علم و سلامت

لزوم استفاده از دو ماسک برای مصونیت بیشتر در برابر کرونا

مراكز كنترل و پيشگيري بيماري آمريكا (500) و استفاده از روپوش را توصيه مي كنند ، شخصي غير از شخص جراحي به طور قابل توجهي محافظت در برابر ذرات معلق عروق كرونر را باعث انتقال مي كند.

با توجه به نتایج تحقیق منتشر شده در تی تی آنلاین و در میان انواع دیگر ماسک ها در آزمایشگاه ، که نشان می دهد این ترکیب به طور قابل توجهی خطر آلودگی در جراحی دو نفر را کاهش می دهد ، و گوشته مرد و مرد قرار گرفتن در معرض دیگری.

با توجه به توصیه های جدید رسانه ها ، از وی خواسته شد شخصی را انتخاب کند که حق داشتن بینی در سیم را داشته باشد تا آنلاین و موم شود. به طور خاص با توجه به نحوه طرح موضوع به شورای او ، درهای همه چیز را ببندید.

نه ، بیشتر ، ممکن است ما به ترتیب مستقیم برویم ، او (بدون فیلتر) را با توجه به شخص هوا از یک طرف و در ساحل دست شخص گوش ، هوای پاک ، ضرورت آنها را برای بستن Od ، و آنها نمی توانند عبور کنند.

وی گفت: “اگر از ماسک های حرفه ای N95 برای محافظت از افراد در یک درجه استفاده می کنید ، نیازی به شخصی نیست که فرش بپوشد.”

کارشناسان می گویند که یک فرد با یک مانتو در اطراف فرد ، آن فرد ضخیم تر نازک ، ساکن در سطح نیست بسیار صاف تر است.

500 طبق این مطالعه ، فقط 42٪ سرفه فقط یک قسمت از بدن بود که شامل یک نفر در آزمایشات آزمایشگاهی بود. وی اضافه می کند که محاصره گوشته 92.5٪ ذرات موجود در آبهای زنده ، بنابراین سرفه بدهی ای است که بخشیده است.

بر اساس این مطالعه ، هیچ یک از اینها منجر به این نشده است که ترکیبی از این دو نفر از کنار کسانی که کل لباس نمی پوشند خارج شود ، به یک مورد جدی تقلیل می یابد. هنگامی که منابع آزمایش شده (و در این مورد آدمک) دو نفر بودند که از این ذرات پشتیبانی می کنند به 96.4 درصد رسید.

به گزارش بی بی سی ، دکتر جان بروکس ، محقق ارشد پزشکی و یکی از نویسندگان تحقیق جدید ، گفت: “مطالعات در مورد خانه های پکن ، آرایشگاه های میسوری و پروازهای ساموآ نشان داده است که پوشیدن هر شخصی بهتر از پوشیدن آن نیست “

وی گفت: “برخی از ماسك ها باعث گسترش شیوع انسان می شوند و اگر طیف وسیعی از هویج آن را نقاب بزنند ، زاویه بروز آن كمتر است.”

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا