علم و سلامت

نکاتی درباره استفاده طولانی از ماسک

نیاز به یک فرد برای جلوگیری از Covid 19 تأیید شده است ، اما همچنین می تواند تجربه طولانی مدت بوی بد دهان داشته باشد که باعث خشکی و در برخی شرایط جامد شود.

به گفته تی تی آنلاین ، استفاده طولانی مدت از فرد ممکن است باعث کم آبی بدن شود که منجر به پوسیدگی دندان و تورم لثه می شود. استفاده طولانی مدت می تواند نحوه تنفس ماسک را تغییر دهد. پوشاندن بینی و دهان فرد ، عبور هوا از قسمت بینی از ورودی های آن مسدود شده است. بنابراین ، تنگی نفس نکنید ، که او دیگر از دهان مرد نفس نمی کشد. شرایط برای ایجاد ارتباط حتی فاسدتر از دهان او خارج می شود ، او باید دهان را خشک و باکتری ها را بیاورد.

خشکی دهان و نوشیدن آب برای کمک به کاهش قندها و از بین بردن باکتری های مضر در دهان ، اما هنگامی که فردی که از شرایط استفاده می کند به اندازه کافی برای نوشیدن آب مناسب نیست.

سایت بهداشت و درمان به گونه ای است که برخی از این حالت های یک روح شیطانی هستند ، اما چیزی یا همانطور که در زیر توضیح داده شده است:

بهداشت دهان و دندان نوع مناسب مواد شوینده نیست. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دو بار در روز با خمیر دندان های حاوی فلوراید به کاهش بار باکتری های دهان کمک می کند. برخی نیز از دهان شویه ضد باکتری استفاده می کنند و در عمل توصیه نمی شود.

این پیش بینی ، در غذا و براساس آن بستگی به نوع غذاهایی مانند ماهی ، تخم مرغ ، سیر ، پیاز ، قهوه یا غذاهای پرادویه باعث ترشح ترکیبات گوگردی می شود که بوی نامطبوع ندارد. 72 ساعت بمانید تا سولفیت خون بد تولید کنید. از طرف این غذاها ، لیموترش ، کرفس ، سبزیجات ، میوه زیاد توصیه می شود.

بیشتر افراد از طریق دهان نفس نمی کشند نفس کشیدن از طریق دهان باعث می شود نیمه شب باشد تا شب تشنه بیدار شود. خشکی دهان ، نه تنها یک تعهد بلکه به طور بالقوه مضر نیز است. آن فرد ممکن است گلو درد ، گرفتگی صدا ، مشکل در بلع و گفتار و حتی تغییر در طعم داشته باشد. بنابراین توصیه می شود که آنها سوراخ های بینی را انجام دهند.

– تأثیر برخی از داروهای بد: داروهایی برای مراقبت از صورت ، افسردگی ، فشار خون بالا ، درد و گرفتگی عضلات برای کاهش تولید بزاق که منجر به خشکی دهان می شود و نکات ایمنی را حفظ می کند. تا از قدرت آن بکاهد.

از میان سیگار کشیدن ، برای افراد سیگاری ، آن دود سیگار وجود دارد ، آنها را از گرمای خشک و بزاق دهان برگرداند که باز هم روح میوه بد است.

بعضی از آنها ، گوشت دهان او GERD یا اسید بی خدا است که می تواند به راحتی به یک شخص شریر بازگردد. حتی در افراد با نارسایی شدید و کلیوی هوا بوی آمونیاک می دهد. در این موارد ، علت اصلی درمان بوی بد دهان این بیماری ، پزشک و پزشک یک منطقه تجویز شده را توصیه می کنند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا