علم و سلامت

مصوبه‌ای مبنی بر حذف شرط تزریق واکسن و تست منفی کرونا برای حضور در مدارس ابلاغ نشده است

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اعلام اینکه راه حل رفع شرایط منفی واکسیناسیون و تاج گذاری در مدارس اعلام نشده است، انجام تست PCR منفی برای حضور افرادی که واکسن دریافت نکرده اند. مکان هایی برای رفتن به مدرسه برای اجرای An.

به گزارش تی تی آنلاین، دکتر کمال حیدری معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به نشست خبری در فضای مجازی مبنی بر حذف واکسیناسیون اورژانسی و تاثیر منفی تاج گذاری ورود به محوطه مدرسه، گفت: همواره در مورد بسیاری از سوالات مطرح بوده است. جلساتی با مربیان و متولیان امر، از جمله اینکه در صورت تکمیل سیستم مدارس، وزارت بهداشت کمتر به فکر درمان و کاهش ابتلا به بیماری ها در مرکز خواهد بود. دانش آموزان در مدارس

وی ادامه می دهد: از آنجایی که هنوز این امر محقق نشده است، هنوز نسخه ای از هفت مورد ارتباطی موجود نیست و آزمایش منفی برای افرادی که واکسن را دریافت نکرده اند برای مکان های حضور در مدرسه ضروری است.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: علاوه بر ساعات حضور و غیاب در مدارس درگیر با افراد واکسینه شده، این یکی از مشکلات متعددی است که در جلسات با کارشناسان آموزشی مطرح می شود.

حیدری تصریح کرد: تاکنون هیچ توصیه ای از سوی تاج ملی مبنی بر عدم نیاز به انجام آزمایش PCR دریافت نکرده ایم. اما تاکید کرد که اگر راه حلی وجود دارد باید از آن استفاده کرد. تحقیقات به دفتر مرکزی شرکت ویژه در کرونا منتقل شده است و ما همچنان منتظر تایید هستیم.

به گزارش وب دا، «وزارت کشور نیز طی نامه‌ای به وزارت بهداشت اعلام کرده است، با توجه به اینکه امید در حال بررسی اطلاعیه‌ای برای رفع عاقلانه محدودیت‌ها برای تمامی سازمان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها است، تست PC برای این مشکل ضروری نیست، هرچند به نبود سیستم کامل در این مورد از همه مدارس اما این سوال وسواسی باید پیگیری شود تا انشالله مسئولین مدرسه در آمدن کوشا باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا