علم و سلامت

نسخه‌نویسی الکترونیک، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

بر اساس این گزارش دکتر. بهرام عین‌اللهی در همایش مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و علوم پزشکی سراسر کشور در مرکز همایش‌های بیمارستان شهید رجایی تهران با اشاره به توسعه حوزه فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای هوشمند در جهان، گفت: در این راستا به توسعه فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای هوشمند در جهان پرداخته شده است. در دنیا تاکید کرد: در حالی که جهان با استفاده از نرم‌افزار در جنگل به سر می‌برد و ابزارها و تکنیک‌های نوظهور در این زمینه در حال حاضر برای تجاری‌سازی است، دانشگاه‌های ما باید از همه ظرفیت‌های فناوری خود بهره ببرند و آن را تجدید کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بسیاری از نرم افزارها و هوش مصنوعی امروزی در دنیا پیشرفت کرده است و باید در این زمینه نوآوری داشته باشیم تا خدمات نظام سلامت با حداکثر سرعت و سرعت به مردم ارائه شود. دسترسی منصفانه به مدل.”

آنارشیسم اطلاعاتی ممنوع است

وی یکی از شاخص های ارزیابی رئیس دانشگاه از پیشرفت فناوری اطلاعات را تکذیب کرد و اظهار داشت: فناوری اطلاعات باید یکپارچه و هم افزا باشد و همه دانشگاه ها به ویژه علوم پزشکی باید رویکردی منسجم و همه جانبه داشته باشند. هماهنگی با وزارت بهداشت به عبارت دیگر، ما باید به دنبال ایجاد یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه در منطقه باشیم. بنابراین آنارشیسم اطلاعاتی باید محدود باشد و همگنی و هماهنگی در فناوری اطلاعات حاکم باشد.

عین اللهی تعهد خود را به فناوری اطلاعات در حوزه نظارت و ارزیابی نشان داده و اظهار داشته است: انجام نظارت و ارزیابی هوشمند با نرم افزارهای پیشرفته آسان است.

شارژ الکترونیکی پایه و اساس افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها است

وی با اشاره به اجرای برنامه های نسخه الکترونیکی گفت: نسخه آنلاین نشان می دهد که می توان هزینه ها را کاهش داد و بهره وری را افزایش داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشک با تاکید بر لزوم هوشمندانه‌تر شدن درمان، تصریح کرد: در بحث سامانه‌های هوشمندتر که در منطقه مدیریت می‌شود باید دقت ویژه‌ای شود. زیرا عقل نیز مانع بسیاری از خطاهای پزشکی می شود.

در مورد اهمیت یکپارچگی اطلاعات، اولین شرط موفقیت یک تحقیق، درک، صحت، صحت و سطح اطلاعات و در دسترس بودن چنین اطلاعاتی است. سیستم سلامت.

عین اللهی همچنین توصیه می کند با در نظر گرفتن گستردگی و حجم کاربرد فناوری اطلاعات در نظام سلامت، برای کارهای خوبی که در این زمینه انجام می شود، جشنواره سالانه فارابی، خوارزمی و رازی برگزار شود.

وزیر بهداشت در دومین سخنرانی خود با گزارش سالگرد حمله جنایتکارانه متجاوز ایرانی به هواپیمای نیروی دریایی آمریکا در حال عبور از آب‌های خلیج فارس، اظهار داشت: ادعاهای کذب بزرگترین حقوق بشر را ایجاد کرده است. تراژدی‌های تاریخی، پسران و زنان بی‌گناه را بدون هیچ رحمی آشکار کرده‌اند.

وی انکار کرد که حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست و ایران مانند سایر کشورهای جهان دو ماه و چند ماه با ولیعهد جنگیده و مدعیان حقوق بشر ملت ایران را از مواد مخدر و تجهیزات محروم کرده اند. در این موقعیت. محرومان گفتند که دارو و تجهیزات تحریم نیست. اما بانکی وجود نداشت که بتوانیم دارو و تجهیزات را از طریق آن بخریم و پول را از طریق آن پرداخت کنیم.

دکمه بازگشت به بالا