علم و سلامت

مهمترین عامل بی خوابی و کم خوابی چیست؟

یکی از مهمترین دلایل اختلالات خواب ، هنرمند توصیف می کند.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. شهرام صمد ، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و در ارتباط با تشخیص و درمان اختلالات خواب ، در یک کنفرانس زنده در اینستاگرام گفت: خواب به عنوان زمانی برای استراحت مغزی به نیاز بدن به بدن انسان دوباره تأکید می کند. نیاز به دلایلی زمان استراحت و بهبود است. اگر فردی مشکل تلفن همراه دارد ، همه با سبک پای خود در حالت روشن و خاموش هستند. همان بدن. هنگامی که بدن آماده است برای استراحت روز قبل ، و سپس دوباره با رنج بدن فرد دیگر تحریک می شود. پس از بیدار شدن از انرژی بیشتر در مورد علل اختلال خواب یا بی خوابی به خاطر داشته باشید که تجهیزات بالش خواب ، سندرم پای بیقرار ایجاد می کند ، و این ممکن است مشکلی در گرفتگی عضلات پا باشد.

وی با اشاره به یکی از شایع ترین مشکلات خواب که آن را نیز نادیده می گیرند ، گفت: یکی از مهمترین مشکلات مهم وقفه تنفسی انسدادی خواب در خواب است. این اختلال در مردان بیشتر دیده می شود. افرادی که دارای اضافه وزن ، مسن یا کم کاری تیروئید هستند به دلیل خطری که در این بیماری وجود ندارد سیگار نمی کشند.

علاوه بر موارد فوق ، شایع ترین علت بیماری اختلال خواب بیان کرد که این یک نقص ژنتیکی است که از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. به گفته وی ، در فرد مبتلا به آپنه انسدادی خواب و آنچه ماهیچه ها نامیده می شوند ، کسی که به او کمک کرده است ، در ازای همپوشانی بین خواب ، جایی برای تنفس نداشت و دارای اکسیژن ، دی اکسید کربن بسیار زیاد بود. ، و بنابراین کسانی که در نور هستند او باقی می ماند ، و او نمی تواند بخوابد سطح می تواند خروپف کند. این بیماری مهمترین اطلاعات پف است. در برخی موارد مشکل بدون علامت است. آپنه انسدادی خواب یک مشکل بسیار مهم ایجاد می کند که باعث می شود مغز ماهیچه های تنفسی را درگیر کند تا اکسیژن را دفع کرده و دی اکسید کربن را جذب کند. به همین دلیل ، تا جایی که می توان به مغز فشار آورد ، به اندازه کافی استراحت نکنید و روز بعد.

دکتر. صمد همچنین گفت که در برخی موارد می توان سردرد را در علائم اولیه این بیماری در نظر گرفت. غلظت اختلال حافظه را کاهش می دهد و نشانه حمله این بیماری است. این مشکل چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن اجتناب کرد زیرا به عنوان مثال با نگاهی به آمار تصادفات رانندگی ، آنها می توانند ببینند خواب آلودگی چقدر در بروز حوادث رانندگی موثر است.

وی در مورد نحوه تشخیص اختلالات خواب بدون خواب می گوید ، تشخیص اختلالات خواب مهم است و افزود: ما نمی توانیم در مشکلات خواب بخوابیم متخصصانی هستند که با انجام هرگونه آزمایش از خواب آگاه می شوند. و کسی که نمی خوابد ، و کسی که از این شب امت استفاده می کند ، دو بار در سه روز تمام افراد را در تجزیه و تحلیل نتایج آزمایش قرار می دهد تا بیمار را از خواب مطلع کند. بسیاری از مشکلات خواب ، از جمله آپنه انسدادی خواب قبلاً گفته شد ، در این آزمایش یافت می شود. تخت های بیمارستان امام خمینی (ره) که در بین شش پیشرفته ترین خواب شناخته می شوند ، اکنون باید به خوابی که ایران برای هر منطقه ای آماده کرده است ، توجه کنند.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا