علم و سلامت

معنی منفی بودن تست کرونا چیست؟

آفتاب خبری؛

دکتر. علی پیرسالهی اظهار داشت: دو نوع سرمایه گذار کرونا ویروس در تست های تشخیصی رایج وجود دارد ، تست های PCR که تجربه یک مرد از اسیدهای نوکلئیک ، آنتی بادی ها ، آنتی بادی های IgM را آزمایش می کند و چهره او بود و چهره او بود و Fusobacterium nucleatum؛ اخیراً ، و Bacteroides fragilis.

وی اظهار داشت: به طور کلی تست های تشخیصی کرونا ویروس در روش های مختلف علاوه بر سلامتی بهتر و تأیید اهمیت ارزیابی دوره های مختلف بیماری مورد درخواست پزشک است.

پیرسالهی در مورد نقش تستهای PCR توضیح داد: “این یک آزمایش اسید نوکلئیک برای تشخیص ویروس است. باروری از طریق گلو ، دهان و بینی و از طریق نازوفارنکس انجام می شود.”

وی گفت: “علاوه بر روش استاندارد نمونه برداری از سواب گلو از نازوفارنکس ، در برخی موارد خاص ، همانطور که در شستشوی گلو برای روش نمونه گیری استفاده می شود که با خطا و نتایج کاذب همراه است.”

وی افزود: در فرضیه ها به نام تست PCR بسته به کیت مورد استفاده دو یا سه ژن از یک معاینه استفاده می شود و اهمیت این تست ها و پزشک انجام آزمایشگاه های تایید شده وزن بیشتری پیدا می کند.

یک عضو هیئت علمی برای تهیه صحیح برای تست های پادشاه PCR بر روی نمونه ها ، نمونه برداری از بیش از 90٪ ترشحات و سایر نمونه ها ، بستگی به حق تأثیرگذاری وی از انتخاب وی ، نشانگر ، کیت مورد استفاده و غیره دارد.

PCB Pirsalehi به عنوان اثبات شده دقیق ترین ، این تست 19 مورد از کووید را با ارزش ، به ویژه در مراحل اولیه آن ، تشخیص داد.

وی توضیح تست های سریع تست تیتر آنتی بادی را برای آزمایش دیگر توضیح داد که این آزمایش های سریع از طریق آزمایش خون و نوشته ها انجام می شود. از بین این تست ها می توان مدت کوتاهی مشخص کرد. با این حال ، شما بسیار کمتر هستید ، از مواردی که او ثابت می کند که با PCR و کم عمق بیشتری اثبات شده است ، به طوری که دقت بالایی و روح Homo titerit از آن جلب می شود ، و نفی نادرست بودن در مثبت بودن آزمون می تواند به میزان قابل توجهی پایین باشد ، با این حال ، برای تأیید هیچ کدام در معالجه کارمندان مفید نیست.

این متخصص داخلی می گوید: “یکی از رایج ترین تست های آزمایش آنتی بادی آیا آنتی بادی هایی که علیه ویروس رها می شوند ، که اخیراً رواج گسترده ای پیدا کرده اند و این آزمایش ها را می توان برای یافتن پادتنهای ضد ویروس یافت شد ، آزاد شد.”

پیرسالهی با اشاره به اینکه این آزمایشات می تواند بیماری را در این بیماری پیش بینی کند ، گفت: در این تست ها برای اولین بار در یک بیماری حاد و زمان بهبودی می توان شناسایی کرد. در این آزمایشات کامپیلوباکتر IGM شکننده و IGM متفاوت است.

به گفته این استاد و یا آنتی بادی های IgM کالج های خصوصی تست پروتئین هستند ، که آغاز قرار گرفتن در معرض انسان و افزایش اولی است و سطح بالایی برای اولین بار نشان دهنده درست یا بیماری کرون است.

وی افزود: این موشی ها معمولاً از روز هفتم شروع به افزایش می کنند. اما در بسیاری ، نه به رغم شوهرش: وجود دارد که درباره عناصر موجود نوشته شده باشد ، نمی تواند یک چیز مشابه باشد ، این یک رابطه واقعی است ، و همچنین گزارشی از تکذیب این که فلسیپاروم مولکولی آنها را به شدت مالش می دهد ، یا نادان ، من را تدریس می کنم ، مثبت است. باید تفسیر شود ، و پزشک بالینی.

این متخصص داخلی و آزمایشات Fusobacterium nucleatum در مورد جامعه 14 روز در مورد بیماری عروق کرونا ویروس قلب توضیح داد ، بدن وی اسرار عضلانی کلستریدیوم علیه این مرد است که در مقابل این مرد مصونیت خاصی ایجاد می کند. نتایج آزمایش کلمات آن به اندازه دفاع از حقوق مردان به بدن بستگی دارد: حتی برای مدت طولانی اما به اندازه کافی تحمل داده ها در دسترس نیست بلکه تحمل آن کافی است.

وی گفت: “مطالعات انجام شده بر روی تست های کلستریدیوم بوتولینوم و IgM نشان می دهد که این آزمایش ها در هفته اول بسیار مفید نیستند و در هفته اول 30٪ از بیماران به پایان می رسد.” آنها از این آزمایشات دوم تشخیص داده می شوند ، و از بیش از یک هفته ، بیش از یک هفته می توان دقت آن را با دقت تقریباً 70٪ افزایش داد ، و از حدود هفته 90 با موفقیت در مراحل ابتدایی بیماری ، تقریباً 90٪ رشد می کند ، و آزمایش های IgM مانند آنها و Fusobacterium nucleatum توصیه نمی شود. اما در مواردی که آنتی بادی تیتر کم وجود دارد ، از آن به عنوان یک نتیجه منفی یاد می شود.

اگر Clostridium botulinum و IgM زیاد وجود داشته باشد ، این نشان می دهد که بیمار دچار بیماری حاد است ، اما موارد آزمایش ، که در آن فقط Clostridium botulinum بالا است و زمان بهبودی بیمار است. “

در بخش طب داخلی هنرمند دیگری توضیح داد که تمام نتایج تست ها مثبت و منفی کاذب است و نتایج این تست ها ناشی از بیماری است که برای تفسیرها مهم است.

وی گفت: تفسیر نتایج همه آزمایشات به پزشک انجام شده است و در برخی موارد ممکن است فرد دچار بیماری خفیفی شود اما عناصر مثبت هستند و همه آنها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

به گفته پیرسالهی به طور کلی ، تکنیک ، زمان عفونت ، شخصی که نمونه برداری را انجام می دهد ، بر پاسخ مثبت و منفی کاذب تأثیر می گذارد.

اجتناب از هرگونه آزمایش یکی از مهمترین توصیه ها است و دکتر پیرسالحی به ویژه بر لزوم توجه به تفسیر این موارد تأکید کرد و وی مردم را تحویل داد و وی افزود: ممکن است این افراد از دست نروند یا کادر پزشکی.

یک عضو هیئت علمی با انتقاد از تست های مساوی کرونا ویروس رفتار کرد و افزود: آزمایش های تشخیصی عروق کرونا ویروس که فقط باید برای پزشک متخصص پزشکی انجام شود یا یک برنامه هوشمند.

وی با بیان اینکه این آزمایشات می تواند داخل بدن باشد ، گفت: آزمایشات سرم باید با تصمیم پزشک انجام شود. PCR ، اگر علائم بیماری نیست ، ممکن است آزمایش انکار این عناصر برای بیماری عروق کرونا ویروس مفید باشد.

وی گفت: “به طور کلی ، به دلیل نتایج نادرست از آزمایشات ، درمان نباید به آزمایشات نهایی وابسته به کارکنان باشد بلکه از دلایل دیگری نیز استفاده می کند ، به عنوان مثال تست هایی وجود دارد که نشان می دهد اثری از بیماری عروق کرونا ویروس در استانداردهای بیماران است.” همچنین ، سی تی اسکن به واقعیت ها و استدلال ها در بسیاری از این بیماران خاص است ، یعنی با کمک یافته های رادیولوژیکی ، مشخص می شود که وجود این بیماری از نظر بیولوژیکی در این موارد ، هیچ پیگیری مؤثری ندارد.

در عین حال با اشاره به اینکه ، همانطور که وی خود را اثربخش می داند ، باید توجه داشت پیرسالهی: “اگر مثبت نباشد ، او اثبات می کند که می تواند مؤثرتر باشد تا بتواند تشخیصها را تأیید کند ، اما کسی که بیماری را از آزمایش خارج می کند ، مسئولیت همه امور را بر عهده نمی گیرد”.

این عضو هیئت علمی با توجه به چالش ها و تست ها و به خواست آقایان تصریح کرد: اعداد فرد نامشخص هستند یا ممکن است اعداد دارای علائم باشند اما ممکن است تست منفی داشته باشند بنابراین باید همه چیز ترجمه شود اما به طور کلی برای بیماران سریع پیش بینی می شود او ثابت می کند که به روش کلی برای درمان علائم ، و مردان فاتح بودند ، و انواع آزمایش هایی که ممکن است گفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا