبسردکن به شما ارائه می دهیم.

نشتی کولر آبی

اگر برای اولین بار است که از کولر آبی استفاده می کنید، ممکن است بین چکه آب از کولر آبی و سینی آن سردرگم شوید. افراد با تجربه گاهی اوقات یکدیگر را اشتباه می گیرند. علاوه بر این، در فضاهای اداری با تعداد زیادی کاربر جدید، ممکن است فکر کنند که سینی مستقیماً زیر آب خنک کننده است.

سینی تخلیه را چک کنید و آن را خالی کنید تا آب پخش نشود. یکی دیگر از مشکلات کولر آبی که باعث نشتی مایع خنک کننده می شود این است که دریچه پشتی به طور کامل بسته نشده است. یک تکه کوچک ابریشم نقره ای رنگ را می بینید که برای تخلیه مایع قبل از حمل و نقل استفاده می شد. این پیچ باید کاملا بسته شود تا نشت آب از بین برود.
کولر آبی آب را خنک نمی کند

یکی از مشکلات کولرهای آبی گرم بودن آب در قسمت خنک کننده است. هیچ چیز بدتر از داشتن آب در داخل فریزر نیست و هوای اطراف در ماه های گرم تابستان همین دمای هوا را دارد. آیا واقعا آن آب را می خورید؟ به یاد داشته باشید که کولرهای آبی ظرفیت خنک کنندگی دارند. در داخل کولر آبی شما دو مخزن ذخیره وجود دارد، یکی برای آب سرد و دیگری برای آب گرم. اینکه کولر آبی چگونه آب را خنک می کند یک مکانیسم ساده است. مخازن آب مکانی برای ذخیره آب دارند و البته بستگی به میزان استفاده دارد، به یاد داشته باشید که اگر شما و آن 50 نفر دیگر در دفترتان به طور متوسط ​​500 میلی لیتر آب از کولر آبی بردارید، دستگاه شما برای بازیابی به زمان نیاز دارد. . به طور کلی کولرهای آبی می توانند به طور متوسط ​​4.5 لیتر آب را در یک ساعت خنک کنند.

کولر آبی آب را نمی سوزاند

آیا قسمت گرمایش کولر آبی شما فعال است؟ پشت دستگاه خود را بررسی کنید، در زیر آن یک کلید کوچک با برچسب (آب گرم) مشاهده خواهید کرد. مطمئن شوید که این کلید روی 1 (0 و 1) تنظیم شده است. در غیر این صورت کولر آبی شما فقط در دمای اتاق به شما آب می دهد. همچنین به یاد داشته باشید که این مخزن مانند یک مخزن آب سرد زمان زیادی برای بازیابی نیاز دارد. اگر دکمه را فشار دهید و مقداری از آب گرم هنوز کار نمی کند، به تعمیرکار کولر نیاز دارید تا کولر را برای شما تعمیر کند.

آب از دریچه خروجی کولر آبی خارج نمی شود.

در برخی از انواع کولرهای آبی با قطع برق، آب از کولر خارج نمی شود. دلیل دیگر می تواند قطعی آب در شهر یا کمبود آب در آب سرد باشد. لوله های ورودی یا خروجی خود شیر نصب شده است و ممکن است خود شیر ایراد داشته باشد و باید تعویض شود.

آب خنک تر طعم خوبی ندارد

اگر از فیلتر آب استفاده می کنید و طعم آب شما ناگهان متفاوت است، نگران نباشید. اگر از فرآیند تمیز کردن و استریل 9 مرحله ای استفاده می کنید، ما این آب میوه را تایید می کنیم و عوامل دیگری را عامل اصلی این طعم می دانیم. اگر داخل کولر گازی را با پارچه بدبو تمیز کنید، مواد شیمیایی یا حتی مواد غذایی به راحتی روی سطح کولر گازی جمع می شوند. علاوه بر این، این ناخالصی های ناخواسته حتی می توانند به طور ناخواسته بر طعم آب تهویه کننده تأثیر بگذارند. اگر به تازگی شیر آب را با پارچه تمیز کرده اید، از یک پارچه مخصوص استفاده کنید (آب را در کولر گازی به مدت 30-40 ثانیه بگذارید تا آلودگی ها پاک شود). اگر فکر می کنید سنسوری وجود دارد که ناخالصی ها را جذب می کند و آب را بد طعم می کند، در اشتباه هستید، این سنسور هنوز برای کولر گازی ساخته نشده است. داخل کولر آبی را کاملا بشویید، همین. آب لوله کشی قبل از تعویض، اجازه دهید کاملا خشک شود. نکته مفید دیگر این است که رسوب را با دستمال کاغذی جمع آوری کنید. حتما قبل از تعمیر آبسردکن روی دستگاه تهویه آب این کار را انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا