علم و سلامت

نکاتی که برای قبولی داوطلبان تجربی در کنکور معجزه می‌کنند

در روزهای منتهی به کنکور سراسری خیلی ها مشتاق مطالعه برای امتحانات نهایی هستند.

کمتر از دو ماه دیگه اتفاقا تا آزمون سراسری سال 1401 هستید. در این بین برخی از داوطلبان کنکور تجربی در خواب می بینند که هنوز آمادگی شرکت در آزمون پزشکی را ندارند و نمی دانند چگونه تحصیل خود را آغاز کنند.

روش ها و تکنیک هایی وجود دارد که به شما در مطالعه صحیح و موثر کمک می کند و می توانید از آنها به عنوان مدرک مورد نظر خود از ورود به آزمون استفاده کنید.

به گزارش شفاف، شروین مسیح، کارشناس کنکور سراسری گفت: هنوز زمان کمی تا کنکور سراسری باقی مانده است و باید دید آیا دانش آموزان توانسته اند تخصص تجربی و پزشکی طولانی مدت ایجاد کنند یا خیر. “

اخیراً دیده ام که برخی از مشاوران و برخی مشاوران به داوطلبان کنکور در رشته ها و دانشگاه های پر زرق و برق قول قبولی وعده می دهند که این فقط برای کسانی صادق است که این کار را انجام داده اند و اکنون درست فکر می کنند. مطالب کتاب را خلاصه کنید.

وی گفت: اگر متقاضیان به درستی مطالعه نکرده اند، زمان آن فرا رسیده است که تمام تلاش خود را انجام دهند. اما نمی‌توانیم قول 100 درصد مدرکی که در یک دانشگاه می‌گیرند را بدهیم.

برخی می گویند که کار خودشان را دارند، اما گاهی اوقات خرج کردن، کمک و راهنمایی شورایاری ها کار بدی نیست.

تلاش زیاد برای فراتر از یک کنکور

مسیح افزود: شاگردی که تلاش زیادی می کند می تواند با بهایی کم به نتیجه خوبی برسد; بنابراین هزینه کردن به تنهایی جواب نمی دهد و نباید اعتباری وجود داشته باشد، زیرا ما برای پذیرش در دانشگاه ها کافی نیستیم.

با تغییر سیستم ورودی و امتحانی، ابتکاری صورت گرفته است تا راه هایی که قبلا برای کسب نتیجه برای دانش آموزان ایجاد شده بود کاهش یابد. کنکور برای هوش و توانایی داوطلب زیاد است.

رویکرد کارشناسی به آزمون اضافه شده است: برای هماهنگی سوالات امتحانی. بنابراین داوطلب باید از هوش و دقت لازم برخوردار باشد. با چند فرمول حافظه نمی توان به نتیجه دلخواه رسید. بنابراین تمرکز و برتری باید در همه موضوعات در اولویت باشد.

دانش‌آموزان Minecraft باید تمام تلاش خود را برای صرف زمان، به طور مداوم و مداوم برای دستیابی به سطح بالایی از مهارت انجام دهند.

مسیح گفت: در نهایت به دلیل تغییر در ورودی آزمون و پرسشنامه انشعاب، راهبرد بسیار روشنی بر عهده دانش آموزان تجربی منتخب راهبردی رشته ریاضی و زیست شناسی به صورت همزمان در یک روز و یک درس گذاشته شده است. از این به بعد.”

داوطلبان رشته تجربی شیمی و فیزیک می بایست در آزمون های تک نفره شرکت کرده و آزمون ها را با هم پشت سر بگذارند و با برگه سوالات جداگانه آزمون ها را به صورت جداگانه انجام دهند.

گزارش ها/نکات برای داوطلبان تجربی در امتحان معجزه می کند

وی افزود: دانشجویان باید دقت کنند که تجربه در دروس عمومی بسیار ضروری است و دروس فارسی، عربی، زبان و معارف اسلامی به طور کامل مطالعه شود تا اطلاعات لازم به دست آید.

در صورت عدم پاسخگویی صحیح به امتحانات عمومی در جلسه امتحان، داوطلبان در طول جلسه با ترس و دلهره به سؤالات پاسخ می دهند و نمی توانند نتیجه مطلوبی کسب کنند. بنابراین بهتر است این دوره ها جزء برنامه آنها باشد و تحصیلات خود را فراموش نکنند.

مسیح افزود: دروس عمومی جایگاه خود را در کنکور دارد و به تعداد زیادی داوطلب در نظم کمک می کند. بنابراین داوطلبان باید در شورا حضور داشته باشند، اما فقط چند روز مانده به پایان خرداد، یعنی در شروع امتحانات، دانش آموزان باید دوره را شرح دهند و خود را برای امتحان آماده کنند.

فارغ التحصیلانی که برنامه امتحان نهایی ندارند بهتر می توانند به سوالات نهایی سایر دانشجویان پاسخ دهند. برای یک کلاس با سواد، مهم این است که کنکور را ببندید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا