عمومیکسب و کار ویژه

معتبرترین نمایندگی فروش گیربکس آلمانی SEW

 کاربری گیربکس sew چیست ؟

صنایع کاشی و سرامیک، کانوایرها، بالابرها، آسانسورها، صنایع سیمان، صنعت پزشکی و دارو سازی، صنایع غذایی، صنایع نظامی، نفت و گاز و پتروشیمی

مزایا و ویژگی های گیربکس اس ای دبلیو چیست ؟

قیمت مقرون به صرفه، راندمان بالا نسبت تبدیل بالا، کم صدا و بدون نویز قابلیت تبدیل گشتاور در توان های بالا

 خرید انواع گیربکس sew با بهترین قیمت

خرید گیربکس sew در شرکت یکی از برترین تولیدکنندگان گیربکس در سطح جهان می باشد. گروه صنعتی سدکو با بهترین قیمت ، که در بالای توضیحات  موجود در فروشگاه را ملاحظه میکنید.

آلمان با بیش از ۸۰ سال سابقه در تولید انواع گیربکس های صنعتی بدون شک از برترین برندهای گیربکس صنعتی در دنیا می‌باشد. در سال ۱۹۳۱ هسته‌ی اصلی شرکت گیربکس sew توسط Christian Pähr در کشور آلمان ایجاد شد. طی سال‌های بعد این شرکت فعالیت خود را گسترش داد و پس از ۸۰ سال به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین گیربکس‌های صنعتی در سطح جهان مطرح است.

کاتالوگ انواع گیربکس های sew

به نقل از youtube.com به دلیل کیفیت در ساختار و تکنولوژی پیشرفته ای که دارد از برترین و کاربردی ترین گیربکس ها در دنیا بشمار می‌رود. این شرکت که بیش از 80 سال سابقه دارد از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده می‌کند که باعث اعتبار بالای این شرکت می‌شود. فروش این شرکت سالانه 2/8 میلیارد دلار از محصولاتش است که بعضی از انواع آن عبارتند از:

مزایا و ویژگی های گیربکس اس ای دبلیو

کاربری گیربکس های sew چیست

مناسب ترین و بهترین قیمت گیربکس sew

شما می‌توانید قبل از برای استفاده از مشاوره و پشتیبانی ما و اطلاع از با متخصصان گروه صنعتی سدکو تماس بگیرید.

در فروش یکی از مشکلات بزرگی که برای نمایندگان و فروشندگان ایجاد شده است ،  نوسانات قیمت دلار ، قیمت موتور گیربکس SEW را تحت تاثیر قرار داده است و همین باعث عامل  میشود که به اشتباه بعضی از فروشندگان فرض کنند که خود فروشنده هر روز قیمت را کم و زیاد میکند ، در حالی که کم و زیاد شدن قیمت گیربکس SEW  به دلار و قیمت روز آن بستگی دارد . اما ما این نوید را به مشتریان گرامی خود میدهیم که تمامی قیمت های اعلامی از سمت ما پایین ترین قیمت موجود در بین همکاران ما می باشد

از مشخصات فنی قابل ذکر محصولات این است که این گیربکس ها دارای یاتاقان های ضد اصطکاک بوده و کاملا روغن کاری شده اند که در ترکیب با قدرت بالای موتور در مراحل خروجی باعث بهبود روند خواهند شد. موتور گیربکس SEW همچنین نسبت سرعت خروجی را کاهش می دهد و در نتیجه برای کاربرد هایی مانند آسانسور و بالابر مناسب خواهد بود. همچنین سیستم های آب بندی ویژه ای برای این محصولات در نظر گرفته شده است و روان کننده ها می توانند روی پردازش گشتاور آن اثر گذار باشند.

در موتور گیربکس SEW گشتاور قوی بوده و در برخی از سری های این محصول چرخ دنده های سیاره ای یا خورشیدی به کار رفته است. همچنین بخش گیربکس سیلیکونی و مارپیچی بوده است.همچنین چگالی قدرت در مراحل خروجی بالا می باشد. سیستم آب بندی و روان کننده های فردی در این سیستم سبب شده یک موتور گیربکس قدرتمند طراحی گردد.اجزای آن استاندارد بوده و به صورت منحصر به فرد نیز قابل تولید است و لذا کارایی موتور گیربکس اس ای دبلیو بسیار بالاست.

بعضی از سری های حال حاضر که به عنوان موتور گیربکس اس ای دبلیو معرفی می شوند دارای واحد های دنده ای سیاره بوده و یک راه حل ایده آل برای ماشین آلات با گشتاور بالا محسوب می شوند. همچنین فضای نصب در این موارد محدود است و به همین خاطر این موتور گیربکس جمع و جور و مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین صرفه جویی در هزینه و بهینه سازی فضا با انتخاب محصولات کوچک تر و فشرده تر ممکن است و لذا اندازه این محصولات را نمی توان به سرعت یا میزان گشتاور آن نسبت داد.

 برند اس ای دبلیو یک درایو یا کامل را ارائه می دهد که اجزای آن به طور مطلوبی با یکدیگر هماهنگ هستند. همچنین بار های شعاعی بالاتری در مقایسه با سایر محصولات دارند. همچنین کوچک و فشرده بودن این موتور ها باعث می شود تا عناصر میانی مانند فلنج آداپتور و کوپلینگ مورد نیاز نباید.همچنین این محصولات تضمین شده بوده و سازگاری مطلوبی با نرم افزار های مختلف نشان داده اند.

در موتور گیربکس اس ای دبلیو به دلیل واریانس زیاد چرخ دنده و در انتهای ورودی دقت درجه بندی شده ای قرار دارد. زمان تحویل و ارائه ی این محصول نیز کوتاه است و به صورت استاندارد نیز تهیه می شود. همچنین مدل های سه بعدی از محصولات این برند در دسترس است که می تواند نتایج درخشانی را از آن انتظار داشت. اجزای مختلف موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎ به صورت کامل بوده و خدمات پس از فروش این برند در سراسر جهان گسترده است.

در بازار صنعت ، انواع مختلفی از گیربکس ها وجود دارد اما همه نام را به وفور شنیده ایم. این برند نام آشنا از جمله برند های معتبری است که در زمینه تولید انواع موتور گیربکس فعالیت کرده و بیش از 80 سال در این زمینه پرچمدار می باشد.کیفیت و طول عمر راز بقای این برند در بازار می باشد به طوری که بسیاری از کارشناسان این حوزه بر این باورند که برند اس ای دبلیو جزو بهترین های بازار به شمار می رود. وجود انواع موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎تضمینی برای این ادعا خواهد بود.

روش های اطلاع از اصالت گیربکس SEW

اطلاع از اصالت محصولات SEW با توجه به ابزارهای تولید شده توسط شرکت اس ای دبلیو اصلا کار مشکلی نمی باشد ، فقط کافی از طریق یکی از روش های زیر و وارد کردن سریال نامبر محصول از روی پلاک محصول ، اطلاعات کامل شامل سری گیربکس ، سال تولید ، مدل و دور خروجی را دریافت نمایید

 

دکمه بازگشت به بالا